Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joepie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Joepie

Men is hier net gestart met het plaatsen van zonnepanelen. En nu maar hopen dat het zonneke gaat schijnen...

Geert

Re: Joepie

das mooi en U mag zich hier melden:
    Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
      Men is hier net gestart met het plaatsen van zonnepanelen. En nu maar hopen dat het zonneke gaat schijnen...

Geert
      een vreugdekreet die ik met gemengde gevoelens onthaal.
      ik ben te arm om zonnepanelen te bekostigen.
      maar dat is een felle discussie die elders in de media al is gevoerd . . .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        een vreugdekreet die ik met gemengde gevoelens onthaal.
        ik ben te arm om zonnepanelen te bekostigen.
        maar dat is een felle discussie die elders in de media al is gevoerd . . .
        Ja, ik weet dat ik bevoorrecht ben (alhoewel ik ook een lening ervoor heb moeten afsluiten). Zeker de manier waarop deze overgesubsidieerd worden is zeer discutabel. Maar schiet niet op de mensen die er plaatsen (zij trachten gewoon hun huishouden te beheren als goede huisvaders met de voorhanden zijnde middelen), maar op de overheid die deze implementatie slecht heeft uitgevoerd).

En wat dat geld betreft; bekijk het eens met reële cijfers, en dan zal blijken dat je enkel een spaarboekje moet hebben om het eerste jaar (of twee jaar) te overbruggen. Alhoewel het nu met de nieuwe maatregelen een ietsje (niet veel) nadeliger is geworden. Wij vallen gelukkig nog onder de maatregelen voor strikske aan de macht kwam.

Groeten,
        Geert

Comment

Ik heb ze kunnen leggen met 0 € op mijn rekening.
          Gewoon lenen op 10 jaar, en dat betaalt zichzelf terug.

Zelfs met het wegvallen van de aftrek en met de actuele prijzen is het een zeer goede investering.

Als je installatie er in het begin van het jaar ligt, dan kan je iedere maand (tot ca Augustus) zien dat de opbrengst stijgt.
          En vrij snel kan je dan je eerste GSC aanvragen.

Comment

Working...
          X