Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frankrijk - Alcoholtester verplicht!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Frankrijk - Alcoholtester verplicht!

Dat kan kloppen, ik ben daar niet verder in gaan speuren. Het 'rings a bell'.
    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Ik ga elke week naar frankrijk, als ik hard een scheet laat vliegt ie zo de grens over ... vrees dat ik wel zal moeten zo'n stom blaasbalgding aanschaffen ondanks dat ik net als verseg nooit drink, ik word al zat van een paar mon cheries

Er zijn wel koopjes te doen bij de gps'en bij o.a. Auchan nu, mensen zijn te lui om zelf hun toestel regelmentair aan te passen online ...
      Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Flitslocatie in Frankrijk vervangen door "gevaarlijke zones".
        in Mappy is dat al aangepast: er staat nu inderdaad 'gevaarlijke zone' vermeld
        Sony RX10 Mark IV
        nog een fijne dag verder!
        Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          En dat waait over hoor. De duw(trek)haak is voor sommigen dan een noodzakelijke optie.
          Even off topic;
          ik heb nog nooit een trekhaak gehad. Ik heb wel altijd auto's gehad waar binnen de kortste keren wel een tikje, krasje of klein deukje in de achterbumper zat (niet door mij veroorzaakt)
          2 jaar geleden kocht ik een tweedehands waar toevallig een trekhaak onder zit. Gebruik het ding nooit maar ik heb nog steeds een puntgave achterkant (mijn auto dus)
          Goeie uitvinding.

Groeten, Bert
          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
          www.bertofotografie.be

Comment

Misschien vooraan ook één laten plaatsen?

Comment

Nadeel van die trekhaak is als er ene iets harder op knalt ... dan trekt die het chassis scheef en is hij PT.
              Heeft dus voor- en nadelen.

Nu nog eens die alcoholtester, toch geen bericht van 1 april of zo?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
                Misschien vooraan ook één laten plaatsen?
                Zoals de foorkramers.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Nadeel van die trekhaak is als er ene iets harder op knalt ... dan trekt die het chassis scheef en is hij PT.
                  Heeft dus voor- en nadelen.

Nu nog eens die alcoholtester, toch geen bericht van 1 april of zo?
                  Ik kreeg de mail op 02/04 en was op mijn hoede maar lees ook even dit:
                  De pagina die je zocht is niet gevonden. Deze bestaat niet (meer) of is verhuisd naar een andere plaats op onze site. Wij vragen je te controleren of je het juiste adres hebt ingevoerd. Let ook op het gebruik van punten in plaats van bijvoorbeeld een komma.

Comment

Nee hoor, het is geen grap, het is helaas al langer in de media daar ...
                    Webstek in opbouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                      Nee hoor, het is geen grap, het is helaas al langer in de media daar ...
                      Sarkoezie wilde dat zo en zijn Angeleke zal wel volgen zekers?
                      Hoewel, ge kent het spreekwoord, als het regent in Parijs dan druppelt het in Broekselles.

Bonsoir a toes.

RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                      X