Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E-reader of niet als ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• E-reader of niet als ...

...ik al een iPad én een Samsung Galaxy tab P1000 heb ?

Ik weet wel, het scherm van een e-rader is rustiger, maar anderzijds geeft het dan weer geen licht, wat soms een nadeel kan zijn ?

Let wel, we kunnen de e-reader krijgen, dus het type valt niet te kiezen: het zou een SONY PRS-T1 zijn.

Iemand hier ervaring mee ?
    Last edited by Alfa Centauri; 17 januari 2012, 22:56.
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Re: E-reader of niet als ...

op het eboekenforum waren er een paar héél lyrisch over de SONY PRS-T1, maar persoonlijk snap ik niet waarom je er nog een e-reader bij zou nemen als je al een Ipad en een tab, die perfect epubs kunnen lezen, hebt.

ivm de discussies over de SONY: Link nr topic
    Mijn Blog
    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Wij hebben deze thuis in combinatie met de cover met lampje en werkt perfect in het donker

http://blog.the-ebook-reader.com/wp-...s-t1-cover.jpg

Bij ons was de doorslag dat deze makkelijker in de hand lag dan ipads en dergelijke (was voor mijn vrouw).
      Als je hem kan krijgen zeker doen zou ik zeggen
      Flickr

Comment

Heb hier al jaren een Sony prs 505 en als je graag veel boeken leest is dit een must have. Batterij gaat paar weken mee en je kan er gemakkelijk buiten mee zitten. Hoe meer omgevingslicht hoe makkelijker te lezen; net als bij een echt boek.
        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
        Flickr____No place to be

Comment

ik ben er al en tijdje over aan het denken. Wat dat licht betreft: een boek lees je toch ook niet in het donker, dat geeft toch ook geen licht.
          Als je hem kan krijgen zou ik zeggen, aanpakken en bevalt het niet geef je maar een seintje, dan wil ik hem wel proberen.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
            ik ben er al en tijdje over aan het denken. Wat dat licht betreft: een boek lees je toch ook niet in het donker, dat geeft toch ook geen licht.
            Als je hem kan krijgen zou ik zeggen, aanpakken en bevalt het niet geef je maar een seintje, dan wil ik hem wel proberen.
            Bij weinig licht zal je een lampje nodig hebben thrust me
            Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
              op het eboekenforum waren er een paar héél lyrisch over de SONY PRS-T1, maar persoonlijk snap ik niet waarom je er nog een e-reader bij zou nemen als je al een Ipad en een tab, die perfect epubs kunnen lezen, hebt.

ivm de discussies over de SONY: Link nr topic
              Wel, ik heb hem zeker niet nodig, maar we kunnen hem via een speciale actie "krijgen" - je weet wel: kiezen tussen een aantal nutteloze dingen of dingen die je al hebt: kookpot, Vivabox, Wii, Blackberry ,6 flessen Cava, om er zo maar wat op te noemen.

Het meest interessante was die ereader. Vandaar....

Maar er valt dan ook niet te kiezen: het is die Sony, uit andere readers kunnen we niet kiezen.
              Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
                thrust me
                Beam me up, Scotty.

Comment

Als je graag buiten leest is het een grote aanrader. Als je altijd binnen leest, dan kan een pad prettiger zijn. In dat geval zou ik eens in de familie en vrienden rondkijken wie er blij gemaakt kan worden met een geschenk uit het lijstje
                  Canon 500D met EF-S 18-135mm/3.5-5.6 IS-USM + 18-55mm/3.5-5.6 IS + 55-250mm/4-5.6 IS +EF 75-300mm/4-5.6 III + 50mm/1.8 IS

Comment

als je echt vaak leest (>1uur aan een stuk) en je hebt niet graag hoofdpijn: lees dan op een e-reader en niet op een ipad of andere tablet. Die hebben inderdaad een backlight wat mooie kleuren ed kan weergeven, maar daar ga je na enkele uren lezen barstende hoofdpijn van krijgen. Een e-reader kan gemakkelijk enkele weken mee als je er op leest (en dan bedoel ik letterlijk elke dag enkele uren lezen), een ipad of tablet daarentegen zal je na enkele uurtjes lezen moeten opladen (wat op vakantie bijvoorbeeld niet altijd lukt). En die sony prs-t1 weegt belachelijk weinig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                      Beam me up, Scotty.
                      It's life Jim but not as we know it.

Comment

Ik heb al enkele keren een Kindle mogen gebruiken en het leest heel aangenaam. Ervaring met het Sony toestel heb ik niet maar het batterijvermogen van die Kindle is fenomenaal. Volgens verschillende gebruikers is dat maanden OK. Ik stelde die vraag eerst omdat ik zag dat het scherm in standby mode niet zwart werd en nee, dat hoefde niet. Dat vind ik nu eens

Comment

Working...
                        X