Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben ik de enige die hier slechts 60% behaalt......

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ben ik de enige die hier slechts 60% behaalt......

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
    50 % nooit mijn sterkste geweest!
    hate dit op school, telkens min 1 A4 vol dereglijke zever op't examen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
      was steevast de laatste pagina die ingevuld werd.
      lag/ligt me gewoon niet.
      nikon stuff

Comment

was steevast de laatste pagina die ingevuld werd.
        lag/ligt me gewoon niet.
        Maar dan leid ik af dat je het waarschijnlijk hebt over (de Nederlandse) taal in het algemeen en niet alleen over dit soort dt-testen.

Comment

Maar dan leid ik af dat je het waarschijnlijk hebt over (de Nederlandse) taal in het algemeen en niet alleen over dit soort dt-testen.
          pff de rest ging nog, maar 1 pagina over -dt en spelling, vol extremen was me echt te veel!
          mss ook met ingesteldheid te maken, maar haat dat gewoon.

er waren andere zaken op school die ik leuker/nuttiger vond en meer aandacht kregen!
          en ja 't was te zien aan mijn resultaten! praktijkvakken en dingen die ik graag deed altijd +75% mindere vakken, meestal berekend ingevuld examen om 50 a 60% te halen (soms liep da wel eens fout ook)
          nikon stuff

Comment

Dat delete gedoe heeft me wel de das omgedaan ... 95%.
            Nogmaals bewijs dat we maar beter Nederlands kunnen spreken en schrijven.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

50 % nooit mijn sterkste geweest!
              hate dit op school, telkens min 1 A4 vol dergelijke zever op't examen
              haatte
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

85%
                niet slecht...

Comment

80 % en ben er eigenlijk niet echt tevreden mee; kon beter

Comment

Re: Ben ik de enige die hier slechts 60% behaal......

Ik haal 90%, de fouten die ik maak komen uit die engelse "vervlaamste" of " vernederlandste" woorden zoals deleted(t) enzovoort... kom, laten we het maar bij ons vlaamsch houden ...

Comment

20/20 (echt waar...).

De 'delete' vervoeging kwam vroeger al een keer voor in het Groot Dictee.

De "zoudt" is wel grappig en toevallig heb ik daar enkele jaren geleden al een keer een discussie over gehad met iemand.

't Is een afwijking
                      Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                      And why do we fall, Bruce?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                        En ja : kangoeroe-ei is NIET met een streepje
                        Dat klopt niet. De vraag moet zijn of een samengesteld woord zonder koppelteken geschreven mag worden, want met mag altijd.
                        Als een samenstelling moeilijk te lezen of te begrijpen is, kunnen we de structuur verduidelijken met een koppelteken. Zo schrijven we tweedekansonderwijs volgens de regel aaneen, maar we kunnen ook schrijven tweedekans-onderwijs als we verwachten dat de lezer de samenstelling niet meteen doorziet.

Dat kunnen we ook doen als een woord op twee manieren gelezen kan worden en als uit de context niet duidelijk is welke betekenis we bedoelen. Als we met valkuil niet een gecamoufleerde put of een hinderlaag bedoelen, maar een soort vogel, kunnen we valk-uil schrijven. In de Woordenlijst wordt dit optionele koppelteken niet aangegeven.
                        http://woordenlijst.org/leidraad/6/2/

Omdat er hier geen verwarring vanwege klinkerbotsing mogelijk is (kangoeroeei) kan het woord zonder streepje geschreven worden. In die zin heb je gelijk. http://woordenlijst.org/leidraad/7/2/ Maar echt leesbaar is het niet, vandaar dat een koppelteken hier zelfs beter is.

Nou leggen kangoeroes niet zo heel vaak eieren dus is deze discussie niet zo heel erg zinvol, als je maar onthoudt dat een koppelteken altijd geplaatst mag worden om de leesbaarheid te bevorderen. Een spatie daarentegen (macro lens, wolken tsunami, familie album) mag nooit.
                        Last edited by Leonidas; 12 februari 2012, 20:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                          Nee Geert, je bent niet de enige met 60%. Idem hier
                          Oef.

Comment

Een spatie daarentegen (macro lens, wolken tsunami, familie album) mag nooit.
                            Moet ik nu betalen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                              Moet ik nu betalen?

Comment

Niet alleen had ik een slechte score van 55%, daarnaast wist ik niet eens hoe je "kangoeroe" schrijft blijkt nu.
                                Ik dacht dat het "kangaroe" was.
                                Buitengewoon leerzaam forum hier, zelfs nu ik niet meer zoveel om fotografie geef.

Comment

Working...
                                X