Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De politie uw ..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De politie uw ..

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
    .........
    Ik had veel goesting om er tegenaan te rijden.
    was alleszins in mijn recht geweest.
    nee....das niet waar.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik had veel goesting om er tegenaan te rijden.
      was alleszins in mijn recht geweest.
      Dat recht heb je niet, nee.

Comment

Voor poging tot moord heb je volgens mij nooit recht hoor
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Hoezo, als ik me al op de rotonde bevind, en een ander rijdt mij zo goed als in de flank.
          wie is dan in zijn recht?
          WIE begaat dan een poging tot moord, om die zwaarwichtige terminologie te gebruiken??

Comment

Hoezo, als ik me al op de rotonde bevind, en een ander rijdt mij zo goed als in de flank.
            wie is dan in zijn recht?
            WIE begaat dan een poging tot moord, om die zwaarwichtige terminologie te gebruiken??
            Moedwillig een gevaarlijke situatie creëren om uw recht te bewijzen?
            jup ik noem dat poging tot moord, om de zwaarwichtige terminologie te blijven gebruiken...

En als je dat niet inziet, hoop ik dat ik nooit in jouw buurt met de auto rijd...
            lijkt me levensgevaarlijk...
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht

De politie mijn vriend.... ze zijn niet perfect, maar zijt eens eerlijk, wie van uw vrienden wel?
              Het gaat hier niet om mijn vrienden.. Ik vind, en ben hier blijkbaar de enige, dat zij die u beboeten zelf de regels moeten respecteren. En iedereen maakt fouten en iedereen rijdt wel eens te snel. Maar op een 250meter vind ik dit toch wel een mooie opsomming aan fouten van een voertuig dat in mijn ogen een voorbeeld moet zijn voor de maatschappij.

Wat u er verder allemaal qua clichés bij wil betrekken is u zaak.
              ::: Flickr :::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
                Uw zaak.

Comment

Het gaat hier niet om mijn vrienden.. Ik vind, en ben hier blijkbaar de enige, dat zij die u beboeten zelf de regels moeten respecteren. En iedereen maakt fouten en iedereen rijdt wel eens te snel. Maar op een 250meter vind ik dit toch wel een mooie opsomming aan fouten van een voertuig dat in mijn ogen een voorbeeld moet zijn voor de maatschappij.

Ik ben gistere naar de cinema geweest,
                  was voor een leerkrachten...
                  dus meer als den helft daar is leerkracht,

je weet wel, het goede voorbeeld, de mensen die u opvoeden, die u straffen als je op school een papiertje naast vuilbak liet vallen, die je dwongen je voeten van de stoelen te halen en dergelijke:

Je moest de zaal eens gezien hebben na hun vertrek,
                  popcorn overal, lege flesjes op de grond, mensen die met hun voeten op de zetels voor hun rusten...

De leerkracht uw vriend?

niemand is perfect,
                  niemand kan het perfecte voorbeeld geven,
                  Ook de politie kan dit niet, net zoals vele anderen...( en ik kan nog wat voorbeelden aanhalen van in brand gestoken tuinhuisjes door brandweermannen enzo hoor )

Comment

...
                    dus meer dan den helft daar is leerkracht,
                    ___

niemand is perfect,
                    niemand kan het perfecte voorbeeld geven.
                    beter.
                    grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                      Uw zaak.
                      Ik vind het heel fijn dat u er blijkbaar plezier in heeft om mijn schrijffouten te verbeteren. Maar gelieve u dan wel niet te beperken tot enkel mijn fouten. Er zijn hier genoeg voorbeelden van schrijffouten, gebrekkige zinsbouw en het niet gebruiken van hoofdletters.

Ik ben gistere naar de cinema geweest,
                      was voor een leerkrachten...
                      dus meer als den helft daar is leerkracht,

je weet wel, het goede voorbeeld, de mensen die u opvoeden, die u straffen als je op school een papiertje naast vuilbak liet vallen, die je dwongen je voeten van de stoelen te halen en dergelijke:

Je moest de zaal eens gezien hebben na hun vertrek,
                      popcorn overal, lege flesjes op de grond, mensen die met hun voeten op de zetels voor hun rusten...

De leerkracht uw vriend?

niemand is perfect,
                      niemand kan het perfecte voorbeeld geven,
                      Ook de politie kan dit niet, net zoals vele anderen...( en ik kan nog wat voorbeelden aanhalen van in brand gestoken tuinhuisjes door brandweermannen enzo hoor )
                      De leerkracht beboet mij niet als ik mijn pinker niet gebruik of als ik op de stoep sta. En ik ben akkoord, niemand is perfect, maar voor een agent vind ik dit veel fouten op zo een korte afstand. Verder denk ik Koeno, dat wij het in deze discussie nooit eens gaan worden. Wij hebben duidelijk beide onze eigen mening en ik ga niet van mening veranderen en u ook niet.

