Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp logo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hulp logo

Ik heb dit logo gemaakt maar zou het graag wat moderner willen...
    Sta open voor kritiek en indien iemand ideeën heeft voor andere ontwerpen, zijn deze welgekomen Zolang de R & de S erin verwerkt zijn

Re: Hulp logo

Een logo is iets heel persoonlijks.
    Zoals bij foto's zegt men dat over kleuren en smaken niet valt te discusteren.
    Ik vind het klassieke van jouw logo net tijdloos en mooi.
    moderne logo's zijn er al genoeg.
    Neem nu bijvoorbeeld General Electric die het bij haar meer dan 100 jaar oude logo houdt.
    zo mooi.
    En Coca Cola, en Ford enz.

Comment

Ik weet het niet maar ik vind logo's mooi als ze straak zijn.
      Je kan misschien de bol op het uiteinde van de r ook los maken zoals de onderste van de s.
      Dan spiegelt deze bol mooi. Hierin kan je eventueel ook verder met kleuraccenten.
      De vertikale streep van de r zou ik in ieder geval 'sans serif' maken. dwz zonder de korte streepjes onder en bovenaan. Dat maakt het ook weer strakker.

Dan ook nog eens proberen om naar een vierkant toe te werken door de vertikale steep van de r dikker te maken. Zou ook wel mooi kunnen zijn.

Veel plezier met het ontwerpen.

Als je zeker wil zijn van een profesioneel ogend logo kan je misschien een grafisch ontwerper aan de job zetten.

Groetjes, Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris k Bekijk bericht
        Ik weet het niet maar ik vind logo's mooi als ze straak zijn.
        Je kan misschien de bol op het uiteinde van de r ook los maken zoals de onderste van de s.
        Dan spiegelt deze bol mooi. Hierin kan je eventueel ook verder met kleuraccenten.
        De vertikale streep van de r zou ik in ieder geval 'sans serif' maken. dwz zonder de korte streepjes onder en bovenaan. Dat maakt het ook weer strakker.

Dan ook nog eens proberen om naar een vierkant toe te werken door de vertikale steep van de r dikker te maken. Zou ook wel mooi kunnen zijn.

Groetjes, Chris
        Lijken me inderdaad waardevolle voorstellen.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
        X