Reeds enkele weken ben ik op zoek naar iets meer aangepast glas voor mijn D700.
Dit hoort misschien hier niet thuis, maar wat 'n mens allemaal kan meemaken en wat voor antwoorden je krijgt via telefoon zijn onvoorstelbaar.
Gisteren bel ik iemand die me niet kon zeggen wat de prijs was en ik moest maar via de info@ gaan, dus geen flauw benul.
Vandaag bel ik naar die konijn op den berg (die hebben hun naam niet gestolen) en daar waren ze blijkbaar het goedkoopst, maar ze waren niet op stock. "tsunami hier en daar".
Ik verstond die kerel met moeite en vroeg hem wanneer die lens terug binnenkwam
konijn: "weet ik niet Mr...".
Ikke: "is dat 1 week of 2 weken?"
konijn: "weet ik niet Mr..."
Daarna bel ik terug naar die winkel uit Hasselt en vroeg of er over de prijs viel te praten.
Hij kon dat niet beslissen. OK, maar wat is de prijs net?. Tja dan moet ik dat even opzoeken. Ik deed 'n voorstel lens incl. filter en de verantwoordelijke zei dat is OK.( de juiste persoon was net binnengekomen). Alleen dat het filter mij onbekend was vroeg ik achter 'n B+W filter, wat is de meerprijs?
Dat weet ik niet en er staan hier nog klanten klikkerdeklak lijn weg.
Vernam ik ook halverwege het gesprek van de verantwoordelijke op de achtergrond "we hebben die op stock"
Dat zijn dus 2 personen die nog niet eens weten wat er in de winkel staat.
Ik mijn kevlar jas aangetrokken en de rest maar thuis gelaten
Dan kom je in die winkel binnen en willen ze je helpen. Tja dacht ik. ik moet bij die persoon zijn en ik wacht wel zolang...
ik dacht als je niets weet en niks kan beslissen, kan je me ook niet helpen, behalve de tel neerleggen
Tis weer ne hele boterham geworden, maar uiteindelijk ben ik als tevreden klant naar buiten gegaan. Niet de goedkoopste, maar wel de snelste
Ik heb zojuist mijn oudere nikor AFS 24-120/3.5-5.6 VR alhier aangeboden. (beetje slijkreclame mag hé)
Dit hoort misschien hier niet thuis, maar wat 'n mens allemaal kan meemaken en wat voor antwoorden je krijgt via telefoon zijn onvoorstelbaar.
Gisteren bel ik iemand die me niet kon zeggen wat de prijs was en ik moest maar via de info@ gaan, dus geen flauw benul.
Vandaag bel ik naar die konijn op den berg (die hebben hun naam niet gestolen) en daar waren ze blijkbaar het goedkoopst, maar ze waren niet op stock. "tsunami hier en daar".
Ik verstond die kerel met moeite en vroeg hem wanneer die lens terug binnenkwam
konijn: "weet ik niet Mr...".
Ikke: "is dat 1 week of 2 weken?"
konijn: "weet ik niet Mr..."
Daarna bel ik terug naar die winkel uit Hasselt en vroeg of er over de prijs viel te praten.
Hij kon dat niet beslissen. OK, maar wat is de prijs net?. Tja dan moet ik dat even opzoeken. Ik deed 'n voorstel lens incl. filter en de verantwoordelijke zei dat is OK.( de juiste persoon was net binnengekomen). Alleen dat het filter mij onbekend was vroeg ik achter 'n B+W filter, wat is de meerprijs?
Dat weet ik niet en er staan hier nog klanten klikkerdeklak lijn weg.
Vernam ik ook halverwege het gesprek van de verantwoordelijke op de achtergrond "we hebben die op stock"
Dat zijn dus 2 personen die nog niet eens weten wat er in de winkel staat.
Ik mijn kevlar jas aangetrokken en de rest maar thuis gelaten
Dan kom je in die winkel binnen en willen ze je helpen. Tja dacht ik. ik moet bij die persoon zijn en ik wacht wel zolang...
ik dacht als je niets weet en niks kan beslissen, kan je me ook niet helpen, behalve de tel neerleggen
Tis weer ne hele boterham geworden, maar uiteindelijk ben ik als tevreden klant naar buiten gegaan. Niet de goedkoopste, maar wel de snelste
Ik heb zojuist mijn oudere nikor AFS 24-120/3.5-5.6 VR alhier aangeboden. (beetje slijkreclame mag hé)