Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe microgolf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe microgolf

Welke....
    Moet een combi zijn dus koken, bakken, gril, zelfreinigend enz. enz.
    Behuizing niet in kunststof....
    Niet teveel lawaai bij gebruik.

Wij danken u van harte
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Nieuwe microgolf

Is die nu ook al stuk gegaan, je hebt de laatste tijd niet veel geluk met elektrische apparaten...

Ik heb hier een heel goedkope "Bluesky", gekocht bij Carrefour voor 59 euro, maar dat is alleen maar een microgolf.
    Die doet wat hij moet doen, maar wel met veel teveel lawaai. Dat is een punt waar ik de volgende keer ook zeker moet letten (dat die minder lawaai maakt dus).

Omdat ik nu die microgolf gebruik + een warmelucht oven (Moulinex, zelfreinigend = zo'n 20 jaar oud) verlies ik teveel plaats in mijn keuken, de volgende keer zal het dus ook een gecombineerde worden. Als één van de twee het opgeeft, dan worden ze dus allebei vervangen door maar één toestel.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Is die nu ook al stuk gegaan, je hebt de laatste tijd niet veel geluk met elektrische apparaten...

Ik heb hier een heel goedkope "Bluesky", gekocht bij Carrefour voor 59 euro, maar dat is alleen maar een microgolf.
      Die doet wat hij moet doen, maar wel met veel teveel lawaai. Dat is een punt waar ik de volgende keer ook zeker moet letten (dat die minder lawaai maakt dus).

Omdat ik nu die microgolf gebruik + een warmelucht oven (Moulinex, zelfreinigend = zo'n 20 jaar oud) verlies ik teveel plaats in mijn keuken, de volgende keer zal het dus ook een gecombineerde worden. Als één van de twee het opgeeft, dan worden ze dus allebei vervangen door maar één toestel.
      Zo is dat Bart. Ik heb ook weinig plaats in de keuken.
      Ik heb nu een Samsung en die is ook meer dan 20 jaar oud.
      Die heeft grill en gewoon microgolf.
      Daarom zou ik graag eentje hebben waarmee ik ook kan bakken.
      Duur dingen wel: heb al eens rond gekeken.
      Let wel op dat die min. tot 200°C gaan he.

Bak je ook brood?
      Heb net eentje gebakken met meel van Soubry: smaak is goed maar veel te luchtig.
      Een broodmachine van Domo. Het ligt niet aan deze machine. Wel de samenstelling van het meel en de rest.
      Een brood-mix is steeds veel te luchtig.
      Ik heb liever een vaster bruin brood.
      Komende week eens naar Aveve gaan voor ander meel
      ================================================== =========================================
      Lijkt me interessant en geen klachten.
      Last edited by theokus; 4 maart 2012, 06:13.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Wij hadden vroeger een Samsung microgolf en deze vervangen door een Whirlpool op aanraden van verschillende verkopers en bezitters ... mocht ik kunnen dan smeet ik dat spel buiten en nam ik terug een Samsung.
        Maar ja ... iets recent smijt ge nu niet direct buiten.
        Ze mogen zeggen wat ze willen, Samsung is een redelijk goed op vele gebieden en simpel in gebruik.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Wij hadden vroeger een Samsung microgolf en deze vervangen door een Whirlpool op aanraden van verschillende verkopers en bezitters ... mocht ik kunnen dan smeet ik dat spel buiten en nam ik terug een Samsung.
          Maar ja ... iets recent smijt ge nu niet direct buiten.
          Ze mogen zeggen wat ze willen, Samsung is een redelijk goed op vele gebieden en simpel in gebruik.
          Klopt ook nog.
          Mijn oude microgolf heeft bijv. geen enkele uitwendige knoppen ed.

