Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zou hij hier ook een account hebben?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zou hij hier ook een account hebben?

    of als geschenk gegeven aan de lorre of stridje

    Comment


    • #17
      Re: Zou hij hier ook een account hebben?

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Toch ene van de koninklijke familie die met verstand koopt . . .
      hmm..kopen doen ze niet hoor,nikon geeft ze gewoon gratis weg!
      Gebrevetteerde Hofleveranciers weetjewel

      Comment


      • #18
        Re: Zou hij hier ook een account hebben?

        Op foto 7 was hij vermoedelijk net binnen gestapt.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Zou hij hier ook een account hebben?

          Oorspronkelijk geplaatst door Zoomb Bekijk bericht
          ..........

          (als Bouk dít maar goed vindt...)
          Grrrrr.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: Zou hij hier ook een account hebben?

            Lijkt mij dus wel een D700 !

            Comment


            • #21
              Re: Zou hij hier ook een account hebben?

              Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
              hmm..kopen doen ze niet hoor,nikon geeft ze gewoon gratis weg!
              Gebrevetteerde Hofleveranciers weetjewel
              ik vraag me eigenlijk af of ze daar of belast worden, voordelen in natura weet je wel.
              Maar die parasieten zullen weer wel boven de wet staan zeker

              Comment


              • #22
                Re: Zou hij hier ook een account hebben?

                Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
                ik vraag me eigenlijk af of ze daar of belast worden, voordelen in natura weet je wel.
                Maar die parasieten zullen weer wel boven de wet staan zeker
                Man man man,
                Misschien moet jij hofleverancier worden voor azijn ofzo?
                Last edited by Koeno; 13 januari 2012, 13:56. Reden: smiley toegevoegd voor ik hier voor parasiet-lover word uitgemaakt ;)
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                Comment


                • #23
                  Re: Zou hij hier ook een account hebben?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                  Man man man,
                  Misschien moet jij hofleverancier worden voor azijn ofzo?
                  Ach zo,
                  als men deze wantoestanden aanklaagt van die profiteurs die niet alleen hun pollen vol geschenken gestopt krijgen maar bovendien waarschijnlijk ook nog eens onbelast blijven moet men hofleverancier van azijn worden
                  mooi voorbeeld van democratie .
                  een bommeke onder als die wantoestanden zou veel oplossen

                  Comment


                  • #24
                    Re: Zou hij hier ook een account hebben?

                    Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
                    Ach zo,
                    als men deze wantoestanden aanklaagt van die profiteurs die niet alleen hun pollen vol geschenken gestopt krijgen maar bovendien waarschijnlijk ook nog eens onbelast blijven moet men hofleverancier van azijn worden
                    mooi voorbeeld van democratie .
                    een bommeke onder als die wantoestanden zou veel oplossen
                    tot 3 maal toe heb je hen parasieten, profiteurs en nog wat zooi toegeschreven.
                    Maar alle andere leeglopers, misbruikers en consoorten (politiekers? ) laat je buiten beschouwing.

                    Hij is nu eenmaal koning, staat u dat niet aan: doe er iets aan op een degelijke manier.
                    maar gewoon wat verwijt woordjes gooien naar hen gaat niet helpen.

                    Alleszins:
                    Ben wel benieuwd hoe goed hij als fotograaf zou zijn... wie weet een verborgen talent?
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Zou hij hier ook een account hebben?

                      [QUOTE=Koeno;3402685]tot 3 maal toe heb je hen parasieten, profiteurs en nog wat zooi toegeschreven.
                      Maar alle andere leeglopers, misbruikers en consoorten (politiekers? ) laat je buiten beschouwing.

                      Dit draadje ging nu toevallig over profiteurke Albert en niet over andere politiekers he. Daarom mijn reply over hem.
                      Maar ja, blijkbaar mag je mening geven en eerlijk je gedacht zeggen over bepaalde figuren niet zonder op lange zere tenen te trappen.

                      en om over zijn fotografische vermogens te hebben hier spreek ik me niet over uit, ik ken ze niet maar als je weet over hoeveel tijd hij beschikt op te oefenen enz zou hij het volgens mij moeten kunnen maar hij het iq van de familie is niet bijster hoog he

                      Comment


                      • #26
                        Re: Zou hij hier ook een account hebben?

                        [QUOTE=kempen2002;3402698]
                        Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                        tot 3 maal toe heb je hen parasieten, profiteurs en nog wat zooi toegeschreven.
                        Maar alle andere leeglopers, misbruikers en consoorten (politiekers? ) laat je buiten beschouwing.

                        Dit draadje ging nu toevallig over profiteurke Albert en niet over andere politiekers he. Daarom mijn reply over hem.
                        Maar ja, blijkbaar mag je mening geven en eerlijk je gedacht zeggen over bepaalde figuren niet zonder op lange zere tenen te trappen.

                        en om over zijn fotografische vermogens te hebben hier spreek ik me niet over uit, ik ken ze niet maar als je weet over hoeveel tijd hij beschikt op te oefenen enz zou hij het volgens mij moeten kunnen maar hij het iq van de familie is niet bijster hoog he
                        Goh, kben geen fan van het koningshuis, maar je kan iemand op een normale manier aanspreken zonder hen te verwijten. Respect enzo he.

                        Verder: over iq komen praten, maar zelf geen deftige quote produceren EN een zin vol schrijffouten neerzetten.... tjah, pot en ketel.
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Zou hij hier ook een account hebben?

                          Op de man spelen hoort niet op dit forum, al gaat het over een publiek persoon.
                          Er zijn politieke fora voor dat doel, gal spuwen doe je daar.

                          En ja, de man is al heel lang een Nikonian, ook analoog indertijd.
                          Enkel bij de lancering van de D3 heeft Nikon er een beetje ruchtbaarheid aan gegeven, mogelijk heeft hij er toen wel eentje cadeau gehad. Voor de rest vermoed ik dat hij gewoon moet betalen voor wat hij koopt. En dat kan hij makkelijker dan ik.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Zou hij hier ook een account hebben?

                            [QUOTE=Koeno;3402704]
                            Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht

                            Goh, kben geen fan van het koningshuis, maar je kan iemand op een normale manier aanspreken zonder hen te verwijten. Respect enzo he.


                            Verder: over iq komen praten, maar zelf geen deftige quote produceren EN een zin vol schrijffouten neerzetten.... tjah, pot en ketel.
                            Respect enzo heb ik enkel voor wie het verdient.
                            En eerlijk: schrijffouten zie ik niet staan en dan nog, als er zouden staan, dat verandert niets aan mijn mening

                            Comment


                            • #29
                              Re: Zou hij hier ook een account hebben?

                              [Mod-LesC]En weer een maatschappelijke discussie met een slotje d'erop.[/Mod]
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                              Comment

                              Working...
                              X