Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vooral Limburg hard getroffen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vooral Limburg hard getroffen

Neemt niet weg dat ze weer wat posten afpakken hé , de snoodaards. Uw avatar is trouwens goed goed gekozen uit "daar komen de schutters" , wij ( en dan vooral ik als analoog kijker) moeten weerstand bieden , hoe, da's wat anders
    Last edited by toerist; 11 januari 2012, 15:18.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Is gemakkelijk te berekenen hé Theo, neem nu deze van ons aan een max verbruik van 400 watt en gemiddeld 5 uur per dag, electriciteit kost alles inbegrepen 22 cent per Kwh
      Dus 0,4 Kw X 5 = 2 Kw X 22 cent = 44 cent per dag X 365 dagen = 160 € per jaar wat mij doenbaar lijkt voor een scherm van 127 cm.

Wil je het goedkoper houden, koop dan een 22 inch lcd led edge tv. dat verbruikt amper 40 watt, het zoals met alles, als je graag met een grote auto rijdt, dan zal de kost op jaarbasis ook een veelvoud zijn van een klein modelletje.
      Juist en ok en bedankt
      LED = LCD = ghosting. Ben ik minder geld kwijt qua verbruik maar ik zal me elke dag niet goed voelen

Gister las ik een artikel van Philips. Die zouden al een hele tijd een oplossing
      hebben voor die ghosting bij hun LED's.
      Is al een paar jaren geleden.
      Maar ja, wat is daar van geworden en waar kan ik de bewijzen zien.

Je kan dit hier lezen
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Juist en ok en bedankt
        LED = LCD = ghosting. Ben ik minder geld kwijt qua verbruik maar ik zal me elke dag niet goed voelen
        Inderdaad, en dan heb je nog twee soorten led lcd, namelijk led edge wat eigenlijk lcd is maar verlicht via leds aan de rand van het lcd bord, net als bij de vroegere lcd met fluorescentielampen, en je hebt full led achtergrondverlichting duizenden leds achter het ganse lcd paneel, een stuk beter maar nog peperduur.

Comment

Led tv's zijn wel zuiniger, maar ik ga toch terug naar 'n plasma. (als die hier moet sneuvelen)
          Onlangs kocht ik 'n samsung LED TV van 80 cm voor de slaapkamer, dat speelt prachtig. Tot je 'n beetje zijdelings kijkt dan is het beeld melkachtig en zonder contrast.

Mijn LG koste mij 1500 € en speelt al 5 1/2 jaar....dubbel zo lang als de meeste kijken of als ref. opgeven, nml 5 uur/dag. Het beeld is langs alle hoeken en kanten kraakhelder, zonder verlies van contrast. Die keuze staat nu al vast.

Comment

Working...
          X