Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heel snel MP3's beluisteren en deleten - waarmee.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heel snel MP3's beluisteren en deleten - waarmee.

Prefeably a free program

Wel, ik zit hier met honderden MP3's waar ik eens kuis wil in maken: dus 10 seconden beluisteren en dan laten staan of onmiddelijk deleten.
    Maar wel programma kan dit?
    Dus pakweg 100 MP3'tjes "selecteren" en dan afspelen; van het ene nummer naar het andere skippen en wat ik niet mooi vind, direct deleten.

Voor alle duidelijkheid: de MP3-file verwijderen, dus niet enkel het liedje uit de PLAYLIST.
    Last edited by Alfa Centauri; 19 augustus 2012, 14:12.
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Re: Heel snel MP3's beluisteren en deleten - waarmee.

iTunes? Dacht dat dit kon. Je hebt de keuze om fysiek te wissen of niet. Als je al iTunes hebt, eventueel een nieuwe account aanmaken op de pc en het daarmee doen.

Comment

THX, maar ik zoek net geen iTunes te gebruiken hiervoor....l

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Mag ik vragen wat het probleem is? Je kan het daarna toch gewoon weer wissen, niet?

Comment

Enfin... ik weet wel dat jij geen Mac hebt, hoewel jullie Mac in huis hebben, maar ook op Windows is iTunes een geschikt programma, hoor.
          iTunes werkt bovendien als een database; dus je kunt allerlei zoekopdrachten geven, indien gewenst. En de boodschap "Verwijderen uit afspeellijst" is ook af te zetten, indien nodig.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Ik ben altijd bang dat die iets gaat doen wat ik niet wil

Comment

Ik ben altijd bang dat die iets gaat doen wat ik niet wil
              Het doet anders wel wat je wil doen. Vermits je het niet gebruikt kan het ook niks doen wat je niet wil. Maak een copie van de 100 mp3's die je wil beluisteren. Configureer iTunes zodat de mp3's moeten blijven staan op hun oorspronkelijke locatie en dat ie de bestanden moet wissen wanneer je ze in iTunes wist. Klaar? Plaats de bestanden waar je wil en wis de oorspronkelijke folder. Rince and repeat. Helemaal klaar? Verwijder iTunes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Het doet anders wel wat je wil doen. Vermits je het niet gebruikt kan het ook niks doen wat je niet wil. Maak een copie van de 100 mp3's die je wil beluisteren. Configureer iTunes zodat de mp3's moeten blijven staan op hun oorspronkelijke locatie en dat ie de bestanden moet wissen wanneer je ze in iTunes wist. Klaar? Plaats de bestanden waar je wil en wis de oorspronkelijke folder. Rince and repeat. Helemaal klaar? Verwijder iTunes.
                OK met alles, behalve het laatste! iTunes verwijderen?
                Ik begrijp dat iTunes dingen doet die je niet wil, en wellicht is dat bij het verbinden van een iPod, iPhone of iPad. Synchroniseren heet dat, en ik ben daar ook geen favoriet van. Weet dat je een en ander wel allemaal kunt instellen via de iTunes voorkeuren, al ligt het niet altijd voor de hand.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

winamp?

Comment

Ik ga foobar2000 eens proberen. . .als 't wat minder warm is!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      OK met alles, behalve het laatste! iTunes verwijderen?
                      Ik begrijp dat iTunes dingen doet die je niet wil, en wellicht is dat bij het verbinden van een iPod, iPhone of iPad. Synchroniseren heet dat, en ik ben daar ook geen favoriet van. Weet dat je een en ander wel allemaal kunt instellen via de iTunes voorkeuren, al ligt het niet altijd voor de hand.
                      Indien ik het goed begrijp, gebruikt de TS iTunes niet. Hij kan het dus installeren om te doen wat hij wil doen en vervolgens weer verwijderen.

Comment

Working...
                      X