Laten we het dus hier bij laten..

Comment

Verder denk ik Koeno, dat wij het in deze discussie nooit eens gaan worden. Wij hebben duidelijk beide onze eigen mening en ik ga niet van mening veranderen en u ook niet.

Laten we het dus hier bij laten..
                        Dat is waar...

Toch nog 1 toevoeging:

Wie bel jij als er bij jou ingebroken wordt? Of als je overvallen/bestolen bent?
                        De politie al niet, 't zijn je vrienden niet en ze doen niet alles volgens de regels

Maar je moet niet van mening veranderen,
                        't zou saai worden als iedereen hetzelfde denkt

Comment

...

Toch nog 1 toevoeging:

Wie bel jij als er bij jou ingebroken wordt? Of als je overvallen/bestolen bent?
                          een leerkracht natuurlijk)(.
                          grt,bouk.

Comment

Dat is waar...

Toch nog 1 toevoeging:

De politie al niet, 't zijn je vrienden niet en ze doen niet alles volgens de regels

Maar je moet niet van mening veranderen,
                            't zou saai worden als iedereen hetzelfde denkt
                            Dat is in mijn ogen een totaal ander verhaal, hier ging het over het verkeer. Voor mij heeft een agent een voorbeeldfunctie. Punt.

Comment

Dat is in mijn ogen een totaal ander verhaal, hier ging het over het verkeer. Voor mij heeft een agent een voorbeeldfunctie. Punt.
                              Dat heeft hij inderdaad,... en hij wordt vaak ook zwaarder gestraft,... door bevoegden.

Er zijn vier manieren om dat af te dwingen:
                              - In een brief of e-mail aan de korpschef;
                              - op het onthaal van een andere politirezone;
                              - in een brief of e-mail aan het Vast Comité van Toezicht op de politiediensten (Comité P).
                              Vast Comité van Toezicht op de politiediensten
                              Wetstraat 52
                              1040 Brussel
                              info@comitep.be
                              - In een brief of e-mail aan de Algemene Inspectie van de federale politie en lokale politie.
                              Welkom op de AIG website. Voor dringende politiehulp bel 101.

Om geldig te zijn moet je volgende gegevens vermelden:
                              - Dat het om een klacht gaat.
                              - Een duidelijke omschrijving van wat er gebeurd is.
                              - Jouw contactgegevens

Wat gebeurt er met je klacht:
                              - De korpschef moet elke klacht onderwerpen aan een onderzoek, en -als je als je dit vraagt- zal hij/zij en/of de HRM-verantwoordelijke je ontvangen. Na het onderzoek krijg je binnen de twee weken een antwoord.
                              - Comité P kan het onderzoek delegeren naar de korpschef van de betrokken politiezone, of zelf onderzoeken. Comité P deelt de conclusies schriftelijk aan je mee, en aan de korpschef, ten laatste één maand na het onderzoek.
                              - idem, indien je de Algemene Inspectie inschakelt.
                              - Een klacht ingediend aan het loket van een andere zone wordt toch afgehandeld door de korpschef van de betrokken zone, en wel precies zoals hier vermeld.
                              Last edited by Poza; 10 februari 2012, 12:01.

Comment

Ik vind het heel fijn dat u er blijkbaar plezier in heeft om mijn schrijffouten te verbeteren. Maar gelieve u dan wel niet te beperken tot enkel mijn fouten. Er zijn hier genoeg voorbeelden van schrijffouten, gebrekkige zinsbouw en het niet gebruiken van hoofdletters.
                                Ik weet er alles van maar ik ben blij dat je het op prijs stelt. Het kwam hier zo uit omdat je tweemaal dezelfde letter vergat. Maar maak je niet ongerust, ik doe het vaker, en dus niet alleen bij jou. Voorbeelden te over. Omdat ik daarvoor regelmatig op de vingers getikt word ("het is hier geen taalkundig forum", "het gaat erom dat je begrijpt wat ik bedoel"), moet ik dat wel een beetje doseren.

Het is hier helaas ondoenlijk alles en iedereen te gaan corrigeren en dan zou ik hier trouwens ook snel door iedereen uitgekotst worden. Nu word ik maar een klein beetje uitgekotst; door de ene persoon wat meer dan door de andere. Daar kan ik wel mee leven.

Comment

Working...
                                X