Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
tablet groupon
Collapse
X
-
-
Re: tablet groupon
Geen merknaam en 25 werkdagen wachten te beginnen vanaf 4 april ... dat is minstens 5 werkweken en met Pasen en zo er tussen dus nog iets meer.
Tegen half mei of juni dus ... als het meevalt.
Afblijven zou ik zeggen en in een serieuze winkel kopen?Canon EOS Digital
BD0479BE
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtGeen merknaam en 25 werkdagen wachten te beginnen vanaf 4 april ... dat is minstens 5 werkweken en met Pasen en zo er tussen dus nog iets meer.
Tegen half mei of juni dus ... als het meevalt.
Afblijven zou ik zeggen en in een serieuze winkel kopen?BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Het is bovendien een hele dikke tablet. In de beschrijving staat 192x122x128mm
Duistere website zonder adres of telefoongegevens. Volgens Whois opgericht in januari 2012 te Roubaix en server in Duitsland.
Voor leveringsinfo moet Groupon geraadpleegd worden, maar Groupon is enkel tussenpersoon voor de betaling en verwijst je bij problemen terug door naar de leverancier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtAfblijven zou ik zeggen en in een serieuze winkel kopen?Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk berichthier op dit topic was slechts 1 reactie nodig en dat was deze van VerSeg!!
Comment
-
Comment