Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer een boegbeeld van z'n sokkel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

    Dus blijkbaar veel heisa voor niks..
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

      IK heb hier geen 5 pagina's lang commentaar gelezen, want zo veel tijd heb ik nu ook weer niet... maar wat ik gelezen heb... zijn er eigenlijk ook vrouwen die deelnemen aan dit "debat".

      Ikzelf heb tijdens mijn stage ook een stagebegeleider gehad die constant seksuele toespelingen maakte en je zo vaak hij maar kon wilde aanraken. Dit gebeurde niet alleen bij mij, maar ook bij een vrouwelijke collega die daar reeds jaren werkte. Wij konden dit beiden absoluut niet appreciëren, maar er werd niks aan gedaan. Ik kon ook weinig gaan klagen aangezien ik mijn punten nog van hem moest krijgen. Wel, ik voelde mij heel erg machteloos. Het gaat dan inderdaad om een machtsspel. Ik heb meer "macht" dan jij, en daardoor mag ik doen waar ik zin in heb.

      Wat moet je doen, klacht indienen? De reactie die je dan krijgt, is "meiske, daar moet je allemaal maar tegen kunnen". Wel, ik ben heel open-minded, maar nee, ik verdraag niet alles.

      Trouwens mannen op dit forum, hebben jullie een dochter? Wat als jullie dochter op het werk zo lastig gevallen wordt door hun "meerdere"? Gaan jullie dan nog steeds zeggen: allé zeg, daar moet je nu toch niet over klagen.

      Comment


      • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

        Oorspronkelijk geplaatst door mietie Bekijk bericht
        IK heb hier geen 5 pagina's lang commentaar gelezen, want zo veel tijd heb ik nu ook weer niet... maar wat ik gelezen heb... zijn er eigenlijk ook vrouwen die deelnemen aan dit "debat".

        Trouwens mannen op dit forum, hebben jullie een dochter? Wat als jullie dochter op het werk zo lastig gevallen wordt door hun "meerdere"? Gaan jullie dan nog steeds zeggen: allé zeg, daar moet je nu toch niet over klagen.
        Dan had je beter de commentaar gelezen:
        niemand gaat akkoord met misbruik.

        (sorry maar deze commentaar gaat nu toch iets te grof?? )
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

        Comment


        • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

          neen, inderdaad niemand gaat akkoord met misbruik... maar laat de vrouwen maar gewoon zwijgen... als we gaan klagen zijn we al snel "seuten"

          Comment


          • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

            Oorspronkelijk geplaatst door mietie Bekijk bericht
            neen, inderdaad niemand gaat akkoord met misbruik... maar laat de vrouwen maar gewoon zwijgen... als we gaan klagen zijn we al snel "seuten"
            Dan had je nog beter moeten lezen,
            niemand zegt dat je niet mag klagen...
            maar wild in het rond stampen (zoals jij nu toch even doet) vind ik persoonlijk al niet kunnen.
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

            Comment


            • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

              Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
              Dan had je beter de commentaar gelezen:
              niemand gaat akkoord met misbruik.
              Sorry, maar dan lees jij toch ook slecht.

              Ja, er staat bijna overal een regeltje tegen misbruik en dan volgen er heel veel maaren.
              En dat zijn dan steeds de verontschuldigingen waarom iets gebeurd, waarom men als slachtoffer verkeerd gehandeld heeft, waarom men pas zoveel jaar later na buiten komt, dat men ongeloofwaardig is etc.etc.
              Ik vraag me af waarom men direct zo in de verdediging moet, is het zo ongeloofwaardig wat slachtoffers vertellen. Lijkt erop dat men zich überhaupt niet kan/wil verplaatsen in het slachtoffer...alleen degene die genoemd wordt, wordt verdedigt.

              "maar wild in het rond stampen (zoals jij nu toch even doet) vind ik persoonlijk al niet kunnen".......kom op zeg, is dat wild in het rond stampen.....wordt gewoon een mening geventileerd....maar ook jij hebt gelijk: Vrouwen moeten hun mond houden.
              Last edited by Mullie; 26 april 2012, 13:38.

              Comment


              • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                Oorspronkelijk geplaatst door mietie Bekijk bericht
                neen, inderdaad niemand gaat akkoord met misbruik... maar laat de vrouwen maar gewoon zwijgen... als we gaan klagen zijn we al snel "seuten"
                Van mij moeten ze zeker niet zwijgen
                Jean Pierre.

                Comment


                • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                  Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                  streven naar gelijke rechten is een gebrek aan ambitie.
                  Euh... de ambitie om de andere fysiek en psychisch te domineren? Knappe ambitie...
                  Jean Pierre.

                  Comment


                  • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                    Sorry, maar dan lees jij toch ook slecht.

