Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer een boegbeeld van z'n sokkel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

    Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
    k'geloof van heel da verhaal just geen bal, noppes , niks....
    weer eentje dat zich tekort gedaan voelt en graag wil profiteren van de huidige tendens...
    want ocharme de dames toch.....als zo eentje zoiets uit haar duim zuigt, wie gaan ze geloven denk je...ja juist, daar moet geen tekeningeske bij zeker he...
    dan moet je hemel en aarde verzetten om als man aan te tonen dat er niks van klopt...
    en dan nog , zoveel jaren later er nog mee af komen ....kom ze , me alle chinezen maar ni met den dezen.....
    Hahaha jvs.
    Je moet solliciteren voor Paus in Rome
    Elke maand maar wat knoeien, eens per maand gaan biechten en alles word je vergeven

    Slachtoffers durven niet en schamen zich.
    Er is de laatste maanden voldoende te zien en te horen geweest daarover.
    En slachtoffers die NU spreken en ouder zijn, lopen geen gevaar meer voor represailles.

    Mannen moeten hun fatsoen houden en vooral hun handen thuis houden.
    Iedereen trouwens moet zijn fatsoen houden.
    En ja... ik heb het van nabij meegemaakt gedurende meer dan 10 jaar.
    Affijn, binnen die 10 jaar is dat allemaal begonnen.
    Voilà en dit is ook de eerste keer dat ik dat in het openbaar zeg.
    Het ergste is de onmacht jvs.
    En het is kiezen: volhouden en jouw job behouden. Dat was de enige keuze.
    En je staat totaal alleen....
    Ik heb dikwijls op punt gestaan om te "handelen" maar dan zat ik nu den bak.
    TOT het zich ging uitbreiden en anderen er last van kregen.
    En daarna heeft het niet lang meer geduurd.
    De zaak is uiteindelijk opgelost.

    Niks helpt, totaal niets helpt tot je de oorzaak wegneemt.

    t' Is jammer dat je dromen niet kan opnemen op video.....
    En dromen ervan doe ik nu nog en dan voel ik me weer de ganse dag slecht.

    Zou je niet zeggen he jvs als je me hier soms leest
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #62
      Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

      ja sommigen scheuren hier wel erg kort door de bochten !! .. net alsof een vrouw die gaat werken er om vraagt om afgelebberd en bepoteld te worden door de eerste de beste hitsige idioot ... ... vreemd, sommigen hun moraliteit verbaast mij toch wel

      Comment


      • #63
        Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

        zulke feiten dienen onderzocht te worden zonder meer , maar dat steeds zo uitgebreid uitsmeren in de media vind ik hmmmm.......erover
        vergeet niet dat deze man nu al veroordeeld is zonder dat de feiten onderzocht zijn of bewezen zijn, de media is hier verantwoordelijk voor en waarom....omdat het verkoopt..

        als er feiten plaatsvinden die echt niet kunnen moet er ingegrepen worden punt! maar.....is dat niet het werk van het gerecht, ik dacht van wel.....maar ik ben blijkbaar verkeerd dus....het publiek oordeeld over wat de media in de "boekskes" en de gazet schrijven .....
        maar ach ja das juist....er zijn geen bewijzen meer nodig om iemand te veroordelen he, zelfs het gerecht is die weg ondertussen ingeslagen....
        tja....tzal wel aan mij liggen zeker
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #64
          Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

          Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
          We leven in een mannenwereld waarin het vlees zwak is.

          Als ik vrouw zou zijn en ik had de nodige looks en ik kon hogerop geraken door ... met mijn baas ... ik zou niet twijfelen.

          Natuurlijk als je het niet graag hebt en je word gedwongen dat kan ook niet.

          Vroeger waren de mannen baas, in de politiek, op het werk,... nu pakken de vrouwen ons gewoon terug, deal with it.
          snap helemaal wat je bedoeld, en zo zijn er vele "dames" die deze weg kiezen hoor....
          maar stel dat het toch niet gepakt heeft....wat dan....ach je kan als vrouw toch gewoon zeggen dat je verkracht bent of ......of hoe eenvoudig het leven wel kan zijn
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • #65
            Het verwondert mij ten stelligste dat er hier zijn die het de normaalste zaak van de wereld vinden dat iemand 'zo maar' kan beschuldigd worden in het openbaar ...
            Ik hoop dat het jullie zelf niet overkomt, hoe moet je je tegen zoiets verdedigen ?