Wat is er dan mis met die Whirlpool?
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Wat is er dan mis met die Whirlpool?
            Die Samsung is gewoon handiger in gebruik en programma's waren duidelijker en betere knoppen.
            Ook het verplicht openen van de deur om de zoveel tijd (korte tijd) om zogezegd te roeren in uw eten hangt mijn voeten uit ... kunt ge niet uitschakelen op die Whirlpool dat we hebben.
            Als deze het begeeft of ik zet er mijn zinnen eens op, dan vliegt die buiten en koop ik vermoedelijk terug een Samsung.
            Nu ja, het ene model is het andere niet en vermoedelijk zijn er ook slechtere Samsungs en betere andere merken.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Hier ook een Whirlpool gebruiker. De vorige had 10 jaar dienst gedaan en het plastiek was niet van hoogstaande kwaliteit. De plastiek waarin de printen waren vastgevezen brak gewoon af en was te gevaarlijk om nog te herstellen.
              Omdat het dringend was, ja een man moet ook eten, was de keuze beperkt en terug een Whirlpool.
              Het ding maakt lawaai dat het niet meer normaal is. Eigenlijk weet ik niet of het zo hoort te zijn of dat er effectief iets mee mis is.
              Moest ik er nu nog 1 kopen zou ik ook nog eens naar Panasonic kijken, die zijn wel duurder maar het plastiek gehalte ligt beduidend lager.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Die Samsung is gewoon handiger in gebruik en programma's waren duidelijker en betere knoppen.
                Ook het verplicht openen van de deur om de zoveel tijd (korte tijd) om zogezegd te roeren in uw eten hangt mijn voeten uit ... kunt ge niet uitschakelen op die Whirlpool dat we hebben.
                Als deze het begeeft of ik zet er mijn zinnen eens op, dan vliegt die buiten en koop ik vermoedelijk terug een Samsung.
                Nu ja, het ene model is het andere niet en vermoedelijk zijn er ook slechtere Samsungs en betere andere merken.
                Welke type van Whirlpool heb je dan nu VerSeg?
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk bericht
                  Hier ook een Whirlpool gebruiker. De vorige had 10 jaar dienst gedaan en het plastiek was niet van hoogstaande kwaliteit. De plastiek waarin de printen waren vastgevezen brak gewoon af en was te gevaarlijk om nog te herstellen.
                  Omdat het dringend was, ja een man moet ook eten, was de keuze beperkt en terug een Whirlpool.
                  Het ding maakt lawaai dat het niet meer normaal is. Eigenlijk weet ik niet of het zo hoort te zijn of dat er effectief iets mee mis is.
                  Moest ik er nu nog 1 kopen zou ik ook nog eens naar Panasonic kijken, die zijn wel duurder maar het plastiek gehalte ligt beduidend lager.
                  Welke type van Whirlpool heb je dan nu Luke?
                  Mijn oude Samsung, meer dan 20 jaar oud, is volledig in metaal
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Hier de 2e Microgolfoven JetChef reeds in gebruik. Ik was daar echt wel tevreden van anders kocht ik dit merk niet opnieuw. De vorige liet het afweten na het verwarmen van een kant en klare lasagne in aluminium verpakking. Volgens de gebruiksaanwijzing was dit geschikt voor de micro.Gewoon een gat gebrand in het aluminiumbakje
                    Ik gebruik niet alle functies, de crisp en oven wel heel graag. Op een goede 20 minuten een lekkere kip met de crisp, de keuken zit wel onder de rook van vetspatten die verbranden. De rugzijde is moeilijker te reinigen door de diepte van de oven met openstaande deur.
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Hallo,

Hier nog een Whirlpool gebruiker Ik heb de JT-379SL
                      Ik heb deze nu een tweetal jaar denk ik en nog steeds zeer tevreden. Heel veel mogelijkheden, functies,... Je hebt er ook wat materiaal bij: stoomschaal, pizzapan, grilletjes,... Hij wordt echt compleet geleverd.

