Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bureaustoel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bureaustoel

Ik ben momenteel bezig aan de bouw van m'n nieuwe studio en daarin
    wil ik ook een goede bureaustoel hebben, want ik breng wel wat tijd achter de computer door.
    Heeft er iemand advies voor een bepaalde bureaustoel ? Merk ? Type ?

Re: Bureaustoel

[Mod-LesC]Verplaatst van Algemeen naar ChitChat want de vraag heeft op zich niets met fotografie te maken.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Dieje bruine leren van Meubelen Weba

Comment

Zelf heb ik eentje van Ikea
          Het model zie je hier
          .

Maar, alles is uitgevoerd in leder (zwart) en het onderstel is lichtgrijs van kleur.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Ik heb er hier eentje gekocht http://www.sit-and-sleep.be/. Je kan best eens langsgaan en wat modelletjes testen. Je hebt daar natuurlijk alle prijzen in ...

Comment

Als een klein krasje of zo je niet stoort, kijk eens op Oka.be.
              Wij hebben daar een schitterende bureaustoel gekocht voor een fractie van de nieuwprijs. Waren nieuwe stoelen die bij een levering lichte krasjes op de alu poten hadden, dus voor de rest niks mis mee. Maar ja, was niet goed meer voor de klant, want die hadden ze nieuw en voor de volle pot besteld.
              Ann
              Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Hallo,

Ik heb twee jaar in een winkel met kantoormeubilair gewerkt, en er is heel veel verschil in bureaustoelen. Ook qua prijs. Ik weet niet wat je budget is, maar voor een degelijke "ergonomische" bureaustoel mag je toch op een prijs vanaf 700 euro rekenen.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de bureaustoelen van Martin Stoll, voor mij zitten deze super! Andere merken: Drabert, Vitra, Sedus,... Waar je op moet letten is dat iedere persoon anders is van bouw en dat een stoel voor de ene persoon goed zit en voor de andere niet.

Als je naar een meer professionele winkel gaat kan je ook dikwijls een stoel op proef krijgen voor enkele dagen, dan weet je toch al beter of deze voor jouw geschikt is of niet.

In de 'gewone' meubelwinkels hebben ze ook "ergonomische" bureaustoelen, maar uit ervaring kan ik zeggen dat deze zeker niet gelijk zijn aan de bovengenoemde merken. Ik zeg niet dat de goedkopere stoelen slecht zijn, ik ga hier ook zeker niets afbreken maar je moet gewoon voor jezelf uitmaken wat je aan een stoel wilt uitgeven en wat jouw eisen zijn voor een stoel...

Veel succes met de zoektocht
                ~Try and fail, but don't fail to try ~

Comment

Gewoon een Kinnarps, kan niet foutgaan.

Comment

Dit zijn pas stoelen
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment