Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Detailing

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Detailing

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    Himpe zijn vrouw denkt daar ook zo over, aangezien dit brood op de plank brengt en misschien wel meer.....
    Mocht ik Himpe zijn ik zou me zorgen maken dat jij zijn vrouw zo goed schijnt te kennen.....

Maar soit, goed voor haar als het zo is dat het brood op de plank brengt als hij hun eigen wagen eens een poetsbeurt geeft.
    Last edited by Dekeuj; 9 september 2012, 10:18.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door himpe Bekijk bericht
      Mijn vrouw hoeft nooit de wagen te wassen, ik nooit het huis ... fair deal denk ik dan
      Als ik moet kiezen tussen een auto kuisen van hooguit 10m² carrosserie of een woning van gemiddeld 170m², dan is de keuze ook snel gemaakt.
      Kuis die woning eens volledig met dezelfde aandacht voor detail ... hoeveel tijd?

Maar ieder zijn huishouden en zolang je maar overeenkomt is dat ieders keuze.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Hallo iedereen. Ik ben dus Bert van de firma WAX-IT. Ik ben hier al 5 jaar lid en ben daarnet toevallig op dit topic gestoten.

Ik had graag even gereageerd op bovenstaande omdat ik het spijtig vind dat er negatieve (naar mijn mening) commentaar te lezen is over mijn zaak. Wij doen namelijk ons uiterste best om een uitmuntende klantenservice aan te bieden zodat we tot een 100% klantentevredenheid kunnen komen !

Eerst en vooral zou ik het verhaal van de washmitts willen aanhalen.
        Enero is al enkele jaren klant bij ons en ik hoop dat hij kan bevestigen dat wij hem steeds op de best mogelijk manier hebben geholpen in zijn keuze van de juiste producten.
        Het is echter fout gelopen bij het falen van de sheepskin washmitts. Deze variant van de mitts is gemaakt uit een natuurlijk product en is dus erg slijtgevoelig. Op onze website geven we mee dat deze een gemiddelde levenduur hebben van 6 maanden alsook hoe je die best kan onderhouden.
        We hebben van ongeveer 1% van de washmitts de melding gekregen dat ze vroegtijdig faalden. In de meeste gevallen bleek dit om een verkeerd onderhoud te gaan, onze leverancier hield dan ook het been stijf en wou hier niet in tussenkomen door deze te vervangen. Wij als WAX-IT stellen echter andere eisen op het vlak van klantentevredenheid en hebben aangeboden elke washmitt die gefaald heeft gratis te vervangen. Ook enero heeft dit aanbod ontvangen de mitt om te kunnen ruilen of een alternatief te kiezen. Enero is tot onze grote spijt niet ingegaan op ons aanbod ...

Bovendien hebben we de verkoop van die washmitts nu stopgezet gezien de problemen (al dan niet door de gebruiker zelf veroorzaakt) die zich ermee voordeden niet representatief waren voor de kwaliteit die WAX-IT nastreeft.
        We zijn nu al een half jaar aan het testen met nieuwe sheepskin washmitts om een mitt te vinden die veel onderhoudsvriendelijker is alsook de uitstekende kwaliteit biedt. We hebben deze ondertussen gevonden en deze is sinds vorige week te vinden in onze webshop. Deze mitt is door ons de laatste maanden misbruikt geweest en is nog steeds in acceptabele staat. We hopen hiermee het probleem met de vorige washmitts te vermijden.

Dan nog even terugkomen op de wijziging in ons productengamma. Enero gebruikte voorheen blackfire tot grote tevredenheid. Spijtiggenoeg is de producent van Blackfire (die ook Eimann produceerde) in de US over de kop gegaan. Daardoor konden wij dus deze producten niet meer aankopen aangezien ze niet meer gemaakt werden. Na 6 maanden werd de productnaam en de bijhorende rechten verkocht aan een andere grote speler in de US. Deze heeft de naam behouden maar heeft zijn eigen producten gebruik als inhoud. De producten zijn dus totaal niet meer dezelfde als de blackfire producten van voorheen. Wij hebben er dan voor gekozen niet opnieuw deze andere (naar ons mening inferieure) producten te verdelen.
        Aangezien de producten dus niet meer geproduceerd werden hebben wij dus ook het merk moeten stop zetten, dit tot onze grote spijt want het waren echt schitterende producten. Dit heeft dus niets met quota te maken ! Ik weet niet waar dit idee vandaan zou kunnen komen...

