Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Postpakjes versturen binnenkort onbetaalbaar ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Postpakjes versturen binnenkort onbetaalbaar ?

Deze morgen heb ik een pakje verstuurd (binnenland) via De Post (Bpack SECUR) noemen ze dat tegenwoordig, inhoud 10€ waard, verzendkost 7,20€ en een klein postdoosje van 1,5€ maakt 8,70 €

Dat is verdikke een stuk méér dan iets verzekerd laten opsturen van uit China.

Re: Postpakjes versturen binnenkort onbetaalbaar ?

ja maar voor die prijs kunt ge het toch nog altijd niet zelf gaan brengen.

Comment

Ik heb ook een pakje te versturen naar Nederland.
      Ik ben eens benieuwd.Hangt af van formaat én gewicht veronderstel ik.

Comment

Iedere keer als de Post (ondertussen bpost) hun producten van naam veranderen (kilopost > taxipost > bpack) slaan ook hun prijzen op. Wanneer ik iets vanuit het buitenland naar mij laat opsturen (TNT, DPD, UPS,...), zijn de prijzen nog steeds hetzelfde.
        about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
          Iedere keer als de Post (ondertussen bpost) hun producten van naam veranderen (kilopost > taxipost > bpack) slaan ook hun prijzen op. Wanneer ik iets vanuit het buitenland naar mij laat opsturen (TNT, DPD, UPS,...), zijn de prijzen nog steeds hetzelfde.
          yep, wederom een slimme maar tevens oh zo eenvoudige zet om één of andere wet "legaal" te omzeilen... typisch Belgisch IMHO
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Onlange een mini-USB kabeltje besteld in Hong Kong.

Prijs: 1,07 euro ! VERZENDING INBEGREPEN ! ! !

Van aan de andere kant van de wereld bij wijze van spreken, en ze komen dan nog tot aan uw brievenbus !!!!

Als ik naar de stad moet rijden, parkeren enz...ben ik 10 keer meer kwijt !
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

Comment

Yep : een pakje naar Londen versturen was 12.50 €. De inhoud was me ook vanuit het oosten opgestuurd, en had een waarde van 23 € (verzending incl.).
              Met die Belgische tarieven zouden die gasten niet al teveel winst maken ...
              Groeten,

Polleke

Comment

Kijk eens naar kialaverzendservice.be, versturen van postpakjes via vaste afhaalpunten kost in binnenland iets van een 4€ als ik me niet vergis en mag ook nog eens groter en zwaarder zijn dan bij de post. Afleveren en ophalen doe je in een lokaal punt, vb de krantenwinkel op de hoek.
                Ze hebben ook afhaalpunten in de meeste andere Europese landen. Zelf al veel gebruik van gemaakt en heel tevreden.
                Ann
                Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Ik gebruik ook meer en meer kiala als verzending. 1 tarief 4 euro.

Soms begrijp je het niet he hoe ze iets van 1 euro uit china naar Belgie kunnen sturen verzending inclusief!

mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Maandje geleden pakket(je!) verstuurd naar Nederland; 15,50 euro...

Comment

Jaren geleden stond bijna iedereen te juichen als Europa besliste dat ALLES, maar dan ook alles, moest geprivatiseerd worden, onder het mom van lagere prijzen.
                      Nu gingen die "monopolisten" eens een lesje krijgen zie.
                      Resultaat is dat alles een pak duurder is geworden, en dat het bij o.a. de spoorwegen één grote chaos is geworden.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                      X