Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer een boegbeeld van z'n sokkel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

    Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
    ........
    een medestudente, An (en de rest van haar naam hou ik voor mezelf kwestie van privacy),
    maakte net voordat ze aan de beurt kwam bij het mondelinge examen, haar tepels hard doorheen haar blouse. Authentiek!
    Hoe laag kan je vallen als vrouw.
    En dan maar klagen dat ze als lustobject worden gezien.
    en dat ontkracht meteen menig opmerking hier gedaan in dit topic.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      Och ik heb het net een stapje straffer meegemaakt, aan de academie van Antwerpen:
      een medestudente, An (en de rest van haar naam hou ik voor mezelf kwestie van privacy),
      maakte net voordat ze aan de beurt kwam bij het mondelinge examen, haar tepels hard doorheen haar blouse. Authentiek!
      Hoe laag kan je vallen als vrouw.
      En dan maar klagen dat ze als lustobject worden gezien.
      En die prof. was hetero? Zeker?
      Je bent zeker?


      Ik ga nooit betwisten wat je met eigen ogen gezien hebt.
      Maar dit praat de rest niet goed he.

      Tussen de oren mag iedereen denken of fantaseren wat hij of zij wilt.
      Handen thuis houden is de boodschap en uw fatsoen houden in woord en daad.

      Hoe verging het Linda De Win tijdens en na haar winst in de Slimste Mens?
      En dat is geen 30 jaar geleden.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

        Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
        is het zo ongeloofwaardig wat slachtoffers vertellen..
        Dit is geen kwestie van geloofwaardiheid, maar veeleer eentje van publiek terechtstellen zonder bewijzen. Als je lotgenoten wilt steunen, dan kan dat ook zonder namen te noemen. Met onbewezen feiten bereik je zelfs het tegenovergestelde, namelijk dat dan plots alle vrouwen hoeren zijn, behalve die zonder verre uitsnijding van de halsopening van een japon of jurk, zodat gedeeltelijk zicht wordt gelaten op de boezem.
        Het is dan maar al te hypocriet de dag van de terechtstelling geen decoletté te dragen, of rade hakken, of de presentator met kinderlijk medelijden te laten kijken, om in beroep een jurry van uitsluitend mannen samen te stellen, waarvan er twee het hele eerste procces niet eens gevolgd hebben.
        Last edited by Poza; 26 april 2012, 15:22.

        Comment


        • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          Och ik heb het net een stapje straffer meegemaakt, aan de academie van Antwerpen:
          een medestudente, An (en de rest van haar naam hou ik voor mezelf kwestie van privacy),
          maakte net voordat ze aan de beurt kwam bij het mondelinge examen, haar tepels hard doorheen haar blouse. Authentiek!
          Hoe laag kan je vallen als vrouw.
          En dan maar klagen dat ze als lustobject worden gezien.
          Van wanneer tot wanneer zat jij op de academie?

          Walter
          D850

          Comment


          • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

            Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
            Dit is geen kwestie van geloofwaardiheid, maar veeleer eentje van publiek terechtstellen zonder bewijzen. Als je lotgenoten wilt steunen, dan kan dat ook zonder namen te noemen. Met onbewezen feiten bereik je zelfs het tegenovergestelde, namelijk dat dan plots alle vrouwen hoeren zijn, behalve die zonder verre uitsnijding van de halsopening van een japon of jurk, zodat gedeeltelijk zicht wordt gelaten op de boezem.
            Het is dan maar al te hypocriet de dag van de terechtstelling geen decoletté te dragen, of rade hakken, of de presentator met kinderlijk medelijden te laten kijken, om in beroep een jurry van uitsluitend mannen samen te stellen, waarvan er twee het hele eerste procces niet eens gevolgd hebben.
            Dus alle getuigen zijn aan het fantaseren of liegen dat ze zwart zien.

