Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

help!!!uitstapjes voor jongens (8-11)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• help!!!uitstapjes voor jongens (8-11)

hey
    ik heb 2 neefjes op logement zodat de ouders ook eens tijd voor zich zelf hebben
    we hadden enkele dingen die we met ze konden doen
    maar blijkbaar zijn deze gesloten tijdens dit weekend

is er iemand die weet wat je kan gaan doen met twee jongens van 8 en 11 jaar
    ben woonachtig in het maasland en wil wel in een straal van -+75 km iets ondernemen met ze
    alle tips zijn welkom

zelf heb ik twee meiden van 21 en 16 jaar dus we zijn er al een tijdje uit wat beteft uitstapjes met kids

bij voorbaat dank
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Re: help!!!uitstapjes voor jongens (8-11)

ben je wel wat laat mee hè.
    maar wat zijn hun interesse.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      ben je wel wat laat mee hè.
      maar wat zijn hun interesse.
      grt,bouk.

het is voor morgen iets te gaan doen
      kids hé die zitten de ganse dag achter de wii en pc (dan hoor je ze niet, en dat zou de makkelijkste oplossing zijn maar dat was niet de bedoeling)dus wouden we er eens op uit trekken met ze
      en doe museum waar ze zich kunnen uitlaten in allerhande vragen en proeven of dergelijke, iets buiten maar daar zit het weer dan weer niet mee
      de oudste is een rustig kind maar de jongste heb je de handen vol aan
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Het Speelgoedmuseum in Mechelen. Je kan er heel veel zien, maar ook heel veel doen.

Comment

Als Mechelen kan, Technopolis.

Comment

Technopolis: een aanrader.
            Geniet van foto's maken

Comment

Rij een ietsje verder....Oilsjt Carnaval. Ze gaan hun ogen niet geloven..en jij ook niet (als je lang genoeg blijft).
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                Rij een ietsje verder....Oilsjt Carnaval. Ze gaan hun ogen niet geloven..en jij ook niet (als je lang genoeg blijft).
                Liliane woont in het Maasland en daar kennen ze ook iets van carnaval vieren.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                  Wel een groot verschil in stijl (wagens, muziek, manier) hoor!!
                  perman
                  canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                    Wel een groot verschil in stijl (wagens, muziek, manier) hoor!!
                    Dat geloof ik. Ik heb ooit nog meegelopen in de stoet van Aalst, maar dat is ondertussen bijna 50 jaar geleden.
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      en of we hier wat kennen van het carnaval
                      is hier weken aan een stuk te doen ieder weekend ergens anders een stoet

nee we wouden eens iets anders doen naar de stoet gaan,dat kunnen ze ook met mama en papa

maar naar een doe museum gaan doen ze echt niet vaak ondat de intresse van de ouders er niet is denk ik (cinema wel dus dat is geen optie)
                      mijn broer is de ganse week weg(vrachtwagenchaufeur) en daarom blij om in het weekend thuis te zijn.
                      dit is ook de rede waarom ik ze een bongobon cadeau gedaan heb zodat ze er samen ook eens op uit trekken zonder de kids.
                      wij doen dat ieder jaar een weeekendje weg zonder het gezeur van de kids aan je hoofd,
                      ik hou van mijn kinderen maar een weekendje zonder doet ook eens goed, geloof me maar
                      dus zal het technopolis worden dat is morgen op zo te zien op de site
                      (hier is in de kerkrade(nl +-40km) is ook zo iets maar morgen gesloten wegens carnaval)
                      allen bedankt voor de tips

Comment

Working...
                      X