Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spa opener . . . ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Spa opener . . . ?

Misschien is dit iets?

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Nu schrik ik toch wel even.Om een bokaal te openen moet je hem gewoon omdraaien en krachtig op de onderkant slaan,bokaal gaat zo open.
      Maar hoe haal je dan die glasschilfers terug uit dat appelmoes ?

Comment

Nu schrik ik toch wel even.Om een bokaal te openen moet je hem gewoon omdraaien en krachtig op de onderkant slaan,bokaal gaat zo open.
        Voila, de enige echte en goede manier.
        Wat de notenkraker betreft, misschien met die van Tsjaikovsky.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
          Voila, de enige echte en goede manier.
          Wat de notenkraker betreft, misschien met die van Tsjaikovsky.
          Een goede klap met uw vingerkneukels op het deksel kan ook eens helpen maar vrouw is nogal gevoelig. Als dat niet helpt zit ik me dan even steendood te wringen en meestal gaat dat wel maar soms niet (wij steriliseren nogal veel en hebben hier een hoog-vacuummachine voor dat soort dingen).
          Dan komt het Zweedse wonderding uit de kast en dat is een kwestie van 3 seconden.
          Ik moet dringend eens een foto plaatsen maar dan kan ik niet meer meedoen in rara.
          Een verscheurende keuze.

PaulM

Comment

Is die fles nog steeds niet open?

Comment

Het gaat om een fles Spa rood of noemen jullie zo'n fles ook bokaal?
              (als Nederlander ben ik niet bekend met het begrip 'bokaal' in die context maar ik kan me niet voorstellen dat je een fles Spa rood open krijgt door op de onderkant te slaan)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                Het gaat om een fles Spa rood of noemen jullie zo'n fles ook bokaal?
                (als Nederlander ben ik niet bekend met het begrip 'bokaal' in die context maar ik kan me niet voorstellen dat je een fles Spa rood open krijgt door op de onderkant te slaan)
                Nee, nee..wij noemen een fles een fles en een bokaal een bokaal..allé ikke toch.

Wat ik wel al ondervonden heb is dat de plastick flessen van tegenwoordig (en ik spreek wel degelijk enkel over plastick flessen) misschien wel even sterk zijn maar meer flexibel. Daar heb je dan minder "grip" op. Je zou er precies door knijpen.

Nu over de glazen flessen..inderdaad, dat ondervind ik ook, zijn de doppen en meer specifiek de kartels erin veel kleiner.. daardoor geven die ook veel minder grip..

Met bokalen heb ik geen probleem, onderaan even met de vlakke handpalm er een serieuze plak op geven en die gaan zo open..de meeste toch.
                perman
                canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                  Nee, nee..wij noemen een fles een fles en een bokaal een bokaal..allé ikke toch.

Wat ik wel al ondervonden heb is dat de plastick flessen van tegenwoordig (en ik spreek wel degelijk enkel over plastick flessen) misschien wel even sterk zijn maar meer flexibel. Daar heb je dan minder "grip" op. Je zou er precies door knijpen.

Nu over de glazen flessen..inderdaad, dat ondervind ik ook, zijn de doppen en meer specifiek de kartels erin veel kleiner.. daardoor geven die ook veel minder grip..

Met bokalen heb ik geen probleem, onderaan even met de vlakke handpalm er een serieuze plak op geven en die gaan zo open..de meeste toch.
                  Plak?

Tot nu krijg ik alle flessen en bokalen met mijn handen open maar hoe vaster de dop/deksel zit hoe gekkere snuit ik trek.
                  Volgens mij heeft bijna iedereen dat wel en hoe zou dat eigenlijk komen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                    Plak?

Tot nu krijg ik alle flessen en bokalen met mijn handen open maar hoe vaster de dop/deksel zit hoe gekkere snuit ik trek.
                    Volgens mij heeft bijna iedereen dat wel en hoe zou dat eigenlijk komen?
                    met "plak" wil ik zeggen een plets een slag..een korte droge slag zoals wij dat hier noemen.

Kwestie van de snuiten die jij trekt is dat meer, sommig spieren spannen, om ergens een gaatje (of gat, afhankelijk van persoon tot persoon) toe te houden. Veel mensen lossen mogelijk soms wat lichaamsvocht bij inspanningen
                    perman
                    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Working...