Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben ik de enige die hier slechts 60% behaalt......

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ben ik de enige die hier slechts 60% behaalt......

75% is niet heel slecht voor een NL-er...

Comment

Ik had 45%. Ik leef dus al een tijdje ongegrond met de veronderstelling Algemeen Nederlands te kunnen schrijven.
      Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
      Flickr

Comment

80%, maar nooit die Engelse leenwoorden leren vervoegen op school. 't Is mij ook te belachelijk, want voor de meeste van die woorden zijn er perfecte nederlandstalige woorden.

Enfin, wie gebruikt er nu in correspondentie het woord "gedeletet"?
        pixelpusher

Comment

80%, toeme, nochtans veel van die Engelse werkwoorden nog in het middelbaar gezien voor zo dt-regels.
          portfolio - blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door go4it Bekijk bericht
            Ik had 75%, maar ik vind het geen correcte taalproef wegens te weinig ABN gericht.
            Die engelse werkwoorden en de ge(gij)-vorm kun je beter niet gebruiken in een sollicitatiebrief.
            80% en inderdaad ook een vreemde quiz. Ge en gij zou nog mogen, maar saven en deleten kan je toch beter vervangen door opslaan en wissen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
              Ik vraag mij af hoeveel waarheid er hier verteld wordt.....
              Ik had 80 echte %_en.....
              Heb de test dus volledig eerlijk gedaan. Maar goed, ik stoor me dan ook aan vervoegingsfouten (d/dt).

Op zich zien die Engelse woorden er niet uit en ik kan eerlijk zeggen dat ik die tijdens mijn job (it) ok niet altijd correct gebruik, gewoon omdat het er niet uitziet
              Ik zoek dan wel een alternatief of stel mijn mails volledig in het Engels op.

En %_en moet volgens mij %'en of %-en zijn, een underscore lijkt me echt niet correct ;-)
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
                80% en dan genekd-t-dt door wat ik verwachte, arghhhhhhhh.
                Dat ver-engelsen van het mooie nederlands trekt-d-dt op niks
                verwachtte (of heb ik het mis ?)
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Nee Geert, je bent niet de enige met 60%. Idem hier

Comment

Hier 65%,
                    Heb mij wel al meer dan eens afgevraagd waarom dat toch allemaal zo ingewikkeld moet zijn.
                    EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                    debruri.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht

En %_en moet volgens mij %'en of %-en zijn, een underscore lijkt me echt niet correct ;-)
                      %-en was ook de bedoeling, maar te lui om een verkeerde aanslag te verbeteren....
                      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                        95%
                        Is uiteindelijk toch 'gewoon' de dt-regels volgen, zelfs voor die engelse woorden. 'deletete' was voor mij wel iets bizar.
                        Ja, na de test bij de oplossingen ging het bij mij ook zo van "ah ja, juist". Maar blijft toch raar.
                        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                        www.musicinframe.be

Comment

Ik haalde 75%. Niet slecht maar toch had ik gedacht beter te kunnen.
                          Achteraf gezien enkele stomme fouten gemaakt.
                          Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

Ik had -tot mijn eigenste stomme verbazing- 80% want ik ken de nieuwe spelling NIET.
                            Na een hooglopende discussie met een collega Germaanse waarin ik beweerde dat kangoeroe-ei NIET met een streepje wordt geschreven en zij WEL heb ik de hoop opgegeven en heb ik gezworen om aan die 10-jaarlijkse carrousel niet meer mee te doen.
                            Ook binnen 100 jaar is F=ma. Dat is meer mijn ding.

En ja : kangoeroe-ei is NIET met een streepje

PS : ik zou wel eens willen weten hoe een gemiddelde Fin of Hongaar het er vanaf brengt op deze test.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht

PS : ik zou wel eens willen weten hoe een gemiddelde Fin of Hongaar het er vanaf brengt op deze test.
                              Antwoord zit in de vraag. Hoe zou jij het doen als het over Fins of Hongaars gaat.
                              Toevallig(?) de misschien wel twee moeilijkste talen in Europa.
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

50 % nooit mijn sterkste geweest!
                                hate dit op school, telkens min 1 A4 vol dergelijke zever op't examen
                                Last edited by david_ve; 12 februari 2012, 13:38.
                                nikon stuff

Comment

Working...
                                X