Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Walkie Talkies gezocht...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Walkie Talkies gezocht...

    Oorspronkelijk geplaatst door MyName Bekijk bericht
    Het kan inderdaad een "feest in de bak" ontstaan, maar als mijn man aan het stuur zit sta ik er toch op dat ik het woord neem met de andere wagens... Ik vind veiligheid zeer belangrijk. Je kent de baan al niet dus risico's gaan we zeker niet nemen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat de andere wagens (die met de kids) zotte dingen gaan doen...
    Ze zijn allemaal zot, die met die bakskes, mevrouw.

    Comment


    • #62
      Re: Walkie Talkies gezocht...

      Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
      Ze zijn allemaal zot, die met die bakskes, mevrouw.
      Mijn man en onze reisgenoten zijn nochtans van dezelfde mening, dus "allemaal" zou ik nu niet durven zeggen... Ik denk dat geen van de drie gezinnen ook maar iets zou riskeren om even "zot" te doen met zo'n "bakske"... (dat is nu reeds afgesproken). We gaan op vakantie en zijn zeker van plan om daar aan te komen. En ik denk dat als de 'co-piloot' even een woordje met andere wagen voert hier toch ook niets zot of gevaarlijk aan is.
      ~Try and fail, but don't fail to try ~

      Comment


      • #63
        Re: Walkie Talkies gezocht...

        Oorspronkelijk geplaatst door MyName Bekijk bericht
        Mijn man en onze reisgenoten zijn nochtans van dezelfde mening, dus "allemaal" zou ik nu niet durven zeggen... Ik denk dat geen van de drie gezinnen ook maar iets zou riskeren om even "zot" te doen met zo'n "bakske"... (dat is nu reeds afgesproken). We gaan op vakantie en zijn zeker van plan om daar aan te komen. En ik denk dat als de 'co-piloot' even een woordje met andere wagen voert hier toch ook niets zot of gevaarlijk aan is.
        Ik zat toen in een convooi van 40 voertuigen, met bakskes van de gemeente. Als uw bakskes niet van de gemeente zijn, hebt ge er waarschijnlijk nog wat vat op. Bij ons was het in ieder geval zo dat de verkeerspolitie van Duitsland en Oostenrijk toch heeft moeten ingrijpen, met de nationale alarm dat we eraan zaten te komen. Ze zeiden dat we Belgen waren, en dat was er ook aan te zien.

        Comment


        • #64
          Re: Walkie Talkies gezocht...

          Ik ben een zeer tevreden gebruiker van de Kenwood TK-3301, heb deze aan gekocht bij http://www.walkies4events.be (deze worden gebruikt in datacenter en 1x per jaar een weekend op een event in Meerhout)
          Last edited by Stefan-; 18 april 2012, 14:12. Reden: spelling
          Canon 5D Mark III | EF 50mm F1.8 II | EF 24-70mm F2.8 L USM II | EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II | EF 24-104mm F4.0 L IS USM | Speedlite 430EX II | 3x Yongnuo Speedlite YN560 |4x Pocketwizard Plus II | SB-E2 Speedlite Bracket

          Comment


          • #65
            Re: Walkie Talkies gezocht...

            Je kan er wel van uit gaan dat het niet storend zal werken maar het is allemaal afleiding en dan gebeuren er soms stomme dingen, ik zou het onderweg rustig houden en het enkel gebruiken om dingen af te spreken als er echt iets is.
            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

            Comment


            • #66
              Re: Walkie Talkies gezocht...

              Zijn we nu niet wat aan het overdrijven. Ik gebruik al 20 jaar een zender in mijn wagen. Ik ervaar de afleiding door het gebruik zeker niet erger dan een gesprek met iemand die naast je zit in de wagen. Trouwens misschien gaat die PMR gebruikt worden door een passagier en niet door de chauffeur.

              Ik zou me niet veel zorgen maken, is een zeer handig instrument als je in groep op weg bent. En als het even te druk wordt op de baan of je je even extra moet concentreren hou je toch even een radio stilte.

              Ik zou er niet teveel geld aan uitgeven, ik heb hier ervaring met een setje van motorola en van cobra en beiden werken uit de kunst.

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #67
                Re: Walkie Talkies gezocht...

                Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                ... ik zou het onderweg rustig houden en het enkel gebruiken om dingen af te spreken als er echt iets is....
                Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                ... misschien gaat die PMR gebruikt worden door een passagier en niet door de chauffeur....

                ...als het even te druk wordt op de baan of je je even extra moet concentreren hou je toch even een radio stilte. ...

                Dat is inderdaad te bedoeling
                ~Try and fail, but don't fail to try ~

                Comment


                • #68
                  Re: Walkie Talkies gezocht...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Chantal Buis Bekijk bericht
                  Hallo, ik heb een set Walkie Talkies gekocht van Cobra ook voor de camping. Toch handig als je niet de hele tijd wilt zoeken waar je kinderen zijn....
                  geeft die dan aan waar je kinderen zich bevinden.
                  hoe werkt dat dan..?
                  met GPS of zoiets.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #69
                    Re: Walkie Talkies gezocht...

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    geeft die dan aan waar je kinderen zich bevinden.
                    hoe werkt dat dan..?
                    met GPS of zoiets.
                    grt,bouk.
                    Misschien door hen het via de radio te vragen waar ze zich bevinden?

                    mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                    Comment


                    • #70
                      Re: Walkie Talkies gezocht...

                      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      Misschien door hen het via de radio te vragen waar ze zich bevinden?

                      mir
                      Of gewoon te zeggen "naar huis, de pannenkoeken zijn klaar" (en ze dan opsluiten in de kelder van de tent...)
                      D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                      Comment


                      • #71
                        Re: Walkie Talkies gezocht...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                        ik zou het onderweg rustig houden en het enkel gebruiken om dingen af te spreken als er echt iets is.
                        Mijn bakske was verbonden met een antenne op het dak. en de kabel moest dus door een open raam. Dat geeft een fluitend geluid, ook tijdens radiostilte.

                        Comment

                        Working...
                        X