Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De grote geldwolf en de kleine garnaal.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De grote geldwolf en de kleine garnaal.

En ik ben ook gewoon bij Luminus gebleven : vergeleken met de goedkoopste is het per jaar 12€ duurder : daarvoor doe ik de moeite niet... Ik heb bv. ook geen domiciliëring (ook niet als me dat 10€ oplevert).

Telenet zou allang die kabel moeten opengesteld hebben. Als Belgacom concurrentie moet hebben op hun telefoonkabeltje, dan geldt dat evengoed voor Telenet.
    Dat er volgens Telenet andere regels gelden voor een privé-bedrijf is in mijn ogen dikke zever...
    We kunnen maar hopen dat de concurrentie inderdaad binnenkort wat meer speelt (en dat Telenet bv. Base NIET overneemt).
    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      welkom op BD Filip.
      bent u die beroemde kok..?
      grt,bouk.
      De Moderator heeft gelijk, ik heb zo'n profiel die ik zelf niet meer open krijg.
      Ik ben jammer genoeg niet de beroemde kok maar een kleine garnaal.
      Toch bedankt Bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
        We kunnen maar hopen dat de concurrentie inderdaad binnenkort wat meer speelt (en dat Telenet bv. Base NIET overneemt).
        Dan hadden er véél en véél meer klanten al moeten overstappen van de duurste naar een (meestal) goedkopere provider hé.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

En ik ben ook gewoon bij Luminus gebleven : vergeleken met de goedkoopste is het per jaar 12€ duurder : daarvoor doe ik de moeite niet... Ik heb bv. ook geen domiciliëring (ook niet als me dat 10€ oplevert).
          Ik heb vandaag een mail gehad van Luminus i.v.m. hun prijzen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

De kans dat Telenet Base koopt is klein. Telenet is nl niet gek en weet ook, net als iedereen, dat Base géén goeie investering is. Waarom denk je dat Base zo "goedkoop" van de hand gedaan wordt door KPN? Want 1.8 miljard is een koopje.
            En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Ik heb vandaag een mail gehad van Luminus i.v.m. hun prijzen.
              Bedankt voor deze mededeling!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filip claeys Bekijk bericht
                De Moderator heeft gelijk, ik heb zo'n profiel die ik zelf niet meer open krijg.
                Ik ben jammer genoeg niet de beroemde kok maar een kleine garnaal.
                Toch bedankt Bouk.
                OK...bedankt hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                  mm er ligt al zo'n een wet op tafel die zo'n dingen al wat meer vastlegt ivm gsm operatoren
                  maar die wet is nog steeds niet goedgekeurd, na al meer dan een jaar op tafel te liggen

we zijn nu al bijna half 2012 en die wet is nog steeds niet goedgekeurd
                  een eind geleden de vraag gesteld via twitter hoe het zat met die wet!

antwoord: niet meer voor mij, mijn bevoegdheid niet meer is voor van de lanotte!

mooi zo een voorstel op tafel gooien en doorspelen naar uw opvolger
                  nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                    .........

mooi zo een voorstel op tafel gooien en doorspelen naar uw opvolger
                    tja...daar zitten wij hier in Nederland nu ook mee.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookie Bekijk bericht
                      De kans dat Telenet Base koopt is klein. Telenet is nl niet gek en weet ook, net als iedereen, dat Base géén goeie investering is. Waarom denk je dat Base zo "goedkoop" van de hand gedaan wordt door KPN? Want 1.8 miljard is een koopje.
                      Telenet heeft de centen niet... De winsten worden ieder jaar volledig uitgekeerd en ze hebben zelfs al een kapitaalsvermindering doorgevoerd. Dit bedrijf wordt heel kortzichtig geleid.
                      KPN hoopt op een private equity speler, dus de prijs moet laag zijn anders happen die niet.
                      Belgacom/Mobistar krijgen nooit de toestemming ivm de concurrentieregels.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                        Telenet heeft de centen niet... De winsten worden ieder jaar volledig uitgekeerd en ze hebben zelfs al een kapitaalsvermindering doorgevoerd. Dit bedrijf wordt heel kortzichtig geleid.
                        KPN hoopt op een private equity speler, dus de prijs moet laag zijn anders happen die niet.
                        Belgacom/Mobistar krijgen nooit de toestemming ivm de concurrentieregels.
                        Ook al zou Telenet de centen hebben, dan maken ze die keuze nog niet. Telenet geeft prioriteit aan andere samenwerkingen.
                        De werkelijke reden waarom KPN de prijs laag houdt is niet de reden die ze naar voor schuiven. Die werkelijke reden zal vroeg of laat nog wel uitlekken.
                        En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

Er gaan stemmen op dat we binnenkort gaan betalen om iets op te nemen op onze decoder.

Comment

Peeters en Pichel zijn ook van ons gedacht:
                            Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

Comment

Na een controle van mijn afrekening van vorig jaar constateer ik dat het prijsverschil met de goedkopere evergieleveranciers ongeveer 100€ is op jaarbasis. Sedert enkele dagen probeer ik contact te leggen met Elektrabel om hen te vragen mij exacte cijfers te laten kennen voor de toekomst ivm mijn electriciteitsverbruik nav de korting die zij met grote toeters aankondigt. Aan de tel. krijg ik steeds te horen dat ze niet kunnen garanderen wanneer dit zal gebeuren. Zelfs op hun website via e-mail, zijn ze niet te bereiken. Hoelang kan zo'n klantonvriendelijkheid nog blijven duren? Blijkbaar kunnen ze het werk van de leegloop momenteel niet meer aan...
                              De arrogantie van Electrabel blijft dus maar doorgaan.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Enero,

En waarom verander je dan niet van leverancier. Kost niks, en er zijn bedrijven die véél klantvriendelijker zijn.

Comment

Working...
                                X