Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarom is mijn website niet in google te vinden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarom is mijn website niet in google te vinden?

    Als ik zoek naar mijn websites, dus letterlijke zoektermen in geef dan vind ik ze nog niet...

    Zoek je bijvoorbeeld naar "parochiezaal mielen" dan staat deze niet in de lijst ..

    Parochiezaal Mielen-boven-Aalst Een ideaal zaal voor al uw feesten! Voorzien van een goed uitgeruste keuken


    Iemand een oplossing?


    Hetzelfde voor mijn fotosite...
    Last edited by C. Ruben; 14 januari 2012, 10:39.
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

  • #2
    Re: Waarom is mijn website niet in google te vinden?

    Dag Ruben,

    Je kan de tijd zijn werk laten toen, maw tot de searchrobots je website passeren.
    Een snellere oplossing bestaat erin je webstek zelf aan te melden bij Google...hierover is heel veel te vinden.....Google is your friend

    Greetz,

    Rob
    Exactemundo!

    Comment


    • #3
      Re: Waarom is mijn website niet in google te vinden?

      Omdat je helemaal geen keywords in de metagegevens van de website geplaatst hebt.
      De zoekrobots hebben dus bijna niets om op te zoeken.

      Ook een beschrijving zie ik niet.
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Waarom is mijn website niet in google te vinden?

        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Craninx Bekijk bericht
        Als ik zoek naar mijn websites, dus letterlijke zoektermen in geef dan vind ik ze nog niet...
        Je site is niet eens zoekvriendelijk, Meta-tags...
        leesvoer
        W3Schools offers free online tutorials, references and exercises in all the major languages of the web. Covering popular subjects like HTML, CSS, JavaScript, Python, SQL, Java, and many, many more.

        Sorry! We can't seem to find the resource you're looking for

        Uitleg over hoe je je site kunt aanmelden en laten indexeren door de zoekmachine Google: indexeren, googlebot, the dance en hoe je je pagina's terug kunt vinden.

        The Sitemaps protocol enables webmasters to information earch engine about pages on their site that are available for crawling.




        Google supports both page-level meta tags and tag attributes. Explore a list of the special tags that Google Search can support.



        ....



        En door hier je site te posten hoop je ook te scoren?

        Oja en volgende ook eens uit je code halen;
        This .footer contains the declaration position:relative; to give Internet Explorer 6 hasLayout for the .footer and cause it to clear correctly. If you're not required to support IE6, you may remove it.
        En verplaatst er het volgende naar;
        De foto's en video's op deze website zijn eigendom van Ruben Craninx.
        Deze foto's mogen enkel gebruikt worden na het vragen van toestemming.
        Bij foto's die geen eigendom zijn van mezelf zullen de eigenaars worden vermeld.
        Last edited by foto4fun; 13 januari 2012, 00:19.
        Never resist temptation or it could go away...
        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

        Comment


        • #5
          Re: Waarom is mijn website niet in google te vinden?

          -Alt tags invullen bij al uw images.
          -zoals hierboven gemeld meta tags goed gebruiken
          -zorg dat uw pagina title (in de head) ook een betekenisvolle naam heeft
          -maak gebruik van <h1> <h2> <h3> voor titels binnen de pagina
          -geef afbeeldingen betekenisvolle namen


          Vooral de meta tags gaan je sprongen vooruit helpen...
          aanmelden voor google-webmaster tools, en voor google analytics.
          Met analytics kan je zien hoe mensen op je website geraken, welke woorden ze gebruikten als zoekterm.

          probeer misschien met bevriende collega-parochiezalen die ook een website hebben, om elkaars link weer te geven op de website. zo help je elkaar ook vooruit.

          Gebruik een robots.txt, zodat je zeker bots toelaat...
          en kijk of je misschien niet geblokeerd staat bij google.
          (door misbruik van bepaalde truukjes kan je soms door google genegeerd worden)

          groeten,
          Koen
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

          Comment


          • #6
            Re: Waarom is mijn website niet in google te vinden?

            Bedankt voor al de informatie!
            Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
            Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

            Comment


            • #7
              Re: Waarom is mijn website niet in google te vinden?

              wel grappig dat dit forumbericht al tweede staat en de site zelf niet te vinden is ..
              Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
              Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

              Comment


              • #8
                Re: Waarom is mijn website niet in google te vinden?

                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Craninx Bekijk bericht
                wel grappig dat dit forumbericht al tweede staat en de site zelf niet te vinden is ..
                Vrij logisch BD wordt op meerdere manieren goed gevonden,
                juist omdat de meeste dingen hier vrij goed zijn. (veel tekst, goede forum-structuur)...

                maar wel positief dat je link dus hier staat

                Alleszins, met de woorden "parochiezaal mielen" sta je bij mij op de laatste plaats van de eerste pagina:


                maar waar de rode kader staat,
                daar kan je met behulp van metadata ook tekst laten komen (een goede intro tekst voor je website ofzo).
                Last edited by Koeno; 13 januari 2012, 07:36.
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                Comment

                Working...
                X