Ik hoop dat ik hiermee duidelijkheid geschept heb in deze situatie. Zoals voorheen aangehaald streven wij naar een 100% klantentevredenheid, spijtiggenoeg is enero hier een uitzondering op.
        Bij deze willen wij enero melden dat ons aanbod ivm de washmitts nog steeds geldig is en dat we hem met veel plezier onze nieuwe washmitt willen aanbieden ter vervanging !

Als jullie vragen of opmerkingen hebben dan horen wij het graag !
        Alhoewel de zaak voor mij gesloten is wil ik toch nog even terugkomen op de reactie van himpe na mijn kritiek ivm de aankoop van 2 sheepskin washmits bij hem.
        Zoals himpe beweert, ben (was) ik klant van zijn bedrijf met volle tevredenheid tot het voorval met deze schaapswol handschoenen, wat inderdaad klopt. Toen ik melding maakte van de eerste miskleun werd mij gezegd dat het wellicht te maken had met de manier waarop ik de washmit had onderhouden. Dat dergelijke natuurlijke washmits geen wasmachine verdragen en daardoor dus scheuren. Deze washmit is inderdaad enkele keren bij mijn andere doeken en pads in de wasmachine gegaan, maar steeds op het lichtste zwierprogramma en steeds zonder verzachtingsmiddel. Maar toen de tweede washmit het nog vroeger begaf dan de eerste zonder echter de wasmachine te hebben gezien vond ik het erover. We spreken hier immers van artikelen tussen de 10 en 15€ per stuk. Himpe heeft mij voorgesteld deze te zullen vervangen bij mijn eerst volgende bestelling. Dit vond ik al vreemd, want "volgens mij" gebiedt een correcte klantenservice dat die washmits worden vervangen zonder te moeten vragen naar een nieuwe bestelling. Ik heb dus niet verder meer aangedrongen en bij andere leveranciers gaan zoeken naar een degelijke schaapswollen washmit die ik dan ook heb gevonden onder het merk van "Mothers".
        Ik wil ook nog eens herhalen dat bij mijn huidige leverancier bij dergelijk voorval er nooit een probleem zou worden gemaakt en dat de goederen onmiddellijk vervangen zouden worden zonder eerst een nieuwe bestelling te moeten plaatsen. Achteraf gezien vraag ik mij ook af hoe himpe deze washmits zou vervangen hebben, aangezien kort na dit voorval de bewuste washmits niet meer op voorraad stonden. Dit is meerdere maanden zo gebleven. De 1% ontevredenheid zal dan toch wat aan de lage kant zijn vrees ik. Er waren nog washandschoenen te krijgen, maar niet meer van natuurlijke schaapsvacht. Volledigheidshalve nog even melden dat de eerste wollen washmit die ik ooit bij himpe heb gekocht wel een goeie was. Die was wel van een ander merk, van natuurlijke schapenvacht kleur en was uit één stuk, terwijl de slechte zwarte uit verschillende stukjes bestond die aan elkaar gestikt waren. De scheuren deden zich vooral voor thv de stiknaden.
        Wat betreft het productengamma Blackfire is de info waarover ik beschik wel van een andere aard. Ik meen nl. uit goeie bron te weten dat de afname van dit Amerikaans product voor België en Nederland niet toereikend genoeg was voor een verdere samenwerking. Er is mij verteld dat een poging om de verdere verkoop van het product vooralsnog te redden was dat een collega van himpe, nl. ccc tevens het merk ging te koop aanbieden. Ik heb er ten andere zelf nog een paar exemplaren kunnen van blijven aankopen.
        Het is absoluut niet mijn opzet om himpe hier in een slecht daglicht te stellen aangezien dit, wat mijn persoonlijk geval betreft, enkel gaat over slechte kwaliteit van 2 aangekochte washmits. Enkel de manier waarop de klachten werden afgehandeld hebben mij doen uitzien naar een andere leverancier.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