                    Ja, er staat bijna overal een regeltje tegen misbruik en dan volgen er heel veel maaren.
                    En dat zijn dan steeds de verontschuldigingen waarom iets gebeurd, waarom men als slachtoffer verkeerd gehandeld heeft, waarom men pas zoveel jaar later na buiten komt, dat men ongeloofwaardig is etc.etc.
                    Ik vraag me af waarom men direct zo in de verdediging moet, is het zo ongeloofwaardig wat slachtoffers vertellen. Lijkt erop dat men zich überhaupt niet kan/wil verplaatsen in het slachtoffer...alleen degene die genoemd wordt, wordt verdedigt.
                    Je hebt gelijk...
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                    Comment


                    • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      Sexualiteit en agressiviteit zit in elk van ons. Kwestie van die twee goed in evenwicht te kunnen houden.
                      en bij de ene wat meer van het andere.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                        Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                        Sorry, maar dan lees jij toch ook slecht.

                        Ja, er staat bijna overal een regeltje tegen misbruik en dan volgen er heel veel maaren.
                        En dat zijn dan steeds de verontschuldigingen waarom iets gebeurd, waarom men als slachtoffer verkeerd gehandeld heeft, waarom men pas zoveel jaar later na buiten komt, dat men ongeloofwaardig is etc.etc.
                        Ik vraag me af waarom men direct zo in de verdediging moet, is het zo ongeloofwaardig wat slachtoffers vertellen. Lijkt erop dat men zich überhaupt niet kan/wil verplaatsen in het slachtoffer...alleen degene die genoemd wordt, wordt verdedigt.

                        "maar wild in het rond stampen (zoals jij nu toch even doet) vind ik persoonlijk al niet kunnen".......kom op zeg, is dat wild in het rond stampen.....wordt gewoon een mening geventileerd....maar ook jij hebt gelijk: Vrouwen moeten hun mond houden.
                        Dit word grof.... en belachelijk....

                        Verdomme ik zeg net dat op de juiste manier klachten neerleggen 100% moet kunnen,
                        maar een mediaverhaaltje? ja dat is de juiste weg...

                        LEG ME GEEN WOORDEN IN DE MOND DIE IK NIET GEZEGD HEB.
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                        Comment


                        • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                          Oorspronkelijk geplaatst door mietie Bekijk bericht
                          IK heb hier geen 5 pagina's lang commentaar gelezen, want zo veel tijd heb ik nu ook weer niet... maar wat ik gelezen heb... zijn er eigenlijk ook vrouwen die deelnemen aan dit "debat".

                          Ikzelf heb tijdens mijn stage ook een stagebegeleider gehad die constant seksuele toespelingen maakte en je zo vaak hij maar kon wilde aanraken. Dit gebeurde niet alleen bij mij, maar ook bij een vrouwelijke collega die daar reeds jaren werkte. Wij konden dit beiden absoluut niet appreciëren, maar er werd niks aan gedaan. Ik kon ook weinig gaan klagen aangezien ik mijn punten nog van hem moest krijgen. Wel, ik voelde mij heel erg machteloos. Het gaat dan inderdaad om een machtsspel. Ik heb meer "macht" dan jij, en daardoor mag ik doen waar ik zin in heb.

                          Wat moet je doen, klacht indienen? De reactie die je dan krijgt, is "meiske, daar moet je allemaal maar tegen kunnen". Wel, ik ben heel open-minded, maar nee, ik verdraag niet alles.

                          Trouwens mannen op dit forum, hebben jullie een dochter? Wat als jullie dochter op het werk zo lastig gevallen wordt door hun "meerdere"? Gaan jullie dan nog steeds zeggen: allé zeg, daar moet je nu toch niet over klagen.
                          Dit doet mij onmiddellijk denken aan mijn studententijd. Wij stonden met een groepje medestudenten onze beurt af te wachten om een mondeling examen af te leggen voor twee mannelijke docenten. Het enige meisje in de rij deed, vooraleer het lokaal binnen te stappen, toch nog een knopje meer van haar bloes open zeker. In die tijd was dat blijkbaar normaal zeker? Het resultaat van het voorval was, en dat hebben wij nadien van één van de docenten vernomen, dat er tussen de twee examinatoren onderling tijdens de ondervraging, een briefje circuleerde met daarop : "Opgepast, twee pistolen op ons gericht".
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            en bij de ene wat meer van het andere.
                            grt,bouk.
                            Evenwicht hé bouk, dwz van beide evenveel..
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                              Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                              Evenwicht hé bouk, dwz van beide evenveel..
                              aha;
                              Definitie van "Evenwicht" volgens wiktionary:
                              - een toestand waarin de alle werkzame krachten elkaar tenietdoen
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                                Dit doet mij onmiddellijk denken aan mijn studententijd. Wij stonden met een groepje medestudenten onze beurt af te wachten om een mondeling examen af te leggen voor twee mannelijke docenten. Het enige meisje in de rij deed, vooraleer het lokaal binnen te stappen, toch nog een knopje meer van haar bloes open zeker.
                                Och ik heb het net een stapje straffer meegemaakt, aan de academie van Antwerpen:
                                een medestudente, An (en de rest van haar naam hou ik voor mezelf kwestie van privacy),
                                maakte net voordat ze aan de beurt kwam bij het mondelinge examen, haar tepels hard doorheen haar blouse. Authentiek!
                                Hoe laag kan je vallen als vrouw.
                                En dan maar klagen dat ze als lustobject worden gezien.

                                Comment

                                Working...
                                X