Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Re: Ben ik de enige die hier slechts 60% behaalt......
80%, maar nooit die Engelse leenwoorden leren vervoegen op school. 't Is mij ook te belachelijk, want voor de meeste van die woorden zijn er perfecte nederlandstalige woorden.
Enfin, wie gebruikt er nu in correspondentie het woord "gedeletet"?
Ik had 75%, maar ik vind het geen correcte taalproef wegens te weinig ABN gericht.
Die engelse werkwoorden en de ge(gij)-vorm kun je beter niet gebruiken in een sollicitatiebrief.
80% en inderdaad ook een vreemde quiz. Ge en gij zou nog mogen, maar saven en deleten kan je toch beter vervangen door opslaan en wissen.
Ik vraag mij af hoeveel waarheid er hier verteld wordt.....
Ik had 80 echte %_en.....
Heb de test dus volledig eerlijk gedaan. Maar goed, ik stoor me dan ook aan vervoegingsfouten (d/dt).
Op zich zien die Engelse woorden er niet uit en ik kan eerlijk zeggen dat ik die tijdens mijn job (it) ok niet altijd correct gebruik, gewoon omdat het er niet uitziet
Ik zoek dan wel een alternatief of stel mijn mails volledig in het Engels op.
En %_en moet volgens mij %'en of %-en zijn, een underscore lijkt me echt niet correct ;-)
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Re: Ben ik de enige die hier slechts 60% behaalt......
Ik had -tot mijn eigenste stomme verbazing- 80% want ik ken de nieuwe spelling NIET.
Na een hooglopende discussie met een collega Germaanse waarin ik beweerde dat kangoeroe-ei NIET met een streepje wordt geschreven en zij WEL heb ik de hoop opgegeven en heb ik gezworen om aan die 10-jaarlijkse carrousel niet meer mee te doen.
Ook binnen 100 jaar is F=ma. Dat is meer mijn ding.
En ja : kangoeroe-ei is NIET met een streepje
PS : ik zou wel eens willen weten hoe een gemiddelde Fin of Hongaar het er vanaf brengt op deze test.
Comment