Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM's met micro sim

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• GSM's met micro sim

Hoihoi,

Ik heb een iPhone, en zoals velen wel weten (of niet weten) werkt deze met een micro sim-kaart. (Voor wie het niet kent, klik!.)

Nu vroeg ik me af of er nog andere toestellen, liefst goedkoop, bestaan die hier ook mee werken. (Op scoutskampen en dergelijke heb ik liefst geen spullen van enkele 100'en euro's bij me...)

Ik heb al wel adaptertjes gevonden om van de micro sim een gewone te maken, maar hier heb ik twee problemen mee:
    • ze zijn niet altijd even handelbaar en gebruiksvriendelijk
    • ze zijn klein dus 9 kans op 10 kwijt na ieder gebruik

Ik vroeg me dus af of de iPhone de enige telefoon is die met micro simkaarten werkt...

Yannick

Re: GSM's met micro sim

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
    Hoihoi,

Ik heb een iPhone, en zoals velen wel weten (of niet weten) werkt deze met een micro sim-kaart. (Voor wie het niet kent, klik!.)

Nu vroeg ik me af of er nog andere toestellen, liefst goedkoop, bestaan die hier ook mee werken. (Op scoutskampen en dergelijke heb ik liefst geen spullen van enkele 100'en euro's bij me...)

Ik heb al wel adaptertjes gevonden om van de micro sim een gewone te maken, maar hier heb ik twee problemen mee:
    • ze zijn niet altijd even handelbaar en gebruiksvriendelijk
    • ze zijn klein dus 9 kans op 10 kwijt na ieder gebruik

Ik vroeg me dus af of de iPhone de enige telefoon is die met micro simkaarten werkt...

Yannick
    Grappig, mijn iphone werkt met een gewone simkaart
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Een 4s niet

Comment

Als je gewoon naar de winkel gaat van je provider kan je daar een microsim aanvragen voor je iphone 4s.heb dit ook gedaan voor een vriendin haar ipad2.

grtz
        “The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aftertoucher Bekijk bericht
          Als je gewoon naar de winkel gaat van je provider kan je daar een microsim aanvragen voor je iphone 4s.heb dit ook gedaan voor een vriendin haar ipad2.

grtz
          Misschien toch de vraag even lezen,
          Yakke heeft een micro sim.
          hij zoekt nu een goedkope gsm die ook met een micro sim werkt...
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

De Nokia Lumia 800 werkt ook met micro sim (maar die is ook niet echt goedkoop)

Ik weet niet bij welke provider je zit maar ik heb bij proximus gratis een tweede "gewone" simkaart (zo dat ik toch nog kan bellen als mijn Lumia het niet meer doet)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Dave_ Bekijk bericht
              De Nokia Lumia 800 werkt ook met micro sim (maar die is ook niet echt goedkoop)

Ik weet niet bij welke provider je zit maar ik heb bij proximus gratis een tweede "gewone" simkaart (zo dat ik toch nog kan bellen als mijn Lumia het niet meer doet)
              Inderdaad niet echt een goedkopere oplossing
              Ik ben bij Mobile Vikings

Comment

iPhone verkopen en gewone GSM gebruiken waarmee je durft buiten komen.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  iPhone verkopen en gewone GSM gebruiken waarmee je durft buiten komen.
                  Ik dur er gerust mee buitenkomen ^^ maar kampen = klein manne, meestal zand en water, een tent voor 12 dagen... kan ik hem evegoed in het wasmachien steken ook eh

Comment

http://microsim-shop.com/

Comment

Zou toch moeten lukken denk ik.

BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Ja, maar dan heb je ook 2 verschillende nummers... Tenzij gezegd zoals in de reacties op de site, ze met twee simkaarten voor één nummer zouden komen...

Comment

Ik dur er gerust mee buitenkomen ^^ maar kampen = klein manne, meestal zand en water, een tent voor 12 dagen... kan ik hem evegoed in het wasmachien steken ook eh
                          De goedkoopste iPhone kost 649 euro.
                          Een degelijke hoes/behuizing die hem beschermt tegen zand/water/schokken kan er niet meer van af?

Sent from my iPad using Tapatalk HD!

Comment

Dat is wel al een zeer oude discussie. Zo oud dat ze eigenlijk al niet meer relevant is. De nieuwe standaard wordt nano sim.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                              Dat is wel al een zeer oude discussie. Zo oud dat ze eigenlijk al niet meer relevant is. De nieuwe standaard wordt nano sim.
                              Voor zover ik weet wordt die op heden nog niet gebruikt?

Sent from my iPad using Tapatalk HD!

Comment

Working...
                              X