Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijd gaat snel...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tijd gaat snel...

    Het is al weer een paar jaar geleden dat ik nog eens op het forum geweest ben, laat staan gepost

    Hoe gaat het hier, en wie is er nog aanwezig van de oude garde?
    Ik ben onlangs nog een hele serie foto's terug tegengekomen van shootingdays in Brugge (2002), Oostende (2004) en de Zoo van Antwerpen (2004)... Wie wil helpen met het herkennen van de gezichten op die foto's?
    An  a day keeps frustration away!
    http://www.demey-deleus.be

  • #2
    Re: Tijd gaat snel...

    Oorspronkelijk geplaatst door Vejito Bekijk bericht
    ... Wie wil helpen met het herkennen van de gezichten op die foto's?
    welke foto,s..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Tijd gaat snel...

      Een aantal groepsfoto's en dergelijke... Ik gooi ze zo snel mogelijk online ;-)
      An  a day keeps frustration away!
      http://www.demey-deleus.be

      Comment


      • #4
        Re: Tijd gaat snel...

        Voor de echt goeie, maar héle ouwe tijd verwijs ik je graag naar Jaja. Die man zijn geheugen is nog niet aan het tanen, enfin, dat denk ik toch.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

        Comment


        • #5
          Re: Tijd gaat snel...

          Tiens tiens wie daar is!

          Alles kits??
          http://www.theafricabug.com

          Comment


          • #6
            Re: Tijd gaat snel...

            Hey juppekes

            Welkom terug

            Ik ben wel niet van die oude garde
            Bootjes

            Comment


            • #7
              Re: Tijd gaat snel...

              Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
              Hey juppekes

              Welkom terug

              Ik ben wel niet van die oude garde
              4t is U aan te zien. Neen, 't is niet juppekes, 't is Vejito

              EUh, ja, welkom back en ik stond ook in die blauwe cirkel aan het station te Brugge.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: Tijd gaat snel...

                Ik kom hier soms ook eens om de x-aantal tijd piepen.

                Mijn Canon G2 doet het nog steeds perfect, ziet er nog zoals nieuw uit .... en staat in de kast.
                Om de zoveel tijd wordt de batterij opgeladen en dan test ik hem nog eens. Ik vraag mij steeds af of ik sneller ben geworden of dat het altijd zo een traag beestje is geweest.

                Ondanks alle dslr geweld slaag ik er niet in om mezelf te overtuigen om er 1 te kopen. Waarschijnlijk ben ik het bastaard kind van de familie omdat de rest rondloopt met een Nikon sinds de tijd dat de dieren nog konden spreken.
                Een ander merk kopen zou waarschijnlijk een permanente ban opleveren in de familie.
                Nu heb ik al een paar Panasonic bridges 'versleten' (onverslijtbaar) en desondanks dat ze niet perfect zijn doen ze hun taak meer dan naar behoren.

                Ik vraag mij af of de oudere forumgangers hier nog hun eerste digitale Kodak'skes nog hebben en hier ook nog zo sentimenteel over zijn?

                Comment


                • #9
                  Re: Tijd gaat snel...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk bericht
                  Ik kom hier soms ook eens om de x-aantal tijd piepen.

                  Mijn Canon G2 doet het nog steeds perfect, ziet er nog zoals nieuw uit .... en staat in de kast.
                  Om de zoveel tijd wordt de batterij opgeladen en dan test ik hem nog eens. Ik vraag mij steeds af of ik sneller ben geworden of dat het altijd zo een traag beestje is geweest.

                  Ondanks alle dslr geweld slaag ik er niet in om mezelf te overtuigen om er 1 te kopen. Waarschijnlijk ben ik het bastaard kind van de familie omdat de rest rondloopt met een Nikon sinds de tijd dat de dieren nog konden spreken.
                  Een ander merk kopen zou waarschijnlijk een permanente ban opleveren in de familie.
                  Nu heb ik al een paar Panasonic bridges 'versleten' (onverslijtbaar) en desondanks dat ze niet perfect zijn doen ze hun taak meer dan naar behoren.

                  Ik vraag mij af of de oudere forumgangers hier nog hun eerste digitale Kodak'skes nog hebben en hier ook nog zo sentimenteel over zijn?
                  Welkom terug, zou ik zeggen.
                  Het enige digitaal kodakske dat ik nog heb van die periode is een D70. Voor velen hier al een oldtimer. Maar goed, met een goed objectief erop staat ie nog steeds zijn mannetje.
                  Maar of je hier nog veel sentiment zal vinden, betwijfel ik toch een beetje. Tijden veranderen overal blijkbaar..., en ook op BD.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tijd gaat snel...