En om wat contrast in het topic te gooien: ik heb mijn wagen nog nooit gewassen (en ben het ook niet direct van plan).
          Leve België!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Alhoewel de zaak voor mij gesloten is wil ik toch nog even terugkomen op de reactie van himpe na mijn kritiek ivm de aankoop van 2 sheepskin washmits bij hem.
            Zoals himpe beweert, ben (was) ik klant van zijn bedrijf met volle tevredenheid tot het voorval met deze schaapswol handschoenen, wat inderdaad klopt. Toen ik melding maakte van de eerste miskleun werd mij gezegd dat het wellicht te maken had met de manier waarop ik de washmit had onderhouden. Dat dergelijke natuurlijke washmits geen wasmachine verdragen en daardoor dus scheuren. Deze washmit is inderdaad enkele keren bij mijn andere doeken en pads in de wasmachine gegaan, maar steeds op het lichtste zwierprogramma en steeds zonder verzachtingsmiddel. Maar toen de tweede washmit het nog vroeger begaf dan de eerste zonder echter de wasmachine te hebben gezien vond ik het erover. We spreken hier immers van artikelen tussen de 10 en 15€ per stuk. Himpe heeft mij voorgesteld deze te zullen vervangen bij mijn eerst volgende bestelling. Dit vond ik al vreemd, want "volgens mij" gebiedt een correcte klantenservice dat die washmits worden vervangen zonder te moeten vragen naar een nieuwe bestelling. Ik heb dus niet verder meer aangedrongen en bij andere leveranciers gaan zoeken naar een degelijke schaapswollen washmit die ik dan ook heb gevonden onder het merk van "Mothers".
            Ik wil ook nog eens herhalen dat bij mijn huidige leverancier bij dergelijk voorval er nooit een probleem zou worden gemaakt en dat de goederen onmiddellijk vervangen zouden worden zonder eerst een nieuwe bestelling te moeten plaatsen. Achteraf gezien vraag ik mij ook af hoe himpe deze washmits zou vervangen hebben, aangezien kort na dit voorval de bewuste washmits niet meer op voorraad stonden. Dit is meerdere maanden zo gebleven. De 1% ontevredenheid zal dan toch wat aan de lage kant zijn vrees ik. Er waren nog washandschoenen te krijgen, maar niet meer van natuurlijke schaapsvacht. Volledigheidshalve nog even melden dat de eerste wollen washmit die ik ooit bij himpe heb gekocht wel een goeie was. Die was wel van een ander merk, van natuurlijke schapenvacht kleur en was uit één stuk, terwijl de slechte zwarte uit verschillende stukjes bestond die aan elkaar gestikt waren. De scheuren deden zich vooral voor thv de stiknaden.
            Wat betreft het productengamma Blackfire is de info waarover ik beschik wel van een andere aard. Ik meen nl. uit goeie bron te weten dat de afname van dit Amerikaans product voor België en Nederland niet toereikend genoeg was voor een verdere samenwerking. Er is mij verteld dat een poging om de verdere verkoop van het product vooralsnog te redden was dat een collega van himpe, nl. ccc tevens het merk ging te koop aanbieden. Ik heb er ten andere zelf nog een paar exemplaren kunnen van blijven aankopen.
            Het is absoluut niet mijn opzet om himpe hier in een slecht daglicht te stellen aangezien dit, wat mijn persoonlijk geval betreft, enkel gaat over slechte kwaliteit van 2 aangekochte washmits. Enkel de manier waarop de klachten werden afgehandeld hebben mij doen uitzien naar een andere leverancier.
            Toch nog even kort reageren.

Er was je aangeboden de washmitt gratis in te komen ruilen, zelf nadat deze niet was onderhouden volgens de voorgeschreven instructies. Op dat moment had je reeds een nieuwe bestelling geplaatst (maar nog niet betaald) en wij hadden voorgesteld deze daarbij te plaatsen zodat je deze niet zelf zou moeten komen ruilen en hij dus opgestuurd kon worden zonder meerprijs.

En ivm blackfire heb ik alles denk ik uit de doeken gedaan, ik kan er weinig meer aan toevoegen wat nog niet gezegd is.
            Waar het verhaal van de quota vandaan komt is mij een raadsel (ik denk dat je goede bron je dan toch niet goed ingelicht heeft !) ... het komt er gewoon op neer dat het nieuwe producten waren (enkel de naam werd behouden) bij een nieuwe leverancier. Deze nieuwe leverancier geniet echter niet de beste reputatie en na een korte onderhandeling (ivm zowel de productinhoud, ondersteuning als de voorwaarden) werd door ons snel besloten om hier niet mee samen te gaan werken.

