Iemand al in het bezit van zo'n horloge van Sony? Lijkt me wel leuk maar zou ervaringen van anderen willen horen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sony smartwatch
Collapse
X
-
Sony smartwatch
Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto'sLabels: Geen
-
-
Re: Sony smartwatch
Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk berichtIemand al in het bezit van zo'n horloge van Sony? Lijkt me wel leuk maar zou ervaringen van anderen willen horen.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
Lijkt een beetje op de iPod nano.
Maar ik vrees dat je ze iedere dag moet opladen.
Zulk een horloge is enkel praktisch als deze een erg laag verbruik heeft, en dan moeten ze technieken gaan toepassen zoals in e-readers.
Zoals dit hier
Topic aangepast:
@ nete: opelek find che nu cheen voute meer !Last edited by Alfa Centauri; 15 april 2012, 15:16.”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtals zeveren erg laag verbruik heeft, en dan moeten ze technieken gaan toepassen zoals in ereaders.
En het eerste "als ze een" ipv "zeveren" ?BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Lijkt me leuk, wel prijzig, maar 't is nog nieuw...
Aan de andere kant lijkt me zo'n horloge een kort leven beschoren. Heb vorige week een meer dan 10 jaar oude (maar nog prima werkende) Casio G-Shock naar de knoppen geholpen. Gewoon even niet opgelet en met het schermpje juist tegen de punt van ons werkblad in de keuken gestoten. Resultaat : flinke barst in het scherm. Maar dat is het risico met elk horloge....Panasonic Lumix FZ2000
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtDat laatste zal wel e-readers zijn zeker ?
En het eerste "als ze een" ipv "zeveren" ?
Soms typ ik zonder te kijken en da machien past maar naar eigen goeddunken aan.Last edited by Alfa Centauri; 15 april 2012, 23:10.”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
Batterijduur is misschien een probleem inderdaad.
Mij lijkt het soms handig als je sms berichten wilt bekijken. Als ik ga fietsen of gewoon geen zin heb om mijn gsm uit mijn broekzak te halen.
Als je ook nog gewoon kan bellen (of tenminste oproepen kunt beantwoorden) met dat ding dan zie ik daar wel iets in.
Wat ik wel weet is dat je via bluetooth verbonden bent met je gsm.Last edited by alex606; 15 april 2012, 17:36.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
Comment