Als je overstapt van Goldshake naar Fibershake, én je neemt een tweede hd digicorder erbij, heb je dan je extra zenderpakketten op de twee digicorders ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Goldshake naar Fibershake
Collapse
X
-
-
Re: Goldshake naar Fibershake
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtAls je overstapt van Goldshake naar Fibershake, én je neemt een tweede hd digicorder erbij, heb je dan je extra zenderpakketten op de twee digicorders ?
Even Telenet bellen, en dan ben je zekerD90 - D70 - F80 + glas
-
Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk berichtEven Telenet bellen, en dan ben je zekerPanasonic Lumix FZ2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtJa, maar ik zit nu op het werk, kan nu niet bellen, en ik wil het NU weten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtMag jij "BelgiumDigital-len" op je werk ?D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk berichtIn de nieuwe digicorder zit geen kaartje meer. (of ben ik mis)
Heb sinds kort de nieuwe digicorder met 3 tuners en moet zeggen dat hij op alles veel sneller reageert..tvgids en dergelijke.
Ook een pluspunt je kan een slaapfunctie activeren waardoor hij na een uur een stuk minder verbruikt (ook minder warm word)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtAls je overstapt van Goldshake naar Fibershake, én je neemt een tweede hd digicorder erbij, heb je dan je extra zenderpakketten op de twee digicorders ?
mirDe opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
-
ja,maar op 2 voorwaarden
- je box moet in een MSTB staan (multiple setupbox)
- je box moet interactief zijn( dus ook aan de modem gekoppeld)Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...
Comment
-
Ik wil ook wel van Goldshake naar Fibershake, maar de opnames die nu op de schijf van mijn digicorder staan, wat gebeurt daarmee? Ben ik die kwijt of kan dat worden overgezet.
Er staan namelijk heel wat opnames op voor de kleinkindjes en die zou ik niet graag kwijt zijn.
Comment
-
Die ben je kwijt.
mirDe opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtIk wil ook wel van Goldshake naar Fibershake, maar de opnames die nu op de schijf van mijn digicorder staan, wat gebeurt daarmee? Ben ik die kwijt of kan dat worden overgezet.
Er staan namelijk heel wat opnames op voor de kleinkindjes en die zou ik niet graag kwijt zijn.
Comment
Comment