Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ten Miles

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ten Miles

Morgen de Ten Miles of Antwerp. Wish me luck.

Walter
    D850

Re: Ten Miles

Wish you luck!

Hope to see you on the 20 km of Brussels.
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
      Wish you luck!

Hope to see you on the 20 km of Brussels.
      Naar ik hoor is dat een heel prettige wedstrijd, met orkestjes langs de weg en zo. Op het laatst wel zwaar naar het schijnt met veel vals plat.

Walter
      D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
        Morgen de Ten Miles of Antwerp. Wish me luck.
        en dan u nog wakker...?
        maar succes hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          en dan u nog wakker...?
          maar succes hoor.
          grt,bouk.

Jaja ik durf laat op te blijven.Maar nu is het alweer achter de rug. Ik had goed getraind, en heb genoten. Netto tijd zou iets van een 86 minuten moeten zijn. Als 57-jarige moet ik daar tevreden mee zijn.

Walter
          D850

Comment

Jaja ik durf laat op te blijven.Maar nu is het alweer achter de rug. Ik had goed getraind, en heb genoten. Netto tijd zou iets van een 86 minuten moeten zijn. Als 57-jarige moet ik daar tevreden mee zijn.

Walter
            Proficiat Walter, goed gedaan
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Walter
              klasse hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Walter
                In mijn jonge jaren heb ik in 't leger dikwijls de 16 km gelopen met bepakking en wapen uiteraard.
                Beste tijd ooit was 1u12min. Nu denk ik dat het misschien wel een uur of drie zou duren...
                Proficiat Phororhacos, toch maar oppassen voor de knieën. Mijn dokter heeft het afgeraden lange afstanden te lopen. Beter is fietsen. Omdat ik graag heb dat het vooruit gaat doe ik het nu met de motor, dat zijn ook twee wielen...n' est ce pas
                Kom je bij ons niet 'tracken', gaat het tenminste een beetje vooruit...
                D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                  In mijn jonge jaren heb ik in 't leger dikwijls de 16 km gelopen met bepakking en wapen uiteraard.
                  Beste tijd ooit was 1u12min. Nu denk ik dat het misschien wel een uur of drie zou duren...
                  Proficiat Phororhacos, toch maar oppassen voor de knieën. Mijn dokter heeft het afgeraden lange afstanden te lopen. Beter is fietsen. Omdat ik graag heb dat het vooruit gaat doe ik het nu met de motor, dat zijn ook twee wielen...n' est ce pas
                  Kom je bij ons niet 'tracken', gaat het tenminste een beetje vooruit...
                  1uur 12.Da's niet slecht! Mijn beste tijd ooit op de ten miles was een uur 14.Oppassen voor de kniëen? Tja ik voel uiteraard wel eens een pijntje hier en daar maar als je weinig weegt is ook de belasting voor je kniëen minder.Elk jaar opnieuw zie ik oude knarren ( in mijn ogen oude knarren dan ) meelopen die het er lang niet slecht vanaf brengen.

Walter
                  D850

Comment

1uur 12.Da's niet slecht! Mijn beste tijd ooit op de ten miles was een uur 14.Oppassen voor de kniëen? Tja ik voel uiteraard wel eens een pijntje hier en daar maar als je weinig weegt is ook de belasting voor je kniëen minder.Elk jaar opnieuw zie ik oude knarren ( in mijn ogen oude knarren dan ) meelopen die het er lang niet slecht vanaf brengen.
                    Walter
                    tja toen woog ik 73 kg voor 1.80m...tegenwoordig zijn er dat 86
                    Uiteraard, hoe minder je weegt, hoe minder de knieën belast worden. Schoeisel speelt ook een rol. Toch zou ik, bij een volgende controle bij de dokter, het eens ter sprake brengen.
                    Die 'oude knarren' zijn misschien de uitzonderingen die de regel bevestigen.
                    Voorkomen in nog altijd beter dan genezen. Als er een zes voor staat geneest het allemaal zo rap niet meer, als het al geneest. Kraakbeen in elk geval niet.
                    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                      tja toen woog ik 73 kg voor 1.80m...tegenwoordig zijn er dat 86
                      Uiteraard, hoe minder je weegt, hoe minder de knieën belast worden. Schoeisel speelt ook een rol. Toch zou ik, bij een volgende controle bij de dokter, het eens ter sprake brengen.
                      Die 'oude knarren' zijn misschien de uitzonderingen die de regel bevestigen.
                      Voorkomen in nog altijd beter dan genezen. Als er een zes voor staat geneest het allemaal zo rap niet meer, als het al geneest. Kraakbeen in elk geval niet.

Nee maar ik blijf sowieso lopen tot het niet meer gaat om wat voor reden ook.Dan kan ik nog altijd beginnen te fietsen.Als ik nu als 50plusser naar de dokter ga zal die altijd wel iets vinden dat niet zo goed meer is. Ik ken een kinesist die dat ook altijd tegen mij zegde, telkens die bons op je kniëen, niet goed.Hij is leeftijdsgenoot van me maar heeft zelf een buik en een rode neus van de geestrijke drank. Volgens mij ook zo goed niet
                      Maar schoeisel inderdaad, ik loop met Saucony, een goeie demping is belangrijk. Wij zijn geen Kenianen.

Walter
                      D850

Comment

Working...
                      X