Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werkt alleen bij mij de Standaard app op iPad niet naar behoren?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Werkt alleen bij mij de Standaard app op iPad niet naar behoren?

    Sinds de app van De Standaard in Apple's Newsstand geintegreerd is, kan je elke morgen dadelijk de krant beginnen lezen. Je hoeft niks te downloaden want de iPad heeft dat 's nachts al gedaan.
    Dat is alvast de theorie maar op mijn iPad werkt dat toch niet echt goed. De afgelopen 2 maanden heb ik denkelijk al een 5-tal keer gewoon de ganse dag geen krant kunnen lezen en vrij regelmatig moet ik 's morgens toch nog de download starten. Ligt dat aan mijn iPad of hebben anderen hier ook last van?
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

  • #2
    Re: Werkt alleen bij mij de Standaard app op iPad niet naar behoren?

    Het automatisch laden werkt bij mij ook niet, en ook al een paar keer moeilijkheden gehad om 's morgens de krant in te laden. Een hele dag geen krant kunnen lezen, is mij nog niet overkomen.
    Geniet van foto's maken

    Comment


    • #3
      Re: Werkt alleen bij mij de Standaard app op iPad niet naar behoren?

      De app verwijderen en herinstalleren heeft inmiddels mijn probleem opgelost. Iedere morgen ligt de nieuwe krant nu voor me klaar.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #4
        Re: Werkt alleen bij mij de Standaard app op iPad niet naar behoren?

        Ik heb ook al eens de App verwijderd, en het gaat nu iets beter, maar één ochtend op de twee moet ik herbeginnen met de download.
        En dat is niet handig als je dat toch wil klaarhebben om naar de trein te vertrekken.

        Ook vandaag weer gewoon thuis is het een paar keer uitgevallen, en het stoort mij nog het meest dat als je een gedownloade krant wil lezen, dat die App zoekt naar een netwerk, wat op sommige stukken van de treinroutes helemaal niet evident is. Je hebt dus een krant gedownload omdat je niet altijd vlot online bent maar je kan ze niet lezen omdat je... niet online bent.

        Sinds een paar weken heb ik ook DM op App, en ik heb de indruk dat die iets beter is qua verbinding. Ook de layout is zeer goed en handiger om te lezen.

        Peter

        Comment

        Working...
        X