Voor mij was het belangrijk dat ik een combi functie had én dat ik mijn grote ovenschotel erin zou krijgen. Vandaar dat we eigenlijk bij deze terechtgekomen zijn... Ik gebruik hem vooral om eten te ontdooien, om te stomen, ... En uiteraard als microgolf en oven...

~Try and fail, but don't fail to try ~

Comment

Ik heb een combi-oven van AEG (: dit onding). En ondanks dat ze "perfect zouden moeten zijn in vorm en functie", is het een klote-toestel.
                        De eerste 2 maanden is het 2 keer stuk geweest (zelfde probleem), de 2e keer konden ze het wisselstuk niet meer leveren binnen de 3 weken en heb ik een ander toestel gekregen.
                        Alleen komt de reparatiedienst zijn afspraken niet na, en was het uiteindelijk mijn winkel die die vervanging heeft moeten doen. Servicedienst van AEG is echt een lachertje (alleen is het niet om te lachen als je het meemaakt). Een afspraak voor een herstelling duurt min. een week.
                        De eerste 2.5 maanden heb ik 1 maand zonder oven gezeten (en een alleenstaande rekent nogal redelijk op zijn microgolf-oven).
                        De bediening van het ding is ondanks dat er quasi geen mogelijkheden op zitten, ongewoon ingewikkeld. Men wilde blijkbaar maar 9 touchtoetsen voorzien, maar dat laag aantal zorgt dat het veel ingewikkelder is dan mijn vorige Siemens.
                        Het ding ziet er mooi uit, maar dat is het enige positieve eraan. En ja : hij maakt ook enorm veel lawaai.

AEG, weg ermee... (helaas zit ik er wel mee). Voorlopig blijft het toestel werken, en mocht het zo duur niet zijn (het ding kost meer dan 1200 €) had ik het allang terug buitengezwierd...
                        Last edited by polleke_cgc; 5 maart 2012, 11:53.
                        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Welke type van Whirlpool heb je dan nu Luke?
                          Mijn oude Samsung, meer dan 20 jaar oud, is volledig in metaal
                          Ik denk dat het dit type is http://www.vandenborre.be/microgolfo...lpool-ft-439sl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                            Ik heb een combi-oven van AEG (: dit onding). En ondanks dat ze "perfect zouden moeten zijn in vorm en functie", is het een klote-toestel.
                            De eerste 2 maanden is het 2 keer stuk geweest (zelfde probleem), de 2e keer konden ze het wisselstuk niet meer leveren binnen de 3 weken en heb ik een ander toestel gekregen.
                            Alleen komt de reparatiedienst zijn afspraken niet na, en was het uiteindelijk mijn winkel die die vervanging heeft moeten doen. Servicedienst van AEG is echt een lachertje (alleen is het niet om te lachen als je het meemaakt). Een afspraak voor een herstelling duurt min. een week.
                            De eerste 2.5 maanden heb ik 1 maand zonder oven gezeten (en een alleenstaande rekent nogal redelijk op zijn microgolf-oven).
                            De bediening van het ding is ondanks dat er quasi geen mogelijkheden op zitten, ongewoon ingewikkeld. Men wilde blijkbaar maar 9 touchtoetsen voorzien, maar dat laag aantal zorgt dat het veel ingewikkelder is dan mijn vorige Siemens.
                            Het ding ziet er mooi uit, maar dat is het enige positieve eraan. En ja : hij maakt ook enorm veel lawaai.

AEG, weg ermee... (helaas zit ik er wel mee). Voorlopig blijft het toestel werken, en mocht het zo duur niet zijn (het ding kost meer dan 1200 €) had ik het allang terug buitengezwierd...
                            Bedankt voor de eerlijke reactie.
                            Maak het maar mee he
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk bericht
                              Ok en ook bedankt voor het eerlijk antwoord
                              Dat "veel lawaai" kan ik me eigenlijk niet permitteren
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X