Comment

Toch nog even kort reageren.

Er was je aangeboden de washmitt gratis in te komen ruilen, zelf nadat deze niet was onderhouden volgens de voorgeschreven instructies. Op dat moment had je reeds een nieuwe bestelling geplaatst (maar nog niet betaald) en wij hadden voorgesteld deze daarbij te plaatsen zodat je deze niet zelf zou moeten komen ruilen en hij dus opgestuurd kon worden zonder meerprijs.

En ivm blackfire heb ik alles denk ik uit de doeken gedaan, ik kan er weinig meer aan toevoegen wat nog niet gezegd is.
              Waar het verhaal van de quota vandaan komt is mij een raadsel (ik denk dat je goede bron je dan toch niet goed ingelicht heeft !) ... het komt er gewoon op neer dat het nieuwe producten waren (enkel de naam werd behouden) bij een nieuwe leverancier. Deze nieuwe leverancier geniet echter niet de beste reputatie en na een korte onderhandeling (ivm zowel de productinhoud, ondersteuning als de voorwaarden) werd door ons snel besloten om hier niet mee samen te gaan werken.
              De reden waarvoor ik niet ben ingegaan op het aanbod van ruiling lijkt mij nogal evident. De washmitt zag er zó slecht uit na korte tijd dat ik geen vertrouwen meer had in dit product. Het bewijs hiervan was snel duidelijk toen mijn tweede exemplaar in een nog kortere tijd de geest gaf. En nogmaals, waarom moet ik een nieuwe bestelling plaatsen omdat een slecht product zou worden vervangen? Het is tevens deze manier van werken die mij heeft doen afzien van mijn nieuwe bestelling en uit te zien naar een degelijk product dat ik dan, zoals al vermeld, heb gevonden onder de naam van "Mothers".
              Maar als u dan toch beweert dat uw aanbod nog steeds geldig is, waarom worden die twee washmitts dan niet vervangen. Dit zou misschien een manier zijn om een klant terug vertrouwen te geven...
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

De reden waarvoor ik niet ben ingegaan op het aanbod van ruiling lijkt mij nogal evident. De washmitt zag er zó slecht uit na korte tijd dat ik geen vertrouwen meer had in dit product. Het bewijs hiervan was snel duidelijk toen mijn tweede exemplaar in een nog kortere tijd de geest gaf. En nogmaals, waarom moet ik een nieuwe bestelling plaatsen omdat een slecht product zou worden vervangen? Het is tevens deze manier van werken die mij heeft doen afzien van mijn nieuwe bestelling en uit te zien naar een degelijk product dat ik dan, zoals al vermeld, heb gevonden onder de naam van "Mothers".
                Maar als u dan toch beweert dat uw aanbod nog steeds geldig is, waarom worden die twee washmitts dan niet vervangen. Dit zou misschien een manier zijn om een klant terug vertrouwen te geven...
                Als ik himpe zijn bericht goed lees, moest je geen nieuwe bestelling plaatsen, want je had reeds een nieuwe bestelling geplaatst, en wouden ze bij deze bestelling je washmitt toevoegen... zodat je zelf niet tot aan de winkel moest gaan.

Alleszins, een product dat tegenvalt kan altijd gebeuren,
                sommige gebruikservaringen zijn bij mij dan ook een groot vraagteken...
                als dit het enige is wat misgelopen is, dan denk ik dat dat goed meevalt,

Alleszins heb ik van Bert heel wat uitleg en tips gehad toen ik mijn eerste bestelling plaatste,
                zelfs na aankoop van de dap500 kon ik via mail terecht voor tips en hints...
                (daardoor gisteren weer wat krassen uit de Clio kunnen krijgen )
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ik heb professioneel nogal wat ervaring met garantieafhandelingen.
                  Als 1% van de klanten terugkomt met een bepaald produkt, dan heb je normaal een groot probleem.
                  Zeker voor een artikel van 10€ zijn er gewoon weinig mensen die de moeite doen om een klacht te formuleren. Meestal belandt dat dan in de vuilbak, en koopt men gewoon iets anders.

Maar dat neemt niet weg dat de ontevredenheid blijft.

In ons bedrijf is het meermaals voorgekomen dat we van goedkope spullen amper wisten dat er een probleem was. Sommige dealers vervingen het produkt op eigen kosten en deden de moeite niet eens om het dan bij de invoerder of fabrikant te claimen. Het ging dan om stukken van een paar euro.

Tot we op beurzen op,dezelfde dag meerdere klanten hoorden die ons produkt rommel vonden. Toen hebben we natuurlijk wel iets gedaan.

Als je met duurdere spullen een probleem hebt, dan weet je dat meestal sneller.

Denk maar eens na hoe je zelf reageert.
                  Al ooit een zure fles wijn van 5€ terug gebracht naar de Colruyt? (wordt zonder discussie omgewisseld)
                  En al ooit een probleem gehad met een TV, auto of camera, en dan niks gedaan binnen de garantieperiode?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                    Als ik himpe zijn bericht goed lees, moest je geen nieuwe bestelling plaatsen, want je had reeds een nieuwe bestelling geplaatst, en wouden ze bij deze bestelling je washmitt toevoegen... zodat je zelf niet tot aan de winkel moest gaan.

Alleszins, een product dat tegenvalt kan altijd gebeuren,
                    sommige gebruikservaringen zijn bij mij dan ook een groot vraagteken...
                    als dit het enige is wat misgelopen is, dan denk ik dat dat goed meevalt,

Alleszins heb ik van Bert heel wat uitleg en tips gehad toen ik mijn eerste bestelling plaatste,
                    zelfs na aankoop van de dap500 kon ik via mail terecht voor tips en hints...
                    (daardoor gisteren weer wat krassen uit de Clio kunnen krijgen )
                    De voorstelling van himpe over de bestelling klopt niet helemaal. Volgens mijn weten plaats je pas je bestellng op zijn site als je die ook werkelijk afrekent. Ik had enkele zaken in de aankoopmand zitten, maar omwille van het voorval en de reactie van himpe heb ik maar beslist te aankoop niet te laten doorgaan. Ik vermoedde sterk dat de tweede mitt even slecht was, wat dan ook bevestigd werd kort nadien.
                    En het gaat hier ook niet meer om een product dat eens tegenvalt. Daarvan heb ik er al meerdere van gehad, geloof mij vrij. Vooraleer je voor je eigen noden de juiste producten hebt gevonden in de wereld van de detail heb je al één en andere miskoop gedaan. Wat bvb. goed is voor mijn wagen is daarom niet vanzelfsprekend goed voor de jouwe. En iedereen besteed ook niet evenveel tijd en geld aan detail.
                    Maar het ging hier nl. over twee identieke washmitts van, de juiste prijs herinner ik mij niet meer, maar dit moet rond de 12€/stuk geweest zijn. Het gaat hier dus om 25€, bij mij nog steeds 1000 oude Bfr. Als dat al niet belangrijk meer is ... Ik ben nl. nog van het tijdperk van de goeie ouwe Bfr. En vermoedelijk zijn die 25€ trouwens voor himpe een groter probleem dan voor mij, anders zouden die mitts al langer vervangen geweest zijn.
                    En dat himpe heel goeie tips geeft betwist ik langs geen kanten. Het is hijzelf die mij de eerste stappen in het detaillen heeft bijgebracht.
                    Nog even melden dat mijn jaarlijkse aankoop van detailproducten boven de 500€ gaat. Of dit al of niet belangrijk is laat ik in het midden.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Nog even melden dat mijn jaarlijkse aankoop van detailproducten boven de 500€ gaat. Of dit al of niet belangrijk is laat ik in het midden.
                      Is voor mij onbelangrijk, als het voor jou belangrijk is, ik zit rond hetzelfde getal, misschien 100eur lager
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        Ik heb professioneel nogal wat ervaring met garantieafhandelingen.
                        Als 1% van de klanten terugkomt met een bepaald produkt, dan heb je normaal een groot probleem.
                        Zeker voor een artikel van 10€ zijn er gewoon weinig mensen die de moeite doen om een klacht te formuleren. Meestal belandt dat dan in de vuilbak, en koopt men gewoon iets anders.

