Dit werkt mogelijk via een soort peterschap, je moet iemand kennen die lid is om de winkels te kunnen bezoeken, ze hebben ook een online shop snapstore. Of zou je deze winkels toch kunnen bezoeken zonder peterschap? Iemand ervaring? Dacht misschien eens een beter alternatief voor Dod.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Al iemand naar Cameleon Brussel geweest (stockverkoop grote merken) ?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Al iemand naar Cameleon Brussel geweest (stockverkoop grote merken) ?
Dit heb ik gevonden op hun site:
"Om lid te worden en toegang hebben tot de CAMELEON verkooppunten, moet uw inschrijving op www.CAMELEON.be gesponsord worden door een CAMELEON lid met behulp van zijn lidnummer en zijn postcode.
Wij zijn ervan overtuigd dat u, in uw omgeving, een lid van CAMELEON zal vinden die uw inschrijving zal kunnen ondersteunen.
Zou u niemand kennen die al een CAMELEON lid is om u met uw peterschap te helpen, kunt u Fan van CAMELEON worden via onze Facebook pagina: Facebook, en dan op het knopje "Lid Worden" in de kolom aan de linker kant van onze fanpage drukken."
-
Ja ik heb "vind ik leuk" geklikt op Facebook, sommigen vragen hoe lid te worden en ze antwoorden steeds simpel via 'become a member', maar toch vragen ze een peterschapscode... raar dat ze vermelden dat het zou moeten lukken zonder code http://www.facebook.com/cameleon.comptoir.prive
Comment
-
Ik ben lid van Cameleon, vroeger (ik spreek enkele jaren terug) waren er goede zaken te doen, vooral voor kostuums en geklede hemden, maar het aanbod is eentonig en de courante maten zijn bijna steeds onbeschikbaar. Bovendien is het gamma merken steeds beperkt tot één of twee grote namen. Ik heb liever wat keuze.
Binnenraken zonder lidmaatschap zal wel lukken als je de meisjes aan de ingang charmeert.
Comment
-
Wij zijn daar zeer regelmatige klanten.
Ik koop daar eigenlijk al mijn kleren, omdat het interessanter winkelen is voor een man dan een hele winkelstraat achter uw vrouw aan te lopen. En terwijl mijn vrouw dan verder en nog langer winkelt, zit ik in de cafetaria met mijn krant.
Je moet daar inderdaad ingeschreven staan, en dan krijg je een badge met een streepjescode waarmee je binnen kunt. Je krijgt ook minstens één uitnodiging per maand in de bus.
Voor dat peterschap willen we graag instaan. Stuur best een pm want het is toch een commerciële bedoening en ik weet niet of ik hier echt de reclame kan maken die ik zou willen.
Peter
Comment
-
Ik ben er een paar keer geweest. Zoveel merken hebben ze daar nu ook weer niet. Het is mijn ding niet in die zin dat ik meestal ergens binnenstap als ik iets graag zie en dat meeneem. Kort maar krachtig. Die kassa van de Cameleon duurt me al te lang.
Comment
-
-
Vroeger een paar keer geweest en toch een paar koopjes op de kop getikt. Het is wel een winkel voor zeer kritische kopers want het is gemakkelijk om je te laten verleiden om dingen te kopen die je wellicht amper zal dragen (als je ziet wat sommigen buitensleuren ).
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk berichtJa ik heb "vind ik leuk" geklikt op Facebook, sommigen vragen hoe lid te worden en ze antwoorden steeds simpel via 'become a member', maar toch vragen ze een peterschapscode... raar dat ze vermelden dat het zou moeten lukken zonder code http://www.facebook.com/cameleon.comptoir.priveBD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
twas niet echt de moeite, die in St Joost ten Node was superklein
Die in Woluwe was de grootste, maar zeer klassieke mode...
Wel 13 kassa's en 5 rijen volk in rupsvorm zoals in Plopsaland
Enkel de zeepjes waren speciaal, maar om daarvoor zolang te moeten wachten
Comment
Comment