Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Update 4 van 10 in Windows 7....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Update 4 van 10 in Windows 7....

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Met CTRL-ALT-DEL zie ik hoegenaamd geen verschil ???
    Dat verschil zie je enkel als er updates klaar staan om geinstalleerd te worden.

Hier meer uitleg:
    We've all been there: You go to shut down your machine, but you see that dreaded Windows Update icon that means your computer might stay powered on, i
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Het is net een laptop om hem ook onderweg aan te kunnen zetten.

Waarom zit je dan te wachten tot die afsluit en neem je die laptop niet gewoon mee zoals het is?
      Die zal wel verder afsluiten als die installatie gedaan is hoor.
      Enkel wat voorzichtig zijn voor schokken als het met een HD is en niet met een SSD.

Nu ja ... ge kunt ook wat later werken dan tot 15u43.
      Maar ik ken het probleem ... is vaak net als je gehaast bent dat zoiets komt en het minste problemen heb je als je de automatische installatie afzet en de setup zelf kiest.
      Het is een Thinkpad die in een dock zit, en waar je de laptop kan losmaken met een sleuteltje, de dock moet onder stroom blijven staan, anders werkt het ontkoppelingsmechanisme niet.
      En stel dat ik de laptop zo zou kunben meenemen, in mijn auto heb ik nog geen internet
      Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Internetverbinding heb je normaal gezien niet mee nodig als de installatie al bezig al. Alle updates worden eerst gedowload en nadien pas geïnstalleerd.
        Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Het is een Thinkpad die in een dock zit, en waar je de laptop kan losmaken met een sleuteltje, de dock moet onder stroom blijven staan, anders werkt het ontkoppelingsmechanisme niet.
          En stel dat ik de laptop zo zou kunben meenemen, in mijn auto heb ik nog geen internet
          In uw auto is er inderdaad geen internet maar ofwel is die update nog aan het binnenkomen (en niet installeren) en mag je dus onderbreken ofwel is die aan het installeren (en niet downloaden) en heb je geen internet meer nodig.
          Downloaden en installeren van een update gebeurt nooit tegelijk. Zie ook reactie hierboven.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Ja maar ik blijf het tricky vinden.
            Heb de laptop nu ingesteld dat ik het zelf bepaal.

Moet nu nog alleen een extra belletje in mijn iPhone zetten.
            Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Ja maar ik blijf het tricky vinden.
              Heb de laptop nu ingesteld dat ik het zelf bepaal.

Moet nu nog alleen een extra belletje in mijn iPhone zetten.
              Nee : je krijgt nog altijd een melding dat er updates zijn binnengekomen, en dat je die mag installeren. Meestal is dat trouwens de 2e dinsdag van de maand (door het tijdsverschil komen ze gewoonlijk de woensdag binnen).
              Groeten,

Polleke

Comment

Working...
              X