Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Detailing

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Detailing

Oorspronkelijk geplaatst door himpe Bekijk bericht
    Opnieuw, zoals je zelf zegt doen wij er alles aan om onze klanten tevreden te houden !
    ??? Zie #69

"En dat himpe heel goeie tips geeft betwist ik langs geen kanten. Het is hijzelf die mij de eerste stappen in het detaillen heeft bijgebracht."

Inderdaad dat is zo en zal ik blijven beamen, maar dit zegt niks over het "tevreden houden" van de klant.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Wilt u mij dan eens verklaren, nadat je hier en via mail meerdere malen belooft de washmitts te zullen vervangen, waarom u dat niet doet? Ik zit nog steeds te wachten tot die bij mij aankomen. Ik wil je zelf de meerprijs van de nieuwe washmitt, die alweer niet meer in voorrraad is, + verzendingkosten vergoeden. Ik ben benieuwd ...
      Correctie : "de nieuwe washmitt was gisteren weer niet in voorrraad, is nu bllijkbaar opnieuw in voorraad..."
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

manman, vecht dat eens uit onder PM, onozelaars..

Comment

@ Lennert : Zelfs na jouw schermafbeelding te hebben bekeken zou ik het er zelfs niet op wagen om er een onozelaar van te maken.

Eind oktober 2011 heb ik de leverancier van het product gemaild dat er een probleem was van scheuren in de washandschoen. Ondertussen was er al een draadje lopende op autoforum.be dat handelde over "washmitts met vroegtijdige kaalheid". Ik heb hierop ingepikt met een reply dat ik met een dergelijk probleem te kampen had, maar dat het bij mij ging om een scheur van een7-tal cm na 5 wasbeurten. Er komt een reactie van het bedrijf dat het scheuren en breken van een natuurlijke washmitt meestal gebeurt als die droog en hard is en dat er een waarschuwing hierover staat op de website van het bedrijf.
          Op 6 nov.2011 doe ik hem opnieuw een mail waarbij ik melding maak dat de tweede handschoen ook begint te zijn haar te verliezen.
          Pas op 21 nov. krijg ik een antwoord van de zaakvoerder nadat hij merkt dat de ondertoon van mijn berichten op autoforum voor hem minder aangenaam zijn. In zijn mail zegt hij dat van de 1% mistevredenen waarvan hij weet heeft dit te wijten is aan een fabricagefout of verkeerdelijk onderhoud. Er wordt voorgesteld mijn washmitt te vervangen (maar ondertussen waren er echter al twee gescheurd) op zijn eigenkosten aangezien zijn leverancier ook de schuld doorschuift.
          Verder zegt hij dat hij gezien heeft dat de betaling van mijn laatste bestelling op de webshop via Paypal niet is doorgegaan en dat hij mij vraagt de betaling per overschrijving te doen.
          Op 18 feb. ll. antwoord ik, nadat ook de tweede handschoen, zoals ik trouwens had verwacht, ook de geest had gegeven, dat ik het vreemd vond dat ik vooraleer er een vervanging van het product zou komen eerst een bestelling moet doen. Ik vermeld erbij dat ik de laatste bestelling om die reden heb geannulleerd.
          Voor mij was de zaak dus geklasseerd en wist ik dat er geen vervanging zou komen.
          Dus genoeg gemaild, aangezien dit toch niet helpt.
          Na mijn minder goeie commentaar op wax-it hier op dit topic krijg ik plots tijdens mijn verlof een mailtje van de zaakvoerder dat ik eens moet gaan kijken naar zijn reactie op mijn commentaar hie, maar dat zijn aanbod om de handschoen te vervangen nog steeds geldt.
          Begrijpe wie kan, ik was dus verbaasd dat deze zaak, na al op autoforum te zijn geweest en na enkele mails tussen mij en de zaakvoerder, hier plots opnieuw wordt tot leven gebracht. Ik begrijp dat wax-it niet gelukkig was met mijn commentaar hier, maar om zoiets te vermijden had hij beter moeten weten en de zaak al lang opgeklaard hebben.
          Of misschien is dit voor hem juist een goeie reklame dat zijn naam hier enkele keren verschijnt.
          En wees gerust Lennert, dit is mijn allerlaatste reactie hier...
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dekeuj Bekijk bericht
            Of je vrouw daar ook zo over denkt is natuurlijk een geheel andere vraag .

Okee, mijn opmerking drong misschien niet helemaal door. Laat ik het daarom trachten een beetje duidelijker te formuleren:

Mochten vrouwen hier op een identieke manier komen converseren over "house detailing" en de speciale technieken, toestellen, firma's en superdure top-of-the-range 'optimizing products' die ze gebruiken bij het maniakaal en "extreme cleanen" van hun huis dan zouden de schampere opmerkingen niet van de lucht zijn.
            En mochten het mannen zijn die hier op een dergelijk enthousiaste manier hun huiselijke-kuisziekte-kennis kwamen uitwisselen dan zou er zelfs ronduit de spot mee gedreven worden vrees ik. Er zou op zijn minst toch wel behoorlijk meewarig op gereageerd worden.
            En dan wil ik er zelfs nog niet aan denken hoe men zou reageren mochten mannen (of vrouwen) hier op vergelijkbare wijze komen keuvelen over het peperduur en tijdrovend optutten en soigneren van hun hond....of zichzelf.

Elk het zijne natuurlijk maar op zich vind ik dit alles dus best wel grappig .
            Toch maar effe erbij vermelden dan niet alle vrouwen maniakaal zijn wat poetsen en kuisen betreft hoor... ik ken er enkele die het stof al afnemen nog voor het is gevallen maar de meeste zorgen er gewoon voor
            dat hun echtgenoot/vriend en kinderen in een aangename en propere omgeving kunnen vertoeven zonder extreme kuistoestanden.

en jezelf optutten, wat is daar verkeerd aan? ik zie veel liever een afgeborstelde man/vrouw dan eentje die erbij loopt alsof ie net uit bed komt en gekleed loopt in een patattenzak...
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

@kirsten_dl, nooit op de verpakking afgaan hoor !

grts
              je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
              www.korandoke.be

Comment

Working...
              X