Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elitair?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Elitair?

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Nu heb ik een vraagje, enkel en alleen omdat je shoot niet krijgt???? Je kan ook lid worden zonder shoot, al was het maar om het forum te steunen . . . wat ik ook al jaren deed VOOR je shoot er bij kreeg . . .
    Heb ik ook nog gedaan hoor Francis. Ben al langer lid dan vandaag en altijd kreeg ik er iets voor terug, dacht dat het de eerste maal het een fluohesje was.

Dus ja ik krijg graag iets tastbaars terug (al was het maar een paar Duvels)

Ik heb mijn betalingsuitnodiging ontvangen, nog geen idee wat ik er mee ga doen.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      .........

Nog een tip: de lidkaart op bankkaartformaat zou ideaal zijn. Nu moet ik ze altijd een beetje bijsnijden om ze in zo'n vakje te krijgen in mijn portefeuille.
      hoort ook niet in je portefeuille maar om je nek.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        hoort ook niet in je portefeuille maar om je nek.
        grt,bouk.
        Mijn tweede zit in een stevig houdertje waar ik de kaart kan inschuiven (en waar ik het BD draaglintje of hoe noem je dat ?) aan bevestigd heb. Helaas weer bankkaartformaat, dus ook daar weer bijsnijden.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
          beschuldigd
          Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
          Het is hier een "leer"school ...
          Laat zien dan.

Comment

Schitterend idee, BD meer elitair maken! Ik pleit voor een ingangsexamen met mondelinge verdediging voor een jury van senior-leden.
            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
              Schitterend idee, BD meer elitair maken! Ik pleit voor een ingangsexamen met mondelinge verdediging voor een jury van senior-leden.
              Je wilt er hier een bejaardenbond van maken?
              Liever niet, ik zou alvast niet toegelaten worden vrees ik...
              en ik heb het hier echt naar mijn zin.
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Wat ik bedoel is dat BD op dit moment zo toegankelijk is als het maar kan zijn

Comment

Wat ik bedoel is dat BD op dit moment zo toegankelijk is als het maar kan zijn
                  Ik snap wat je bedoelt,
                  Maar is dat niet het nut van een forum?

Als iedereen die zich wilt aanmelden eerst zichzelf moet bewijzen,
                  waar trek je dan de grens?

Toen ik hier begon... dan wist ik niets van fotografie...
                  nu begint dat langzaam aan te groeien...

wie zou je dan weigeren en om welke redenen...
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Dat is precies de nieuwe mode ... ik heb iets niet gedaan maar het is uw fout want je had het mij maar een tweede keer moeten vragen. Maar je hebt wel deels gelijk dat het een mogelijkheid is.
                    Maar dan rest de vraag waarom men ook geen tweede keer een mail stuurt naar een reeds bestaand lid dat nog niet betaald heeft alvorens alles te wissen?
                    De redenering moet je dan in twee richtingen stellen.

Als een reeds bestaand en betalend lid via de website (ontvangen link) aangeeft een lidmaatschap te willen verlengen maar om een of andere reden is de betaling er niet op tijd, dan stellen jullie geen vragen en wissen jullie gewoon alles?
                    Komt echt over alsof je vooral op geld uit bent dan.
                    Ooit bij stilgestaan dat het probleem elders dan bij het lid kan liggen en zich van geen foutje/probleem bewust is?

Even informatief ...
                    Dan geef je de mensen maar tot maandag 16 januari de kans om te betalen ... of één werkdag.
                    In het WE (14 & 15) worden geen betalingen uitgevoerd tussen banken, maandag 16 is de eerste werkdag en tussen verschillende banken kan een betaling tot drie dagen onderweg zijn (17, 18 en 19) en de rekeninginfo krijg je afhankelijk van bank en het uur van uitvoeren pas de dag nadien (20).
                    Zoveel kans laat je de mensen dan ook weer niet om te reageren.
                    Zo te zien is hier en daar toch ruimte voor verbetering en aanpassing van een en ander....

Walter
                    D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                      ...

die zich hier niet aan houden:

1.2. Forumreglement

Om alles in goede banen te leiden en het forum leefbaar te houden werd dit uitgebreide forumreglement opgesteld. Het bevat heel wat nuttige informatie zoals afspraken over forumgebruik in het algemeen, aanbevelingen voor het plaatsen van foto’s, en specifieke richtlijnen over wat mag en niet mag.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

1.2. Forumreglement

Om alles in goede banen te leiden en het forum leefbaar te houden werd dit uitgebreide forumreglement opgesteld. Het bevat heel wat nuttige informatie zoals afspraken over forumgebruik in het algemeen, aanbevelingen voor het plaatsen van foto’s, en specifieke richtlijnen over wat mag en niet mag.
                        grt,bouk.
                        Bouk,

Iedereen maakt al eens een fout tov het reglement...
                        dan gaat het forum héél snel leeglopen hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                          't Was maar om te lachen hé. Met een negeerlijst kun je al veel doen

Kijk, er zijn véél dingen die beter kunnen en verschillende zaken waar ik me niet in kan vinden op dit forum, maar zeggen dat dit forum elitair is, is gewoon absurd. Ik heb nooit een verschil gemerkt mét of zonder groene bol.

Comment

1.2. Forumreglement

grt,bouk.
                            Laten we dan met u beginnen bouk ... mensen steeds openbaar terechtwijzen is in elk geval niet bevorderlijk.
                            Zoals de regels voorzien kan je bij posts waarvan je denkt dat de inhoud de regels overtreedt steeds het uitroepteken gebruiken.
                            Maar blijkbaar heb je er plezier in de mensen op de vingers te tikken.
                            Als je dan zo graag de regels perfect volgt, waarom doe je het dan zelf niet?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

En wie gaat die jury van senioren dan samenstellen?
                              De kip en het ei....
                              D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                                En wie gaat die jury van senioren dan samenstellen?
                                De kip en het ei....
                                Ik wil wel in die jury zetelen ... en ik ben omkoopbaar

greetz
                                Cheeta
                                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                                flickr

Comment

Working...
                                X