Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe microgolf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe microgolf

Oorspronkelijk geplaatst door MyName Bekijk bericht
    Hallo,

Hier nog een Whirlpool gebruiker Ik heb de JT-379SL
    Ik heb deze nu een tweetal jaar denk ik en nog steeds zeer tevreden. Heel veel mogelijkheden, functies,... Je hebt er ook wat materiaal bij: stoomschaal, pizzapan, grilletjes,... Hij wordt echt compleet geleverd.

Voor mij was het belangrijk dat ik een combi functie had én dat ik mijn grote ovenschotel erin zou krijgen. Vandaar dat we eigenlijk bij deze terechtgekomen zijn... Ik gebruik hem vooral om eten te ontdooien, om te stomen, ... En uiteraard als microgolf en oven...

http://www.vandenborre.be/microgolfo...lpool-jt-379sl
    Maakt die ook veel lawaai zoals die van Luke?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Wij zijn op 23 jaar aan onze 2e samsung toe. Zeer tevreden gebruikers. Toestel heeft veel meer functies dan dat we eigenlijk nodig hebben.
      Toestel wordt dagelijks gebruikt.

mir
      Last edited by mir; 5 maart 2012, 16:01.
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Wij zijn op 20 jaar aan onze 2e samsung toe. Zeer tevreden gebruikers. Toestel heeft veel meer functies dan dat we eigenlijk nodig hebben.
        Toestel wordt dagelijks gebruikt.

mir
        Welk type Mir?
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Welk type Mir?
          Wel ik heb het huidige toestel ongeveer 6 jaar terug gekocht bij van den borre .

Ik heb hem even uit de kast gehaald voor je , het type is ce1191T
          voorlopigenige site met meer info : http://icecat.biz/nl/p/samsung/ce119...1t-359571.html

mir
          Last edited by mir; 5 maart 2012, 16:00. Reden: tijd gaat snel blijkbaar al 6 jaar terug

Comment

Wel ik heb het huidige toestel ongeveer 6 jaar terug gekocht bij van den borre .

Ik heb hem even uit de kast gehaald voor je , het type is ce1191T
            voorlopigenige site met meer info : http://icecat.biz/nl/p/samsung/ce119...1t-359571.html

mir
            Bedankt mir

Last edited by theokus; 5 maart 2012, 16:10.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Verdorie theo dat topic was ik al lang vergeten. Ondertussen staat die microgolf op een andere plaats in de keuken en hangt hij aan een aparte nieuwe leiding.

Dus ja sinds 2006 al in gebruik, wat gaat de tijd toch snel he. Als deze stuk zou gaan ga ik zeker terug voor een samsung.

mir

Comment

Verdorie theo dat topic was ik al lang vergeten. Ondertussen staat die microgolf op een andere plaats in de keuken en hangt hij aan een aparte nieuwe leiding.

Dus ja sinds 2006 al in gebruik, wat gaat de tijd toch snel he. Als deze stuk zou gaan ga ik zeker terug voor een samsung.

mir
                Ok
                Die Whirlpool' s zijn blijkbaar lawaaimakers.
                En van Samsung kan ik dat niet zeggen.
                Ik heb de M 9GT45.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Theo, alles begint te verslijten ? Van vooraf aan terug beginnen ?
                  Morgen de perculator ( koffiezet), wafelijzer, toaster enz enz ....
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    ....
                    't Is nie waar hé Theo, nie alles hé.... je bent maar 2 jaar ouder dan ik...waar sta ik voor jong???
                    perman
                    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                      Morgen de perculator ( koffiezet), wafelijzer, toaster enz enz ....
                      Alles verslijt.
                      Van veertien dagen voor Kerstmis tot deze maand is het wat geweest.
                      Vooral keukenmateriaal.
                      En dan waren er nog de kosten aan het dak plus een nieuwe put die geboord moest worden
                      om het grondwater uit onze garages te houden.

Het is daarom interessant dat ik & we hier vragen kunnen stellen over ervaringen vooral.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Theo, en nu wil ik niet zeveren..wat heeft een nieuwe put boren te maken met waterdichting? Volgens mij wordt een put geboord om water te winnen...toch niet om water ergens weg te houden???
                        perman

Comment

Theo, ik heb ruim 20 jaar een Sharp Combi Magnetron gehad, perfect apparaat!
                          Sinds 2 jaar heb ik een nieuwe, de Sharp R-969IN-A ook weer een perfect apparaat waarmee je alles kan, bakken, koken, grillen, opwarmen en ontdooien, 40 liter dus genoeg ruimte
                          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                          Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                            Theo, en nu wil ik niet zeveren..wat heeft een nieuwe put boren te maken met waterdichting? Volgens mij wordt een put geboord om water te winnen...toch niet om water ergens weg te houden???
                            Haha
                            In die put die 16 meter diep is, komt een speciale pomp met filter.
                            Die filter dient om het zand en ijzeraanslag uit de pomp te houden.
                            Dus die filter dient op zijn beurt onderhouden te worden.
                            Al het werk plus materialen kost meer dan 6000 euro.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                              Theo, ik heb ruim 20 jaar een Sharp Combi Magnetron gehad, perfect apparaat!
                              Sinds 2 jaar heb ik een nieuwe, de Sharp R-969IN-A ook weer een perfect apparaat waarmee je alles kan, bakken, koken, grillen, opwarmen en ontdooien, 40 liter dus genoeg ruimte
                              Ferm Tom.
                              Kan je er goed mee bakken?
                              Ik lees soms dat de hete lucht niet voldoet.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Ik snap nog altijd het verband niet tussen die nieuwe put boren en dat onderhoud/water in de garage..maar soit. 't zal wel aan mij liggen. Ondertussen ook al ver afgedwaald van jou eigenlijk topic.
                                Mijn (onze) microgolf is er eentje van, ik schat 25 jaar oud, uit de Lidll daar staat SMC op en maakt lawaai (denk dat een of ander roulement naar de knoppen is, eigelijk maakte hij dit lawaai al van in het begin) maar doet nog steeds waarvoor ik hem gekocht heb.... Iets vlug verwarmen (heet maken), van inhoud is hij wel te klein voor vrouwelijk schoon, enkel voor etenswaren dus.
                                perman

Comment

Working...
                                X