Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Maakt weinig uit denk ik. Die HDCP heb je nodig voor bluray. Elke digitale verbinding is dus goed. Ik weet wel niet zeker of er een beperking is van resolutie. Best even checken als je hoge resoluties wil.
Maakt weinig uit denk ik. Die HDCP heb je nodig voor bluray. Elke digitale verbinding is dus goed. Ik weet wel niet zeker of er een beperking is van resolutie. Best even checken als je hoge resoluties wil.
DVI is hetzelfde als HDMI maar zonder geluid bij.
HDCP (in plaats van DHCP) heb je bij beiden nodig voor weergave van beveiligd HD materiaal, maar niet alleen voor Blu-Ray.
HDCP (in plaats van DHCP) heb je bij beiden nodig voor weergave van beveiligd HD materiaal, maar niet alleen voor Blu-Ray. http://nl.wikipedia.org/wiki/High-ba...ent_Protection
HDCP (in plaats van DHCP) heb je bij beiden nodig voor weergave van beveiligd HD materiaal, maar niet alleen voor Blu-Ray. http://nl.wikipedia.org/wiki/High-ba...ent_Protection
Maar qua beeldweergave is het een niet beter dan het ander?
================================================== ====================
Moet een grafische kaart harder werken bij een 22" dan bijv. bij een 19" monitor?
Moet een grafische kaart harder werken bij een 22" dan bijv. bij een 19" monitor?
Die moet enkel harder werken bij een hogere resolutie.
Beeld = dus ok Filip?
Die andere vraag ook gelezen?
Bedankt!
Daar heb ik op geantwoord
Vroeger converteerde een grafische kaart digitale informatie naar analoog en stuurt de informatie over vga naar een crt scherm. Daarna werd dat weer terug in digitaal omgezet toen de lcd's eraan kwamen. Nu gaat dat gewoon over de hele keten digitaal, maar moet er dus wel met die hdcp rekening gehouden worden.
Comment