            Comment


            • #66
              Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

              Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
              Zonder bewijs iemand na vele jaren beschuldigen kan niet, punt uit !
              En waar moet ge de volledige voorpagina van de nationale zender dan mee volschrijven?
              De man is 85, net zoals alle kijkers die door hun seniele echtgenoot van verkrachting worden beschuldigd, en het witgele kruis van diefstal, of die dagelijks te horen krijgen dat het just Allerheiligen is, dat slechte weer,... en dat slecht eten, en. die slechte dokter die haar geen pillekes wil geven. En dat ie met haar getrouwd is voor het geld.

              Comment


              • #67
                Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                En jij komt zeker uit de middeleeuwen......moet je je huidige vriendin eens vragen hoe ze dat vind...of ze zich geflatteerd voelt.....ongewild.....en dan moet jij maar eens zeggen wat jij hier nu zegt.....denk dat je beter een schop onder je zaakje kan krijgen met zo'n instelling.
                Ik dacht dat jij hier eerder uit de middeleeuwen gedropt bent.
                Of je bent niet van deze wereld....of van het groene gedachtengoed...of dollemina ...of feministe
                Whatever, het is geen van alles goed.
                Waarom wordt er gesmeerd en gedieet dat het niet meer schoon is?
                Zeker om geen aandacht te trekken
                ELKE vrouw is blij met aandacht, het moet evenwel niet leiden ongewilde handtastelijkheden of doorgedreven aandringen indien niet gewenst.
                Maar daar ligt het schoentje gewrongen, ipv alles onmiddellijk in de kiem te smoren wordt dat doorgaans niet gedaan met als gevolg dat de man in kwestie zich aangemoedigd voelt.
                En die schop onder mijn zaakje zou jij toch niet moeten proberen
                D90 - D70 - F80 + glas

                Comment


                • #68
                  Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                  Ik hoop dat het jullie zelf niet overkomt, hoe moet je je tegen zoiets verdedigen ?
                  het is niet abnormaal dat klachten pas laat neergelegd worden. Daar is geen wettelijke termijn voor. Voor de ontvankelijkheid van een klacht wel, gelukkig.

                  Je moet je daar ook niet tegen verdedigen. Jos Ghysen heeft nog steeds het recht onschuldig geacht te worden tot het tegendeel is bewezen, maar de media en publieke opinie nemen dat gegeven niet zo ernstig nemen als de rechtbank en zeker niet zo ernstig als zou moeten. Voorlopig zou het enkel mogen gaan om Jos G,
                  The Knight That Says Ni...kon

                  Comment


                  • #69
                    Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
                    En jij komt zeker uit de middeleeuwen......moet je je huidige vriendin eens vragen hoe ze dat vind...of ze zich geflatteerd voelt.....ongewild.....en dan moet jij maar eens zeggen wat jij hier nu zegt.....denk dat je beter een schop onder je zaakje kan krijgen met zo'n instelling.

                    Toch is er iets van.Het is een beetje de natuur der dingen.

                    Germaine Greer, een van de oppertroela's van het harde feminisme, beschrijft in een van haar boeken hoe ze na haar vijfstigste niet meer nagefloten werd door bouwvakkers, en hoezeer haar dat, tot haar stomme verbazing, speet!
                    Ik zou hier normaal ook een hoogstbeschaafd discours voeren met de bekende , politiek correcte platitudes.Maar ik denk dat de balans wat ver is doorgeslagen. Kristien Hemmerechts publiceert een blog: "Zijn lul".Stel je voor dat een man een blog zou publiceren met de titel "haar scheur". Het kot zou te klein zijn!


                    Om maar te zeggen dat er een verschil is met een kind dat in een internaat misbruikt wordt door almachtige priesters, en een jongvolwassen vrouw die in haar vrije werkomgeving over haar achterste gewreven wordt. Over dat laatste jaren later nog op prime time gewag van maken vind ik een verkleutering van de samenleving.

