Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je kan eens een Gulden Draak proberen,
niet echt een zoet bier, maar zal misschien beter in de smaak vallen als die bruine leffe.
Ook wieze triepel zoetbruin, de naam zegt het zelf al,
enorm lekker biertje, maar ik weet niet of dit overal verkrijgbaar is...
(Bij ons in de carrefour alleszins wel, maar wieze tripel is een streek productje).
Alleszins, niet iedereen is weggelegd voor bier te drinken,
en smaken verschillen,
maar door af en toe iets te proberen, leer je bij...
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Ik heb het zelden in huis maar de jenever van Wissels (Normandiëstraat in Hasselt)
vind ik prima spul... zacht en kretst niet in de keel.
Haalde je die vroeger zelf ook bij Ma Wissels, vooraan op de Runkstersteenweg ?
Dat was een belevenis op zich, voor wat je er ook kwam, proeven moest je.
Heerlijk.
Ik vind 'm ook nog altijd de beste (Vieux Système).
Haalde je die vroeger zelf ook bij Ma Wissels, vooraan op de Runkstersteenweg ?
Dat was een belevenis op zich, voor wat je er ook kwam, proeven moest je.
Heerlijk.
Ik vind 'm ook nog altijd de beste (Vieux Système).
Ja zeker, bij Mia he
Heb er nog foto' s gemaakt in de stokerij.
Die hebben nog een stokerij waar er "zuiver" gestookt wordt en ook niet van maïs he
zoals bij Smeets.
(Bols is ook zeer goed van kwaliteit)
Leeft Mia nog?
Ik ben de maatschappij niet Alain.
Gans onze voeding zit vol zout en suiker en smaakversterkers enz.
Eigenlijk had ik dat bier nodig om... stoofvlees te maken
En dan mag het een beetje zoet zijn.
Voor ne zoeten toets gebruik je misschien best ne Rodenbach. Op tv gehoord van één of andere kok; ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
Wij maken meestal stoofvlees met donkere Leffe of Tongerlo.
Comment