Maar dat neemt niet weg dat de ontevredenheid blijft.

In ons bedrijf is het meermaals voorgekomen dat we van goedkope spullen amper wisten dat er een probleem was. Sommige dealers vervingen het produkt op eigen kosten en deden de moeite niet eens om het dan bij de invoerder of fabrikant te claimen. Het ging dan om stukken van een paar euro.

Tot we op beurzen op,dezelfde dag meerdere klanten hoorden die ons produkt rommel vonden. Toen hebben we natuurlijk wel iets gedaan.

Als je met duurdere spullen een probleem hebt, dan weet je dat meestal sneller.

Denk maar eens na hoe je zelf reageert.
                        Al ooit een zure fles wijn van 5€ terug gebracht naar de Colruyt? (wordt zonder discussie omgewisseld)
                        En al ooit een probleem gehad met een TV, auto of camera, en dan niks gedaan binnen de garantieperiode?
                        De reden waarom het bewuste product na mijn klacht vrij snel uit de rekken is verdwenen laat mij vermoeden dat er toch wel degelijk meer aan de hand was dan die 1%. De voorganger (washmitt) die bij dezelfde zaak te koop was, voldeed wel aan de nodige kwaliteitsnormen. Waarom die niet langer leverbaar was weet enkel de zaakvoerder. En dat het na mijn melding van ontevredenheid nog een 6-tal maanden heeft geduurd om een waardige vervanger van het falend product te vinden zegt ook genoeg. Er zijn nl. zeer veel varianten op de washmitt, maar wat betreft de natuurlijke sheepskin washmitt ben je al vrij vlug rond. Ik ken er trouwens momenteel maar één goeie die ik nu al 6 maanden op wekelijkse basis gebruik en dat is deze van 'Mothers'. Deze is heel stevig en voelt tenminste aan als schaapsvacht. De huid is ook minstens dubbel zo dik en is bovendien ook gemaakt uit één stuk. Mijn huidige leverancier heeft die zelfs niet, zodat ik verplicht ben die op een andere plaats te bestellen.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                          Is voor mij onbelangrijk, als het voor jou belangrijk is, ik zit rond hetzelfde getal, misschien 100eur lager
                          Voor mij is dit evenmin belangrijk, maar hopelijk voor de leverancier wel.
                          Ik vermoed dat het in de zakenwereld nog steeds belangrijk is klanten te winnen, maar ook te behouden.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

De voorstelling van himpe over de bestelling klopt niet helemaal. Volgens mijn weten plaats je pas je bestellng op zijn site als je die ook werkelijk afrekent. Ik had enkele zaken in de aankoopmand zitten, maar omwille van het voorval en de reactie van himpe heb ik maar beslist te aankoop niet te laten doorgaan.
                            De bestelling was weldegelijk geplaatst en zat dus niet meer in het winkelmandje hé
                            Enkel hadden wij de betaling (via overschrijving gekozen) nog niet mogen ontvangen.

Opnieuw, zoals je zelf zegt doen wij er alles aan om onze klanten tevreden te houden ! De vele voorstellen die we je reeds gedaan hebben spreken denk ik voor zich.

Comment

@himpe: ik dennk dat het wel volstaat. Wanneer ik beslis om de auto te laten doen, dan laat ik mij niet leiden door het verhaal van één of andere wash mitt waar het slecht mee afgelopen is. Als je trip advisor bekijkt, dan zie je ook altijd wel iemand die ontevreden is bij een hotel recensie, ongeacht het aantal sterren.

Comment

De bestelling was weldegelijk geplaatst en zat dus niet meer in het winkelmandje hé
                                Enkel hadden wij de betaling (via overschrijving gekozen) nog niet mogen ontvangen.

Opnieuw, zoals je zelf zegt doen wij er alles aan om onze klanten tevreden te houden ! De vele voorstellen die we je reeds gedaan hebben spreken denk ik voor zich.
                                Wilt u mij dan eens verklaren, nadat je hier en via mail meerdere malen belooft de washmitts te zullen vervangen, waarom u dat niet doet? Ik zit nog steeds te wachten tot die bij mij aankomen. Ik wil je zelf de meerprijs van de nieuwe washmitt, die alweer niet meer in voorrraad is, + verzendingkosten vergoeden. Ik ben benieuwd ...
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X