Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de goedkoopste winkel maar denk niet te vertrouwen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• de goedkoopste winkel maar denk niet te vertrouwen

Ik ben op zoek een naar een Canon lens 24/70 2.8 in tweede hands en ik vond enkele andere zeer goede lensen die zeer goedkoop waren zelfs helemaal nieuw dus ik even gaan kijken waar het was maar wie daar koopt zal zeker niet de orginele hebben denk ik
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Re: de goedkoopste winkel maar denk niet te vertrouwen

Da's een prima zaak, hoor.

Comment

een 1DMkIV voor €840 en 100 stuks in voorraad
      Best niet te veel tijd insteken zekers
      7D en 17-55/2.8 en 70-200 4 L IS en ext 1.4II en 430EXII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
        Ik ben op zoek een naar een Canon lens 24/70 2.8 in tweede hands en ik vond enkele andere zeer goede lensen die zeer goedkoop waren zelfs helemaal nieuw dus ik even gaan kijken waar het was maar wie daar koopt zal zeker niet de orginele hebben denk ik
        http://www.parmar-market.com/
        Spectaculaire prijsjes inderdaad!

Wie nog een D3Sje op de kop wil tikken,allen daarheen!

Ik heb toch de stellige indruk dat er nog steeds veel te weinig werk wordt gemaakt van degelijke controle op malafide internethandelaars.

Walter
        D850

Comment

Zou zeggen bestelen en wel even melden of je wat ontvangen hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
            Bestelen.

Comment

"Using Visa/Mastercard/Paypal

We no longer accept credit/debit card or Paypal payments due the fraudulent attempts to make orders to our company."

Met andere woorden ze kunnen je rippen ^^
              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Zelfde adres als 3-M.
                Die nemen dat hele gebouw in beslag).
                [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Te mooi om waar te zijn...

Je mag je geld ook op mijn rekening storten als je er teveel hebt.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

Comment

Wow, een D3X voor een goeie 1000€ . . . straffe mannen daar . . .
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

LOL.

De ste is pas geregistreerd (8/2/2012) en ze nemen al geen CC meer aan als betaling. Hun "winkel" huisvest nog andere "handelszaken" kijk maar waar de foto overal terug te vinden is. En dan nog op andere adressen.

Bij een andere site met deze foto staan nog andere foto's van winkels en ook die bevinden zich op verschillende adressen. Die mannen hebben een hele boel sites waar ze een korte tijd mensen oplichten en dan weer nieuwe sites opstarten met dezelfde foto's enz....

Suc6 met je aankoop
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
                        Als je ze besteelt denk ik inderdaad wel dat je wat kunt verwachten

grts
                        Sieg

ps. denk dat ze jouw zullen bestelen
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                          Da's een prima zaak, hoor.
                          Je kunt dat nu wel hier neerschrijven, maar als iemand een vraag hier stelt ga ik ervan uit dat deze serieus genomen gaat worden. Het is toch niet zo dat iedereen weet wat die camera's in de handel doen. Je zou maar reageren naar aanleiding van en antwoord van een ervaren BD-er - zo mag ik je toch noemen Leonidas - en je gaat dan voor een behoorlijk bedrag het schip in en dat is toch ook niet de bedoeling van dit forum. Er zijn nog steeds genoeg mensen die hier komen om wat info te vinden.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                            Je kunt dat nu wel hier neerschrijven, maar als iemand een vraag hier stelt ga ik ervan uit dat deze serieus genomen gaat worden. Het is toch niet zo dat iedereen weet wat die camera's in de handel doen.
                            Sorry hoor, maar zelfs een blinde kan zien dat dit niet kan kloppen. Hij schrijft het nota bene zelf in de titel. Volgens #1 heeft hij onderzoek gedaan naar de prijzen en kwam op deze 'zeer goedkope' zaak. Tja.

Met 1300+ posts is TS nou ook weer geen beginneling, he, hoewel je door deze vraag hier misschien anders kunt denken. Het verbaast mij gewoon hoe mensen hier toch steeds weer met vragen of berichten komen die je met een beetje nadenken toch zelf wel kunt beantwoorden. Of dat nu gaat om een goedkope winkel, de drooglegging van BE of om een of andere mail die ze ontvangen hebben.

Comment

Het kon alleen duidelijker als op die site in rode grote letters SCAM had gestaan. Op 2 minuten zoeken op het net ben je gewoon zeker dat het om oplichters gaat.
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

Comment

Working...
                              X