Wie bezit er 'n Ipod en zou me die om welke redenen kunnen aanbevelen. De touch lijkt me duur voor 32GB, maar zal betrouwbaarder zijn.
De classic heeft 160GB met HD.....Ik twijfel 'n beetje. Het gaat me alleen om de muziek en niet om de gadgets. vermits ik mijn Cd collectie op schijf wil zetten heb ik bang dat ik met 32GB niet ga toekomen.
Ik heb MP3 players, maar 'n Ipod is zelf zijn stempel in de high end wereld aan 't zetten.
Uiteraard zou ik dat voor lossless geripte cd's gebruiken om die via 'n dedicated DAC aan te sluiten.
Er zijn Ipod doc's van Wadia en onkyo die dit toelaten.
Ik zou voor de onkyo kiezen.
Laatste heeft USB en video uit.
Zelfs de nieuwe Stingray van Manley heeft 'n Ipod dock.
Het is Ipod wat de klok slaat .... binnekort gaan we nog op Ipod winterbanden rijden
De classic heeft 160GB met HD.....Ik twijfel 'n beetje. Het gaat me alleen om de muziek en niet om de gadgets. vermits ik mijn Cd collectie op schijf wil zetten heb ik bang dat ik met 32GB niet ga toekomen.
Ik heb MP3 players, maar 'n Ipod is zelf zijn stempel in de high end wereld aan 't zetten.
Uiteraard zou ik dat voor lossless geripte cd's gebruiken om die via 'n dedicated DAC aan te sluiten.
Er zijn Ipod doc's van Wadia en onkyo die dit toelaten.
Ik zou voor de onkyo kiezen.
Laatste heeft USB en video uit.
Zelfs de nieuwe Stingray van Manley heeft 'n Ipod dock.
Het is Ipod wat de klok slaat .... binnekort gaan we nog op Ipod winterbanden rijden
Comment