            We kunnen onze meisjes en volwassen vrouwen misschien "vriendelijk bevelen" om
            al hun lichaamsdelen te bedekken zodat ze geen aanstoot geven aan het mannelijk geslacht?
            Daarvoor moet je ergens in het Oosten zijn.
            Alhoewel....
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

              Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
              Durs de comprenure? Als ze nee zeggen bedoelen ze ja? Zal ik ff komen helpen schoppen, anders?
              Proficiat, weeral de domste repliek van dit draadje. Hoeveel gele truien heb jij ondertussen al
              Mijn zoon is momenteel bezig met dissecties. Als je zou komen helpen schoppen, kan ik mijn zoon ook helpen door je in een paar stukken uiteen te trekken
              En als je citeert in een andere taal probeer de spelling dan te respecteren, anders is het plus één voor de gele trui
              D90 - D70 - F80 + glas

              Comment


              • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Dus alle getuigen zijn aan het fantaseren of liegen dat ze zwart zien.
                Ik zie de betrokkenen niet als getuigen, maar ik geloof hen. Voor mij hoeft er dus niets bewezen te worden,... maar kom dan niet af dat de mil1-s van deze wereld niet snappen dat ze hun fikken moeten thuishouden, zelfs niet na dreiging met een schop onder hun kl. Er zijn geen bewijzen, dus moet je minstens getuigen hebben, anders geef je ook e Berluscunies een forum, wat niet de bedoeling kan zijn.

                Comment


                • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                  Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                  Ik zie de betrokkenen niet als getuigen, maar ik geloof hen. Voor mij hoeft er dus niets bewezen te worden,... maar kom dan niet af dat de mil1-s van deze wereld niet snappen dat ze hun fikken moeten thuishouden, zelfs niet na dreiging met een schop onder hun kl. Er zijn geen bewijzen, dus moet je minstens getuigen hebben, anders geef je ook e Berluscunies een forum, wat niet de bedoeling kan zijn.
                  Klopt ook weer
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                    Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                    En als je citeert in een andere taal probeer de spelling dan te respecteren, anders is het plus één voor de gele trui
                    Probeer eerst even de uitdrukking op te zoeken alvorens je er commentaar op hebt...
                    Jean Pierre.

                    Comment


                    • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                      Alvast hier het eerste mopje.

                      Hoe ontstonden 2 namen van praatprogramma’s?

                      Jos Ghysen : Ireentje, gaan we vandaag “te bed” (met smachtende blik…en kriebels in de lendenen) of ……”niet te bed”…..

                      Ireen Houben : Nee Joske vandaag niet, “mijn scharnier schuurt…..”
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                        Overdreven en ongecontroleerde macht leidt héél dikwijls tot misbruik van macht.

                        Dat is iets wat altijd en overal terugkomt.
                        Laat cipiers ongecontroleerd, en vroeg of laat begint er een met mishandeling.
                        Pastoors, politici, leerkrachten,... Er zijn er altijd die niet om kunnen met macht.

                        Comment


                        • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                          Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
                          Probeer eerst even de uitdrukking op te zoeken alvorens je er commentaar op hebt...
                          Wat bedoel je daar nu mee?
                          Het is wel degelijk dur de comprenure en niet durs de comprenure
                          D90 - D70 - F80 + glas

                          Comment


                          • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                            Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                            Wat bedoel je daar nu mee?
                            Het is wel degelijk dur de comprenure en niet durs de comprenure

                            Vertel dat Alain Cournoyer.
                            Wat jou betreft ging het, en gaat het, uitsluitend over jouw kltn. Ook een beetje over vrouwen, maar veeeeeel minder.

                            Comment


                            • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                              Hier een dame aan het woord over de materie. Ik onderschrijf haar visie volledig.


                              Walter
                              D850

                              Comment


                              • Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                                Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                                Hier een dame aan het woord over de materie. Ik onderschrijf haar visie volledig.


                                Walter
                                ik ook, maar het gaat hier wel om een zeer mondig en vrijgevochten type. Mondigheid en vrijgevochtenheid is niet iets wat ik bij de modale belg zie.
                                The Knight That Says Ni...kon

                                Comment

                                Working...
                                X