Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik ga elke week naar frankrijk, als ik hard een scheet laat vliegt ie zo de grens over ... vrees dat ik wel zal moeten zo'n stom blaasbalgding aanschaffen ondanks dat ik net als verseg nooit drink, ik word al zat van een paar mon cheries
Er zijn wel koopjes te doen bij de gps'en bij o.a. Auchan nu, mensen zijn te lui om zelf hun toestel regelmentair aan te passen online ...
En dat waait over hoor. De duw(trek)haak is voor sommigen dan een noodzakelijke optie.
Even off topic;
ik heb nog nooit een trekhaak gehad. Ik heb wel altijd auto's gehad waar binnen de kortste keren wel een tikje, krasje of klein deukje in de achterbumper zat (niet door mij veroorzaakt)
2 jaar geleden kocht ik een tweedehands waar toevallig een trekhaak onder zit. Gebruik het ding nooit maar ik heb nog steeds een puntgave achterkant (mijn auto dus)
Goeie uitvinding.
De pagina die je zocht is niet gevonden. Deze bestaat niet (meer) of is verhuisd naar een andere plaats op onze site. Wij vragen je te controleren of je het juiste adres hebt ingevoerd. Let ook op het gebruik van punten in plaats van bijvoorbeeld een komma.
Oorspronkelijk geplaatst door SonjabelgiumBekijk bericht
Nee hoor, het is geen grap, het is helaas al langer in de media daar ...
Sarkoezie wilde dat zo en zijn Angeleke zal wel volgen zekers?
Hoewel, ge kent het spreekwoord, als het regent in Parijs dan druppelt het in Broekselles.
Bonsoir a toes.
RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment