Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

keuken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: keuken

    [QUOTE Een "goei" dampkap hoort daar ook bij, eentje die liefst zo weinig mogelijk lawaai maakt.('t Is anders om zot te worden eerlijk gezegd )[/QUOTE]

    Wij hebben een dampkap gekozen met buitenmotor van het merk Venduro, geen lawaai in de keuken

    Groeten,

    Patrick
    Nikon.

    Comment


    • #47
      Re: keuken

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Als je maatwerk wilt hebben Tommie dan kost dat idd.
      Er zijn ook nog andere factoren uiteraard.
      Een "goei" dampkap hoort daar ook bij, eentje die liefst zo weinig mogelijk lawaai maakt.
      ('t Is anders om zot te worden eerlijk gezegd )
      Ik snap écht niet wat het voordeel is van maatwerk als je de maten van je keukenruimte zelf kiest. Maatwerk kost 50% meer en wil toch niet zeggen dat de gebruikte materialen beter zijn? .. ik snap dat écht niet. Als je nu in een verbouwing zit met vaste maten van een keuken waar je niet omheen kunt en bijv erg beperkte ruimte, ja dan begrijp ik wel dat je evt een oplossing in die zin moet zoeken, maar voor 80% van de geplaatste keukens lijkt me dat gewoon overkill...?
      equipment: camera's, lenses & some imagination

      Comment


      • #48
        Re: keuken

        Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
        Ik snap écht niet wat het voordeel is van maatwerk als je de maten van je keukenruimte zelf kiest. Maatwerk kost 50% meer en wil toch niet zeggen dat de gebruikte materialen beter zijn? .. ik snap dat écht niet. Als je nu in een verbouwing zit met vaste maten van een keuken waar je niet omheen kunt en bijv erg beperkte ruimte, ja dan begrijp ik wel dat je evt een oplossing in die zin moet zoeken, maar voor 80% van de geplaatste keukens lijkt me dat gewoon overkill...?
        Simpel toch.
        Optimaal gebruik maken van de ruimte die er is. Vooral als die ruimte niet al te groot is.
        Niet iedereen heeft genoeg ruimte voor een keuken met standaardafmetingen.
        Als de lengte van mijn keuken 3,80 meter is dan ben ik niks met een standaard van 4 meter...
        En met een standaard van 3,50 meter verlies ik 30 cm.
        Bij mij bijv. lopen er ook een paar buizen verticaal langs een muur. Dit is dus niet anders. De tekenaar of de ontwerper van de keuken zou dan met de nodige creativiteit
        er toch nog iets van kunnen maken.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #49
          Re: keuken

          Oorspronkelijk geplaatst door pvdv Bekijk bericht
          [QUOTE Een "goei" dampkap hoort daar ook bij, eentje die liefst zo weinig mogelijk lawaai maakt.('t Is anders om zot te worden eerlijk gezegd )

          Wij hebben een dampkap gekozen met buitenmotor van het merk Venduro, geen lawaai in de keuken

          Groeten,

          Patrick
          Goede oplossing. Wist zelfs niet dat zoiets bestond.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #50
            Re: keuken

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Simpel toch.
            Optimaal gebruik maken van de ruimte die er is. Vooral als die ruimte niet al te groot is.
            Niet iedereen heeft genoeg ruimte voor een keuken met standaardafmetingen.
            Als de lengte van mijn keuken 3,80 meter is dan ben ik niks met een standaard van 4 meter...
            En met een standaard van 3,50 meter verlies ik 30 cm.
            Bij mij bijv. lopen er ook een paar buizen verticaal langs een muur. Dit is dus niet anders. De tekenaar of de ontwerper van de keuken zou dan met de nodige creativiteit
            er toch nog iets van kunnen maken.
            Om optimaal gebruik te maken van je ruimte hoef je tegenwoordig nu niet direct meer naar een maatkeuken te gaan hoor, als je bvb ziet wat voor afmetingen een fabrikant als Nolte allemaal in hun gamma heeft en dat voor al hun modellen/reeksen dan kan ik me niet inbeelden dat dit een probleem zou kunnen zijn. Ook zij lossen dat simpelweg op door een vullatje van pakweg 10cm te leveren die je dan kan afkorten naar behoeven, de kasten kan je dacht ik per 5 cm ofzo kiezen. De meeste grote merkkeukenbouwers lossen dat tegenwoordig niet anders op.
            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

            Comment


            • #51
              Re: keuken

              Ook ik heb sinds 5 jaar een Nolte keuken. Heb toen gekozen voor een showroom model. Tot op heden ben ik er zeer tevreden over. En idd.. ik was voor 5000 euro inclusief apparatuur klaar!
              Heb nog zoveel te leren

              Comment


              • #52
                Re: keuken

                Op Nolte kasten kan je wél graniet leggen.
                Toen ik nog voor een baas werkte, verkocht die niet anders. 4/10 was telkens graniet.
                Enne...die plastic poten zijn wel degelijk stevig hoor. Succes met het wapterpas zetten van een multiplex sokkel, er zijn dingen die ik liever doe..
                [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
                [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

                Comment


                • #53
                  Re: keuken

                  Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                  Om optimaal gebruik te maken van je ruimte hoef je tegenwoordig nu niet direct meer naar een maatkeuken te gaan hoor, als je bvb ziet wat voor afmetingen een fabrikant als Nolte allemaal in hun gamma heeft en dat voor al hun modellen/reeksen dan kan ik me niet inbeelden dat dit een probleem zou kunnen zijn. Ook zij lossen dat simpelweg op door een vullatje van pakweg 10cm te leveren die je dan kan afkorten naar behoeven, de kasten kan je dacht ik per 5 cm ofzo kiezen. De meeste grote merkkeukenbouwers lossen dat tegenwoordig niet anders op.
                  Ok
                  Daar had ik zelf aan moeten denken
                  Maar ja, ik ben geen grote "plan-trekker" op dat gebied.

                  Bijv.
                  Ik had een probleempje in de keuken i.v.m. verfwerken in die keuken RDB.
                  Ik heb daar een halve dag over moeten nadenken
                  De verver kwam en die had dat direct gezien en opgelost binnen de minuut
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #54
                    Re: keuken

                    Oorspronkelijk geplaatst door dewiene Bekijk bericht
                    bedoel je halal ?
                    dat denk ik niet
                    Last edited by IngridVD; 14 januari 2012, 14:00.
                    groetjes Ingrid

                    Comment


                    • #55
                      Re: keuken

                      Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                      Ik ben een zeer tevreden klant van ALAL keukens
                      afwerking op en top
                      http://www.alal.be/
                      wil er nog aan toevoegen, dat ik wel dagelijks kokkerel in mijn keuken !!!!!!!!
                      groetjes Ingrid

                      Comment


                      • #56
                        Re: keuken

                        Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                        wil er nog aan toevoegen, dat ik wel dagelijks kokkerel in mijn keuken !!!!!!!!
                        Aaaah, daar heb ik nooit aan getwijfeld Ingrid
                        Is er een gerecht(je) wat je graag klaar maakt?
                        Laat iets weten, Deurne is niet zo ver van hier he
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment

                        Working...
                        X