                    Walter
                    D850

                    Comment


                    • #70
                      Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                      Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                      Maar daar ligt het schoentje gewrongen, ipv alles onmiddellijk in de kiem te smoren wordt dat doorgaans niet gedaan met als gevolg dat de man in kwestie zich aangemoedigd voelt. En die schop onder mijn zaakje zou jij toch niet moeten proberen
                      Durs de comprenure? Als ze nee zeggen bedoelen ze ja? Zal ik ff komen helpen schoppen, anders?
                      Last edited by Poza; 25 april 2012, 20:07.

                      Comment


                      • #71
                        Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                        Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                        Durs de comprenure? Als ze nee zeggen bedoelen ze ja? Zal ik ff komen helpen schoppen, anders?
                        Wat een dunk over de vrouwen hebben jullie toch......onvoorstelbaar dat je zoiets nog durft te zeggen.....het is maar hoe jij je partner bekijkt.....zin of geen zin erin met die pin
                        Zal maar verder maar niet zeggen in welke categorie ik jullie indeel.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                          Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                          Om maar te zeggen dat er een verschil is met een kind dat in een internaat misbruikt wordt door almachtige priesters, en een jongvolwassen vrouw die in haar vrije werkomgeving over haar achterste gewreven wordt. Over dat laatste jaren later nog op prime time gewag van maken vind ik een verkleutering van de samenleving.

                          Walter
                          Eigenlijk is er geen verschil tussen die twee dingen in die zin dat beiden nu bespreekbaar geworden zijn. Ik zou zelfs durven zeggen dat het voor de vrouwen ook pas bespreekbaar geworden is na de affaire Dutroux. My two cents.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                            Zonder hier een standpunt in te nemen over Jos G., vind ik het héél erg dat beschuldigingen dezer dagen gewoon via de media uitgesmeerd worden.

                            Enfin, hoe gemakkelijk is het tegenwoordig niet om iemand de grond in te boren ?
                            Ik bedoel dan een ONSCHULDIG iemand????

                            Als je als vrouw je baas of vriend of whatever een hak wil zetten, moet je maar naar de krant of TV lopen met een goed verhaal.
                            Waar of niet waar, ALS het in de media komt ben je voor je hele leven gekraakt.....
                            Pas op hé, ik heb het hier dus wel over onschuldige mensen en anderen met kwade bedoelingen.

                            Anderzijds is het wél waar dat de media de échte problemen nu bespreekbaar hebben gemaakt, maar imho dat is nu zo,
                            en nu zouden ze wel wat mogen dempen volgens mij.

                            Wie misbruik van zijn macht maakt - en zéker tegenover kinderen - kan niet streng genoeg gestraft worden.
                            Maar dit moet volgens mij het parket uitmaken.

                            De tijd van de schandpaal en de heksenverbrandingen is toch allang voorbij ? Niet ?
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #74
                              Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                              Ik vind dat velen hier dat vergeten te plaatsen in het juiste 'tijdperk'... de tijd waar alles gedomineerd werd door mannen en waarin vrouwen de grootste moeite hadden om overeind te blijven! Kijk hier naar de reactie van sommigen en je weet dan meteen hoe moeilijk het moet geweest zijn in die tijd. De vrouw heeft het altijd uitgelokt/gewild hé...

                              Nu los daarvan is het moeilijk om schuld of onschuld te bewijzen... maar in dit geval spreekt de reactie van Cas Goossens boekdelen! Hij gaat daar geen commentaar op geven!! Wel als de dame in kwestie nooit klacht is komen neerleggen dan zeg je dat toch gewoon? Zijn reactie nu is het bewijs dat er wel degelijk iets aan de hand was.
                              Jean Pierre.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Weer een boegbeeld van z'n sokkel

                                Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht

                                Nu los daarvan is het moeilijk om schuld of onschuld te bewijzen... maar in dit geval spreekt de reactie van Cas Goossens boekdelen! Hij gaat daar geen commentaar op geven!! Wel als de dame in kwestie nooit klacht is komen neerleggen dan zeg je dat toch gewoon? Zijn reactie nu is het bewijs dat er wel degelijk iets aan de hand was.
                                Hij wist van de RELATIE !!!
                                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                                Comment

                                Working...
                                X