Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elitair?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door tuttebelleke
    Niet reageren op een vraag.... gebeurt blijkbaar vaker.
    Jij spreekt precies uit ervaring?
    Geregistreerd op 4 januari en nu al klachten?
    Als je BD-medewerkers van iets dergelijks beschuldigd, maak het dan ook concreet aub, dan kunnen we er iets trachten aan te doen.
    Indien dat niet kan, stop dan met insinuaties. Daar wordt niemand beter van en het lost niets op.

Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Re: Elitair?

[Mod-LesC]Even nagegaan, maar heb geen enkele vraag van tuttebelleke gekregen. Zijn/haar reactie is hier volgens mij off topic en onterecht.[/Mod]
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Ik heb de mail trouwens netjes ontvangen. Al ervaarde ik de mail wel een beetje als Spam, maar dat terzijde

Comment

Het kan ook anders. Enkele keren een vraag gesteld aan Francis, binnen de paar uur reactie. Recent enkele keren Les gecontacteerd en dat was binnen het half uur gepiept

Comment

I stand corrected.

Ontvangen op: za 14/01/2012 20:59
            Ik zal er over gezien hebben. Eigen schuld dikke bult. Dus een jaartje non-member dus.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              I stand corrected.

Ik zal er over gezien hebben. Eigen schuld dikke bult. Dus een jaartje non-member dus.
              Nu heb ik een vraagje, enkel en alleen omdat je shoot niet krijgt???? Je kan ook lid worden zonder shoot, al was het maar om het forum te steunen . . . wat ik ook al jaren deed VOOR je shoot er bij kreeg . . .
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                [Mod-LesC]Even nagegaan, maar heb geen enkele vraag van tuttebelleke gekregen. Zijn/haar reactie is hier volgens mij off topic en onterecht.[/Mod]
                kom kom :

[I]tuttebelleke @ Belgiumdigital forum - Digitale fotografie,

Bedankt om ons te contacteren. Dit is een automatisch bericht om de ontvangst van uw bericht te bevestigen. Wij zullen zo snel mogelijk aandacht aan uw vraag besteden. We hebben ter uwer informatie de gegevens van uw bericht hieronder opgelijst. Wanneer u wenst te antwoorden op dit bericht, gelieve er voor te zorgen dat het ticket ID in de onderwerpregel van uw bericht blijft staan.

en moet je x aantal maanden forumlid zijn om een vraag te stellen wanneer je een probleem hebt JaJa?

Toch elitair blijkbaar.

Comment

@ mil1

Inderdaad ik heb op 27 jan van u een pm'tje ontvangen.
                  Daar het te laat was om nog in aanmerking te komen voor het abonnement voor Shoot heb ik me de vrijdheid genomen om later te antwoorden gezien het vele werk ivm de lidkaarten.
                  Een tweede pm'tje had ook een mogelijk geweest om me er op attent op te maken.
                  Op 23 dec 2011 hebben we een bericht bij mededelingen geplaatst ivm hernieuwing lidmaatschap.
                  Op 14 jan 2012 is er een mail vertrokken om jullie er nog eens aan ter herinneren en de periode te verlengen tot 20 jan 2012.
                  Ik kan alleen maar zeggen: Schiet niet op de pianist .....

Mvg
                  SW
                  Mvg,
                  SW
                  BD1071BE

Comment

Ach,

Dat is iets wat jij zegt, ik zeker niet - en dat staat ook niet in mijn replay.
                    Vragen stellen staat vrij, maar begin niet te veralgemenen - en dat is waar ik op reageerde.
                    En ja, je zal wel altijd iets vinden want niet perfect is.
                    En elitair?
                    Als je het hier te elitair vindt, tja, dan ...

[Oeps, ik moet de batterijen van mijn klein Olympuske nog opladen voor morgen ...] ;-)

Jaja

Oorspronkelijk geplaatst door tuttebelleke

en moet je x aantal maanden forumlid zijn om een vraag te stellen wanneer je een probleem hebt JaJa?

Toch elitair blijkbaar.
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuttebelleke Bekijk bericht
                      kom kom :

[I]tuttebelleke @ Belgiumdigital forum - Digitale fotografie,

Bedankt om ons te contacteren. Dit is een automatisch bericht om de ontvangst van uw bericht te bevestigen. Wij zullen zo snel mogelijk aandacht aan uw vraag besteden. We hebben ter uwer informatie de gegevens van uw bericht hieronder opgelijst. Wanneer u wenst te antwoorden op dit bericht, gelieve er voor te zorgen dat het ticket ID in de onderwerpregel van uw bericht blijft staan.

Toch elitair blijkbaar.
                      Dat automatisch antwoord heb ik nooit gezien (of zelfs die vraag, of het ticket ID ). Trouwens, daarmee moet je altijd opletten. Heb het zelf meegemaakt (b.v. bij cvo - in oktober vraag ik info, ik krijg onmiddellijk terug dat zij met vakantie zijn in juli-augustus ), dus dit is zeker niet iets specifiek voor BD.

Je kunt ALLE Mods altijd bereiken via het uitroepteken.
                      Je kunt een specifieke Mod bereiken via een PB.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

"Als je het hier te elitair vindt, tja, dan ..."

Op een school zou ik zulke opmerking begrijpen...

Comment

Tuttebelleke,

Het is hier een "leer"school ...
                          En niet op de man schieten ...

jaja

Oorspronkelijk geplaatst door tuttebelleke Bekijk bericht
                          "Als je het hier te elitair vindt, tja, dan ..."

Op een school zou ik zulke opmerking begrijpen...

Comment

Jaja, je hebt gelijk, ik heb ook een mail ontvangen. Heb dat dan ineens in mijn agenda gezet voor begin januari.
                            Dat de mail toekomt half december en je maar kan betalen vanaf 1 januari werkt misschien vergetelheid in de hand.

Nog een tip: de lidkaart op bankkaartformaat zou ideaal zijn. Nu moet ik ze altijd een beetje bijsnijden om ze in zo'n vakje te krijgen in mijn portefeuille.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Jaja, je hebt gelijk, ik heb ook een mail ontvangen. Heb dat dan ineens in mijn agenda gezet voor begin januari.
                              Dat de mail toekomt half december en je maar kan betalen vanaf 1 januari werkt misschien vergetelheid in de hand.

Nog een tip: de lidkaart op bankkaartformaat zou ideaal zijn. Nu moet ik ze altijd een beetje bijsnijden om ze in zo'n vakje te krijgen in mijn portefeuille.
                              Is dat een vraag?
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
                                Daar het te laat was om nog in aanmerking te komen voor het abonnement voor Shoot heb ik me de vrijdheid genomen om later te antwoorden gezien het vele werk ivm de lidkaarten.
                                Een tweede pm'tje had ook een mogelijk geweest om me er op attent op te maken.
                                Dat is precies de nieuwe mode ... ik heb iets niet gedaan maar het is uw fout want je had het mij maar een tweede keer moeten vragen. Maar je hebt wel deels gelijk dat het een mogelijkheid is.
                                Maar dan rest de vraag waarom men ook geen tweede keer een mail stuurt naar een reeds bestaand lid dat nog niet betaald heeft alvorens alles te wissen?
                                De redenering moet je dan in twee richtingen stellen.

Als een reeds bestaand en betalend lid via de website (ontvangen link) aangeeft een lidmaatschap te willen verlengen maar om een of andere reden is de betaling er niet op tijd, dan stellen jullie geen vragen en wissen jullie gewoon alles?
                                Komt echt over alsof je vooral op geld uit bent dan.
                                Ooit bij stilgestaan dat het probleem elders dan bij het lid kan liggen en zich van geen foutje/probleem bewust is?

Op 14 jan 2012 is er een mail vertrokken om jullie er nog eens aan ter herinneren en de periode te verlengen tot 20 jan 2012.
                                jaarabonnement op SHOOT magazine (6 nummers) ENKEL indien we je betaling ontvangen uiterlijk op 20/01/2012
                                Even informatief ...
                                Dan geef je de mensen maar tot maandag 16 januari de kans om te betalen ... of één werkdag.
                                In het WE (14 & 15) worden geen betalingen uitgevoerd tussen banken, maandag 16 is de eerste werkdag en tussen verschillende banken kan een betaling tot drie dagen onderweg zijn (17, 18 en 19) en de rekeninginfo krijg je afhankelijk van bank en het uur van uitvoeren pas de dag nadien (20).
                                Zoveel kans laat je de mensen dan ook weer niet om te reageren.
                                Last edited by VerSeg; 3 februari 2012, 01:06.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X