                    Ha, de Sven !
                    Welcome back ! ! !

                    PS: Hier in huis liggen ook al heel wat appeltjes ....

                    Was het niet dat het voor mijn werk nogal moeilijk was, ik maakte onmiddellijk de overstap.
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tijd gaat snel...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Vejito Bekijk bericht
                      Het is al weer een paar jaar geleden dat ik nog eens op het forum geweest ben, laat staan gepost

                      Hoe gaat het hier, en wie is er nog aanwezig van de oude garde?
                      Ik ben onlangs nog een hele serie foto's terug tegengekomen van shootingdays in Brugge (2002), Oostende (2004) en de Zoo van Antwerpen (2004)... Wie wil helpen met het herkennen van de gezichten op die foto's?
                      Persoonlijk kan ik mij van jou niks herinneren maar niettemin is het wel tof dat de oude garde toch nog iets van zich laat horen.Ik zal jou ook niet kennen van op de shootings die je daar opnoemt. Mijn deelnames gaan enkel terug naar Gent, Dendermonde, St. Truiden, Ieper en het witte Thorn. Nadien is er voor mij pauze gekomen bij gebrek aan tijd. Ik hoop toch in de toekomst nog terug deel te nemen.
                      Toch ben ik hier blijven posten, al is het vooral op dit deel van het forum. De stok van tijd eens in het hoenderhok werpen brengt wat animo en er wordt hier nogal eens "gewichtig gedaan".
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tijd gaat snel...

                        Aha ...

                        Ik ben er ook nog altijd hoor ...
                        En ja, van de "oude" garde
                        Maar jong van hart

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tijd gaat snel...

                          Hi Vejito
                          Nog een "ancien" hier

                          groetjes
                          Jo(han)
                          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tijd gaat snel...

                            Man, man, man... Blij dat er nog zoveel zijn... De S30, de 300D en 400D zijn al lang de deur uit, maar mijn 40D is nog steeds m'n trouwe vriend, ware het niet dat ik sinds de geboorte van onze Niels niet echt veel tijd meer heb gehad om nog buiten te komen om te gaan "schieten".
                            Ik heb inderdaad dus ook de overgang gemaakt naar Apple, ten eerste uit overtuiging, ten tweede beroepsmatig(Ik heb dus wel geluk, Alfa ), want ik werk tegenwoordig voor één van de grootste Apple Premium Resellers in België. Mijn job? Apple Education Manager, wat inhoudt dat ik iPad in het bijzonder, Mac in het algemeen, ga promoten naar de scholen. Eigenlijk wel een schitterend beroep, want ik help persoonlijk mee met het hervormen van het onderwijs (of dat vind ik tenminste zelf toch...)
                            Jo, Jaja, Luke, Prulut, Jochen, Mriya, Bouk: Nice to be back ;-)
                            Ik ga proberen die foto's tegen het weekend online te hebben (gehost op m'n PowerMac G5) ;-)
                            An  a day keeps frustration away!
                            http://www.demey-deleus.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tijd gaat snel...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                              Persoonlijk kan ik mij van jou niks herinneren maar niettemin is het wel tof dat de oude garde toch nog iets van zich laat horen.Ik zal jou ook niet kennen van op de shootings die je daar opnoemt. Mijn deelnames gaan enkel terug naar Gent, Dendermonde, St. Truiden, Ieper en het witte Thorn. Nadien is er voor mij pauze gekomen bij gebrek aan tijd. Ik hoop toch in de toekomst nog terug deel te nemen.
                              Toch ben ik hier blijven posten, al is het vooral op dit deel van het forum. De stok van tijd eens in het hoenderhok werpen brengt wat animo en er wordt hier nogal eens "gewichtig gedaan".
                              Hoi Pol, ik kan me nog wel herinneren je naam te zien opduiken, maar ik denk dat we elkaar inderdaad nooit IRL zijn tegengekomen. En ja, de anciens zullen de "jonge veulens" van tijd tot tijd eens met de voetjes op de grond moeten zetten zeker?
                              An  a day keeps frustration away!
                              http://www.demey-deleus.be

                              Comment

                              Working...
                              X