Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op maat gemaakte oordoppen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op maat gemaakte oordoppen

Iemand ervaring met de op maat gemaakte oordoppen van de CM? Wat is de levertermijn hiervan?
    Feel free to shoot - Canon 50D - 70-200mm f2.8 - 50mm f1.8 www.ilsevphotography.be

Re: Op maat gemaakte oordoppen

Ik heb er laten maken via een actie van de Voorzorg, en die werden gemaakt bij Lapperre en ben er heel tevreden over. Levertijd was twee weken dacht ik.

Comment

hier heeft recent al een draadje over gelopen.
      Hierzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Regenboogje Bekijk bericht
        Iemand ervaring met de op maat gemaakte oordoppen van de CM? Wat is de levertermijn hiervan?
        Geen idee maar ik ben al een paar keer naar een voordracht van Prof Bart Vinck geweest en dat is toch niet de eerste de beste op het gebied van audiologie. Hij had het meermaals over oordoppen op maat en hij benadrukte dat je NIET mag kopen bij een firma die niet bereid is na het maken van van de oordoppen een lektest uit te voeren. Hoe dat gebeurt weet ik niet maar volgens Vinck is dat iets eenvoudigs. Er bestaat volgens hem tussen de op maat gemaakte dus ook de nodige rommel.

Comment

Blijkbaar is bIj de CM is de lektest er zowiezo inbegrepen dus dat is super
          Feel free to shoot - Canon 50D - 70-200mm f2.8 - 50mm f1.8 www.ilsevphotography.be

Comment

Working...
          X