Zoek doosjes die je kan gebruiken in de diepvries én in de microgolf.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wie help de (bescheiden) kok?
Collapse
X
-
-
Re: Wie help de (bescheiden) kok?
Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk berichttupperware my friend!
Heb juist een mailtje gestuurd naar een dame hier in Hasselt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtdie witte plastieken waar de afhaalchinees zn maaltijden in meegeeft.
en andere eens gaan kijken in de AVA
Bedankt!
** Geen site met producten ??Last edited by theokus; 14 januari 2012, 20:01.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtEn wat gebben we heleerd vandaag ?
Comment
-
In de Blokker, Theo !
Tupperware= misschien wel goed maar véél te duur.
Doet ge er tomatensoep in is ook de Tupperware pot na x-aantal keer verkleurd en ziet er dan alles behalve smakelijk uit.
Beter iets goedkoper, die verkkleuren natuurlijk ook ( maar zijn voor de rest even goed ! ) en als de potjes niet mooi meer ogen kunt ge er voor het geld van een Tupperware-potje nog drie andere kopen !
Tupperware is nog vanuit de jaren stillekes: toen waren er doodgewoon geen andere merken/alternatieven. Nu is er keuze genoeg.
Ga is in den Blokker kijken; witte dozen met een blauw deksel. In verschillende formaten.”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtIn de Blokker, Theo !
Tupperware= misschien wel goed maar véél te duur.
Doet ge er tomatensoep in is ook de Tupperware pot na x-aantal keer verkleurd en ziet er dan alles behalve smakelijk uit.
Beter iets goedkoper, die verkkleuren natuurlijk ook ( maar zijn voor de rest even goed ! ) en als de potjes niet mooi meer ogen kunt ge er voor het geld van een Tupperware-potje nog drie andere kopen !
Tupperware is nog vanuit de jaren stillekes: toen waren er doodgewoon geen andere merken/alternatieven. Nu is er keuze genoeg.
Ga is in den Blokker kijken; witte dozen met een blauw deksel. In verschillende formaten.
Ben ik gisteren geweest Alfaatje.
Niet eentje die voldeed.
Bijv. "tot 400 w" > mijn microgolf= 900 W
Of max. 3 minuten in de microgolf.
Veel bewaardozen maar niet iets voor en de diepvries en de microgolf.
Maar, heb wel iets gevonden van " Handy, Kitchen & Cookery".
Zijn drie stuks in één doos.
Probleem > de deksels sluiten is een hele opgave....
Maar die jij bedoelt heb ik ook gezien hoor en ik was niet zeker of ze zouden voldoen.
Morgen ga ik ze halen en ze een keer proberen.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtTheokus, niet meer met de microgolf koken ;p
Bij Ava moet je ze vinden of een grote hyper carrefour of zo.
Waarom wil je beide? Gebruik zelf gewoon glazen kommetjes als microgolf nodig is. Is dat een optie?
Tja, wat is het dan eigenlijk: gemakzucht, het gaat snel zo'n microgolf, minder afwas.
Maar ik klaag niet hoor
Het probleem was dat na gebruik de meeste van die potjes er "vies" uitzien.
Ik heb er van de carrefour > die zien er nu vies uit en ze sluiten echt heel moeilijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtIk kook zo goed als niet met de microgolf.
Tja, wat is het dan eigenlijk: gemakzucht, het gaat snel zo'n microgolf, minder afwas.
Maar ik klaag niet hoor
Het probleem was dat na gebruik de meeste van die potjes er "vies" uitzien.
Ik heb er van de carrefour > die zien er nu vies uit en ze sluiten echt heel moeilijk.
Vroeger was er een gemetste en met zand/cementmengsel bezette kuip in de kelder.
Niks diepvries, niks microgolf... alleen wat water en zout...D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk berichtMet de elektronica wordt alles er ook niet gemakkelijker op hé Theo
Vroeger was er een gemetste en met zand/cementmengsel bezette kuip in de kelder.
Niks diepvries, niks microgolf... alleen wat water en zout...
Thuis hadden we een gemetste kelder met een gewelfd plafond.
In die kelder was het altijd fris.
De trap liep er ook door voor een stukje toch, en daaronder was er een kleine ruimte
waar wat flessen stonden...
Comment
-
De kunsstof doosjes die ze bij de colruyt gebruiken .Gaan bij ons zowel in de diepvries als in de microgolf , zijn normaal om weg te gooien .
Comment
Comment