Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Man man man,
Misschien moet jij hofleverancier worden voor azijn ofzo?
Ach zo,
als men deze wantoestanden aanklaagt van die profiteurs die niet alleen hun pollen vol geschenken gestopt krijgen maar bovendien waarschijnlijk ook nog eens onbelast blijven moet men hofleverancier van azijn worden
mooi voorbeeld van democratie .
een bommeke onder als die wantoestanden zou veel oplossen
Ach zo,
als men deze wantoestanden aanklaagt van die profiteurs die niet alleen hun pollen vol geschenken gestopt krijgen maar bovendien waarschijnlijk ook nog eens onbelast blijven moet men hofleverancier van azijn worden
mooi voorbeeld van democratie .
een bommeke onder als die wantoestanden zou veel oplossen
tot 3 maal toe heb je hen parasieten, profiteurs en nog wat zooi toegeschreven.
Maar alle andere leeglopers, misbruikers en consoorten (politiekers? ) laat je buiten beschouwing.
Hij is nu eenmaal koning, staat u dat niet aan: doe er iets aan op een degelijke manier.
maar gewoon wat verwijt woordjes gooien naar hen gaat niet helpen.
Alleszins:
Ben wel benieuwd hoe goed hij als fotograaf zou zijn... wie weet een verborgen talent?
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
[QUOTE=Koeno;3402685]tot 3 maal toe heb je hen parasieten, profiteurs en nog wat zooi toegeschreven.
Maar alle andere leeglopers, misbruikers en consoorten (politiekers? ) laat je buiten beschouwing.
Dit draadje ging nu toevallig over profiteurke Albert en niet over andere politiekers he. Daarom mijn reply over hem.
Maar ja, blijkbaar mag je mening geven en eerlijk je gedacht zeggen over bepaalde figuren niet zonder op lange zere tenen te trappen.
en om over zijn fotografische vermogens te hebben hier spreek ik me niet over uit, ik ken ze niet maar als je weet over hoeveel tijd hij beschikt op te oefenen enz zou hij het volgens mij moeten kunnen maar hij het iq van de familie is niet bijster hoog he
tot 3 maal toe heb je hen parasieten, profiteurs en nog wat zooi toegeschreven.
Dit draadje ging nu toevallig over profiteurke Albert en niet over andere politiekers he. Daarom mijn reply over hem.
Maar ja, blijkbaar mag je mening geven en eerlijk je gedacht zeggen over bepaalde figuren niet zonder op lange zere tenen te trappen.
en om over zijn fotografische vermogens te hebben hier spreek ik me niet over uit, ik ken ze niet maar als je weet over hoeveel tijd hij beschikt op te oefenen enz zou hij het volgens mij moeten kunnen maar hij het iq van de familie is niet bijster hoog he
Goh, kben geen fan van het koningshuis, maar je kan iemand op een normale manier aanspreken zonder hen te verwijten. Respect enzo he.
Verder: over iq komen praten, maar zelf geen deftige quote produceren EN een zin vol schrijffouten neerzetten.... tjah, pot en ketel.
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Op de man spelen hoort niet op dit forum, al gaat het over een publiek persoon.
Er zijn politieke fora voor dat doel, gal spuwen doe je daar.
En ja, de man is al heel lang een Nikonian, ook analoog indertijd.
Enkel bij de lancering van de D3 heeft Nikon er een beetje ruchtbaarheid aan gegeven, mogelijk heeft hij er toen wel eentje cadeau gehad. Voor de rest vermoed ik dat hij gewoon moet betalen voor wat hij koopt. En dat kan hij makkelijker dan ik.
Goh, kben geen fan van het koningshuis, maar je kan iemand op een normale manier aanspreken zonder hen te verwijten. Respect enzo he.
Verder: over iq komen praten, maar zelf geen deftige quote produceren EN een zin vol schrijffouten neerzetten.... tjah, pot en ketel.
Respect enzo heb ik enkel voor wie het verdient.
En eerlijk: schrijffouten zie ik niet staan en dan nog, als er zouden staan, dat verandert niets aan mijn mening
Comment