Iemand die dit spel speelt ? Wordt enorm gehyped, is het echt zo goed ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Minecraft
Collapse
X
-
-
Re: Minecraft
Mijn kinderen spelen het, ziet er uit als de eerste spellen op een homecomputerWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
-
Ik had er nog nooit van gehoord,
en met de beschrijving te lezen op wikipedia, snap ik het nog steeds niet goed...
maar computerspellen zijn al lang mijn 'dada' niet meerIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtIk had er nog nooit van gehoord,
en met de beschrijving te lezen op wikipedia, snap ik het nog steeds niet goed...
maar computerspellen zijn al lang mijn 'dada' niet meer
moeilijk uit te leggen hoe het spel is... maar wanneer je denkt creatief te zijn dan is dit zeker voor u.
wij hebben indertijd met een speler of 20 een volledige wereld en stad gemaakt in mincraft op een server.
je doet gewoon waar je zin in hebt in dat spel.
verveelt het na een tijdje?
tgoh nee niet echt want je kan altijd wel iets gaan bouwen of doen.
en voor hetgeen het maar kost moet je het zeker niet laten.
en er wordt ook voortdurend door de makers en de scene erond gewerkt aan het spel alsook vele MODS die je kunt installeren om het spel uit te breiden.
ik raad het in ieder geval aan.
Comment
-
Het is inderdaad best een leuk spel, vooral gewoon dat je van alles kunt bouwen en creëren, maar na zeven jaar hou ik het nog altijd vooral op World of Warcraft en daarnaast trackmania."PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."
Comment
-
-
Ik heb het even getest, maar vond het niet zo boeiend. Om te bouwen heb ik liever een goeie simcity. De laatste die ik nog eens vanonder het stof heb gehaald is:
http://www.openttd.org/en/
Comment
-
hype is al wat over. half jaartje geleden was het wel 'top' in het game wereldtjeA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
Heb het gisteren gekocht en al een half uurtje geprobeerd. Lang niet genoeg om een idee te vormen, maar lijkt me wel leuk. Het heeft 'iets'...
WoW speel ik af en toe eens. Ik creëer vooral nieuwe characters die ik dan speel tot level 20, gratis dus. Heb al een tijdje niet meer betaald. Heb er mezelf ook al op betrapt dat ik bij de quests in wow de beschrijving maar half meer lees (hoe en waarom zal me dus worst wezen) en ik begin het dus wat saai te vinden. Aan raids en guilds doe ik niet mee, ik ben een casual player en heb geen tijd om urenlang te spelen.
Ik denk wel dat ik me met Minecraft ga amuseren, hoewel ik het niet echt een 'spel' noem. 't Is een beetje elektronische Lego...Panasonic Lumix FZ2000
Comment
Comment