Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zijn er mensen die ervaring hebben met de kustweg I-95 tussen New York en Miami? Wordt aangeboden door bvb Jetair met een omweg langs Shenandoah en de Great Smoky Mountains.
Florida: tourist trap! het enige wat mij er interesseerde waren de keys en de Everglades de rest vind ik maar niets.
Dan kan je via Georgia (bezoek zeker Savannah, heel mooi) en South Carolina (charleston en Myrtle beach) noordwaarts rijden ofwel via atlanta (coca cola world, heel leuk, voor de rest wel aangename stad) naar Knoxville rijden daar liggen de Great Smokey Mtns. Als je kan bezoek ze! Het is er zo mooi en rustgevend!
Vanuit de Smokeys kan je de Blue Ridge Parkway volgen naar Shenondoah NP. Niet beocht, maar schijnt net als de meeste NP's dik in orde te zijn.
Dan bezoek je ws ook Washington wat een leuke verrassende stad is. De aangelegen staat Maryland en Virginia waren onlangs in Vlaanderen Vakantieland (misschien te vinden op net gemist ofzo) ze bezochten ook Shenondoah.
Hoger is Philadelphia een mooie stad waar veel te zien is, maar ik had er een beetje een onveilig gevoel soms als ik buiten de toeristische kernen kwam. In de buurt zeker York en Lancaster bezoeken (Amish). In York is er ook een bezoek te brengen aan Harley Davidson.
In NJ is Princeton heel mooi. Tja en dan ben je in NY he...
Als ik de oostkust bekijk, dan vind ik alles onder de Mason-Dixon line leuker dan wat er boven ligt.
Comment