Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uit de weg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Uit de weg

Hallo, voor degene die het programma 'Uit de weg' gezien hebben op VT4 vorige woensdag, de jongen die met de vrachtwagen leert rijden (Tommeke Tommeke) is mijn zoon. Zaterdagavond is de heruitzending. Toch een beetje fier op hem hoor

Grtz, Jos

Re: Uit de weg

Leuk voor je zoon maar zo'n programma's niet aan mij besteed. Hopelijk gaat het hem goed op de weg.

Comment

Is dit het "slachtoffer"?

Volgens mij leert hij op 0:58 minuut:
      A: zijn aanstaande wat beter kennen of
      B: waarom buitenland rijden zo slecht niet is.

"Regel 1..... "

Leuk om te zien allemaal.

Comment

Op nederland is het weer slechtste chauffeur van nederland 1212 das pas spectakel, de eerste aflevering de eerste test was dat ze allemaal naar de uitzendlocatie zouden rijden en daar rijd een van de vrouwen 70km in een zone 30km boenk op een pas gerestoreerde Volvo.
        Vorig jaar belande daar de laatste aflevering de prezentator in het ziekenhuis nadat hij aangereden werd door de slechtste chauffeur van nederland 2011.
        Maar om op uit de weg terug te komen kan je volgens mij beter naar een autorijschool gaan als je zo een problemen hebt met autorijden.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
          Op nederland is het weer slechtste chauffeur van nederland 1212 das pas spectakel, de eerste aflevering de eerste test was dat ze allemaal naar de uitzendlocatie zouden rijden en daar rijd een van de vrouwen 70km in een zone 30km boenk op een pas gerestoreerde Volvo.
          Vorig jaar belande daar de laatste aflevering de prezentator in het ziekenhuis nadat hij aangereden werd door de slechtste chauffeur van nederland 2011.
          Maar om op uit de weg terug te komen kan je volgens mij beter naar een autorijschool gaan als je zo een problemen hebt met autorijden.
          "per malheur" tijdens het zappen op gestrand. Amaai ....en de rest kan je erbij denken.

Zonde dat die mensen ooit hun rijbewijs gehaald hebben (het strekt de lesgevers niet tot eer en stemt tot nadenken) maar nog meer..."zonde van de zendtijd".
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
            Volgens mij leert hij op 0:58 minuut:
            A: zijn aanstaande wat beter kennen of
            B: waarom buitenland rijden zo slecht niet is.

Inderdaad, leuk programma om naar te kijken.
            ::: Flickr :::

Comment

Working...
            X