Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De politie uw ..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De politie uw ..

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
    .....

Het is hier helaas ondoenlijk alles en iedereen te gaan corrigeren en dan zou ik hier trouwens ook snel door iedereen uitgekotst worden....
    zie: #54.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
      Dat heeft hij inderdaad,... en hij wordt vaak ook zwaarder gestraft,... door bevoegden.
      Bedankt voor de informatie

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
      Het is hier helaas ondoenlijk alles en iedereen te gaan corrigeren en dan zou ik hier trouwens ook snel door iedereen uitgekotst worden. Nu word ik maar een klein beetje uitgekotst; door de ene persoon wat meer dan door de andere. Daar kan ik wel mee leven.
      Ieder diertje zijn pleziertje! Indien je iedereen zou verbeteren zou het niet echt overzichtelijk zijn en zou er inderdaad nog meer op de man gespeeld worden.
      ::: Flickr :::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
        Bedankt voor de informatie
        Een rijkswachter heeft me namelijk ooit gezegd dat hij regelmatig als raadsheer fungeerde voor collega's die zelf de regels aan hun laars hadden gelapt, zonder voldoende aanleiding.
        Maar, ik heb zelf ook ooit gemeend een agent te mogen omverrijden die plots voor me opdook. Ik moest daarvoor in eerste instantie 20 000 frank dokken, en mijn rijbewijs was er voor drie maanden aan,... maar Zijne Majesteit de koning (Boudewijn) heeft me dat bedrag kwijtgecholden, zeer tot ongenoegen van "vingerke", de korpschef.
        Dat ik toen een stuk in mijn voeten had, was geen verzachtende omstandigheid.
        Zo zie je maar.
        Was die flik misschien ook bezopen?

Comment

Working...
        X