Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kom ik Egypte binnen met een visum ipv. een identiteiskaart?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kom ik Egypte binnen met een visum ipv. een identiteiskaart?

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Voor cheapo massatoeristen maakt men in sommige landen inderdaad uitzonderingen. Die mogen er met hun identiteitskkaart en wat centjes binnen.
    Ieder zijn keuze, maar als jij voor je plezier naar de Dominicaanse vliegt, dan weet ik al in welk bakje ik je moet sorteren.
    Die uitzonderingen zijn er alleen maar om de regel te bevestigen dat je buiten onze grenzen een reispas nodig hebt.
    Onthoud dus: Reizen buiten de EU = reispas.
    Ben je daarentegen een massatoerist: doe dan gelijk de massa die niet eens weet in welk land ze is geland.
    Als je dat niet weet, waar je bent, heb je geen reispas nodig. Ik zou het dan zelfs afraden er een aan te vragen. Gewoon thuis blijven, in dat geval!
    En wat zijn dat trouwens hier voor insinuaties over de Dominicaanse republiek, die steeds weer opnieuw terugkeren? Ik heb daar rondgereisd, en ben daar fier op: veel bijgeleerd. OK, `t zijn wel zakenmensen die Dominicanen, en daar word je alleen maar slechter van, maar zo zitten er in België ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leonidas Bekijk bericht
      niks, dat van die nietjes wisten we nog niet.
      rofl :d
      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Niks, dat van die nietjes wisten we nog niet.
        En het beste van al: ge moogt dat boekske houden als aandenken, terwijl ge dat apart Egyptisch visum moet teruggeven.
        En nu allemaal "jella".

Comment

Inmiddels is er ook een zogenaamd digitaal visum, het e-visum Egypte. Toen ik aankwam in Egypte zag ik dat mij behoorlijk wat wachten heeft gescheeld, echt iedereen stond na aankomst in de wacht om het visum aldaar aan te vragen, terwijl ik met mijn visum direct kon doorlopen

Moderator Note: Link verwijderd. Zou om een commercieel bedrijf gaan. Topic wordt afgesloten.
          Last edited by LesC; 1 november 2018, 11:42. Reden: Link verwijderd

Comment

Voor alle reisinfo betreffende documenten kijk je best op de site van de overheid.

Wat de site betreft die jeannej vermeld, dat is een commerciële onderneming die tegen betaling voor een visum zorgt. Wat mij betreft SPAM (zoals altijd met nieuwe registraties die in zeer oude topics reageren). Dat er een "persoonlijke touch" (toen ik in Egypte aankwam...) is waarschijnlijk om het niet als spam te laten uitschijnen.

BTW, het bedrijf heeft de .be site maar op 17 april 2018 geregistreerd (het gaat om een NL bedrijf).

Lees ook dit. Spam dus.
            Last edited by on4bam; 1 november 2018, 11:42.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

Moderator Note: Dank voor de info. Ik ga toch de topic sluiten en haal de gegeven link weg.
              Last edited by LesC; 1 november 2018, 11:46.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Working...
              X