We zitten hier met een muis, er staat al een week een muizenval met wat kaas, maar nog geen muis gevangen , wat is de beste manier ( gif bewaar ik voor als er echt niks helpt) ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Muizenval
Collapse
X
-
-
Re: Muizenval
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtWe zitten hier met een muis, er staat al een week een muizenval met wat kaas, maar nog geen muis gevangen , wat is de beste manier ( gif bewaar ik voor als er echt niks helpt) ?
Mss een poesje op loslaten .'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk berichtMuizen vang je niet met kaas maar met chocolade. Dat werkt 100 keer beter.
Als alternatief kan je ook lijmpapier gebruiken... of de 'vangval', maar bij dat laatste zit je wel met een levende muis opgescheept.Jean Pierre.
Comment
-
een muizenval moet je echt op het pad van de muis zetten. een beetje kaas er op en altijd prijs. Zorg ervoor dat er niet te veel van de mensengeur aan de kaas en de val blijft hangen.
Comment
-
Is zo'n muizenval : http://www.abro.nl/Lucifer%20102%20m...%28vrij%29.JPG
met een haakje dus, kan je moeilijk choco in doen , maar ga het eerst eens proberen met een stukje kaas dat ik (met een handschoen) bevestig
Bedankt allen"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtWe zitten hier met een muis, er staat al een week een muizenval met wat kaas, maar nog geen muis gevangen , wat is de beste manier ( gif bewaar ik voor als er echt niks helpt) ?
Ze drogen er van uit, daardoor stinken ze niet.
En ik denk dat die korrels zeker zo pijnloos zijn als uw val.D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk berichtWat is er mis met gifkorrels?
En ik denk dat die korrels zeker zo pijnloos zijn als uw val."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtIs zo'n muizenval : http://www.abro.nl/Lucifer%20102%20m...%28vrij%29.JPG
met een haakje dus, kan je moeilijk choco in doen , maar ga het eerst eens proberen met een stukje kaas dat ik (met een handschoen) bevestig
Bedankt allen
Er stonden hier 2 muizevallen met kaas ..... geen succes, met chocolade....dezlfde dag prijs.I love my D500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtIs zo'n muizenval : http://www.abro.nl/Lucifer%20102%20m...%28vrij%29.JPG
Bedankt allenJean Pierre.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtEr lopen (klein) kinderen rond
buiten bereik van de kinderen plaatsen moet toch kunnen
Als dat niet kan, durf ik er niet aan denken als ze aan de choco van uw val(len) gaan likken...D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk berichtZet dat 's avonds en 's morgens zet je het terug weg hè.
buiten bereik van de kinderen plaatsen moet toch kunnen
Als dat niet kan, durf ik er niet aan denken als ze aan de choco van uw val(len) gaan likken...maar ik ben in zo'n dingen misschien te voorzichtig
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtZo erg zal het nu wel niet wezenmaar ik ben in zo'n dingen misschien te voorzichtig
Jean Pierre.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk berichtWat is er mis met gifkorrels?
En ik denk dat die korrels zeker zo pijnloos zijn als uw val.
Het uitdrogen begint al wanneer ze nog leven en dat is geen pretje... Een val die goed pakt is de vriendelijkste optie, maar aangezien het nogal eens mis gaat is regelmatig nalopen en bereid zijn een baksteen oid toe te passen wel een vereiste...
Ik duim dat de muisjes met het warmer worden veilig naar buiten verhuizen, dat is voor iedereen het best!Canon 500D met EF-S 18-135mm/3.5-5.6 IS-USM + 18-55mm/3.5-5.6 IS + 55-250mm/4-5.6 IS +EF 75-300mm/4-5.6 III + 50mm/1.8 IS
Comment
-
Mag ik eigenlijk wel muizen vangen ? Op een vuurpijl vastbinden en de lucht inspuiten, mag niet ..."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
Comment